stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Allano2502

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:00

wat erg dat van alles word gestolen vanmiddag toen ik op stal naar me trailer liep stond me trailer opeens open er is dan niks gestolen maar voor wat moet je aan iemand anders trailer komen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:11

Huh jouw trailer ook al?? Uit de mijne werd ook gejat. Als ik ze in mijn handen krijg.... Lips are sealed beetje jatten van een ziek paard. Ik koop ook geen hooi omdat het mijn hobby is hoor maar omdat ik gewoon niet anders kan.

Hey Mar wat fijn joh dat het zo lekker met Zirano gaat!! Heerlijk zeg en wat een opluchting moet dat ook voor jullie zijn zeg! Na alles wat hij heeft meegemaakt!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:15

Ik ben weer thuis !!
Hij is er hoor Haha!

hij staat geweldig in de box, stuk passender dan die kleine blonde Knipoog

heeft zich goed gedragen op de trailer (ze hebben er nogal een tijd over gedaan...konden het niet makkelijk vinden)
hij liep er rustig af en schudde zich eens even lekker uit,
oortjes naar voren en neusvleugeltjes eens flink opzij Lachen

ellen echt sneu dat ze toch echt pijn in dr rug heeft, ik heb begrepen dat de enorme vegen op de bakwand van jullie zijn ?!
jeetje, nou gelukkig word ze lekker verzorgd! zijn jullie vast gauw weer op weg samen!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:17

Wat zal jij blij zijn dat hij nu bij Taams staat! Wanneer ga je rijden? Of eerst maar even rustig aan Knipoog

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:23

hihi ik ga morgen in ieder geval even met hem spelen Lachen
ik moet zeggen dat het aan de ene kant erg kriebelt en ik met hem op weg wil, maar ik zei op stal ook al vanavond.....mijn drempel is ongeveer 2 meter hoog Bloos
rustig aan dus denk ik maar Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:42

Lekker joh dat hij er staat ik ga morgen even bij hem kijken ben erg nieuwsgierig naar hem.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:58

hij is hartstikke lief he karin en ik heb je om beantwoord Haha!

Me been doet veel pijn en het rijden gaat ook nog niet echt lekker maja het moet allemaal maar he!
Bella lekker ingesmeerd net ze was beetje stijfjes maar niet iets waarvan je schrok ofzo

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 23:39

Trusten allemaal Doei, doei

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 23:54

Trusten Annemiek!
Gaat nog niet goed met jou, Willemijn? Thnx dat je Bellie ingesmeerd heb voor me Haha! Ze is gelukkig ook niet zo hard in haar rug zoals van de zomer.. spierpijn ja, maar gelukkig niet zo erg als toen! Haha! Paar daagjes stappen, en dan komt het wel weer goed met haar Haha! (en mij, oh wat heb ik een pijn in me nek!) Tong uitsteken

Ja Karin, die vegen op de bakwand zijn van ons ja Tong uitsteken ff een souveniertje achtergelaten hahaha
Kan me trouwens voorstellen dat je graag rijden wilt hoor, nu heb je een echt paard onder je kont! Maar.. rustig aan, blijven ademen he! Haha! Haha!

Esther, hoe gaat het met jou? En Gilles? Ben je er al weer opgeweest? Gaat het goed?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 10:28

Goede morgen mensen,
Voor wie t gemist heeft: Saddam Hussein opgehangen!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Daar zijn we ook weer van af! Op naar de volgende schurk..... want die staat vast al te trappelen om de troon over te nemen.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 10:33

Goede morgen allemaal.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 10:38

Mogguhhh!!
Daaaaaaaaaag Saddam! Doei, doei Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 10:41

Ik ga even thuis aan de slag,het ziet er niet uit,overal paardenspullen dus even aanpakken dan ben ik over een uurtje weer door mijn huis heen.an even de konijnen verwennen met een schone ren.Dan met Boy naar buiten(die ouwe slaapt nog)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 10:49

Pfffffffff Mar moet mijn huis ook nog doen! En de 4 ratten kooien. Hoop werk elke x weer zo'n huishouden. Ik ben alleen niet klaar hoor met een uurtje....

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:05

Dabo schreef:
Esther, hoe gaat het met jou? En Gilles? Ben je er al weer opgeweest? Gaat het goed?

Het gaat heel goed met Gilles en mij! Ik moet nog wel even wennen aan de rust. Als ik zin heb om te longeren is de longeerbak vrij (of ik moet 5 minuten wachten), als ik hem in de paddock wil is er een paddock vrij (we hebben er 7!). Ik hou dus tijd overHij is donderdag voor het eerst in de stapmolen geweest! Het ging heel goed. Ze hebben een gedraineerde zandbodem, dus goed voor Giel zijn hoeven. Hij heeft geen ijzers en bij Taams liepen ze op de stenen. Au, niet zo goed voor slijtage van zijn hoeven...Met poetsen gaat hij op de poetsplaats. Dat gaat ook erg goed. Luc komt me vanmiddag helpen met rijden, dus ik ben benieuwd!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:22

Klinkt heel goed daar Esther. Fijn dat je t er naar je zin hebt, je broer ook blij?
Veel plezier met je les vandaag.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:25

bye bye saddam....en idd who's next ?!

wat een prutweer !!! het is zowaar goed weer om het huishouden te doen Lachen
ik ben ook niet zo snel klaar hoor...maar ja kan ik ook niet verwachten met 3 ukkies onder de 5 Knipoog

ik ga gauw aan de slag (moet klaar zijn voor ik naar stal ga)

fijne dag allemaal !!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:37

kekaro schreef:
bye bye saddam....en idd who's next ?!

wat een prutweer !!! het is zowaar goed weer om het huishouden te doen Lachen
ik ben ook niet zo snel klaar hoor...maar ja kan ik ook niet verwachten met 3 ukkies onder de 5 Knipoog

ik ga gauw aan de slag (moet klaar zijn voor ik naar stal ga)

fijne dag allemaal !!

nee 3 ukkies kunnen lekker veel rommel maken, toch heb ik de meeste rommel en viezigheid vd beesten, vooral de hond laat haar sporen na; overal haar! Word je gek van. En toch wil ik haar niet missen. En dan overal die kattenpootjes....
Thimo kan best al een beetje zelf zijn rommel opruimen scheelt mij weer, heb ik er al heel vroeg in gebracht. Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:38

Mogguh Willie Net wakker

Yeah Eindelijk is hij dood die smeerlap van een Saddam! Ik heb een foto gevonden op google waar hij de strop om zijn nek krijgt! Toch vind ik het wel een raar idee hoor maar goed hij heeft het verdient toch!

Lekker dat Gilles zo goed gaat esther Haha! Ik hoop dat ik straks ook nog even naar stal kan me moeder heeft weer allemaal goede ideeen maar ik heb dus totaal geen zin ik wil rijden.,....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:01

Morning.

Ik heb er een beetje gemende gevoelens bij. Op deze manier wordt hij wel een martelaar. Ik vind dat hij in principe de dood verdient heeft maar had hem zelf liever voorgoed opgesloten gezien! Ik kreeg eerlijk gezegd een beetje kippenvel van de beelden Scheve mond

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:10

Dat komt misschien ook omdat het nu een oude man is. Maar hij heeft er wel voor gezorgd dat veel onschuldige mensen gemarteld en gedood werden. Het is wel moeilijk om zelf voor god te gaan spelen en te besluiten dat iemand dood moet. Maar wij staan er natuurlijk ook wat verder vanaf. Als hij ervoor had gezorgd dat een van onze vrienden of familieleden gemarteld en gedood waren, dan was zijn executie voor ons ook heel anders geweest. Hetzelfde als met veel 'beulen'uit de tweede wereldoorlog die naar Zuid-Amerika vluchtten. Simon Wiesenthal heeft er heel wat opgespoord. Toen deze beulen werden opgepakt was het meerdendeel al flink bejaard en dan denk je ach gos, zo'n oud mannetje... Maar als je dan leest (bijvoorbeeld in het boek Murderer among us) wat die lieve oude mannetjes hebben uitgespookt, dan kan ik me voorstellen dat de enige gerechtigheid namens slachtoffers en familie is dat zo'n persoon ook flink gestraft wordt. Ik vraag me uberhaupt af hoe iemand gewoonkan doorgaan met zijn leven als je zulke gruweldaden hebt gepleegd.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:14

Als gevangene zagen ze m toch al als martelaar, die mensen staren zich blind op enge leiders. Nee ik vind t prima dat hij dood is lekker goedkoop ook; ophangen! En voor de slachtoffers en hun nabestaande vind ik dit het beste als straf. Helaas komt er val weer snel een nieuwe gek die de boel over neemt.
Ik denk alleen dat we (het westen en met name Amerika!) ons niet met die waanzin moeten bemoeien. Het gaat ons ook niet echt aan, hoe ze het daar blijkbaar willen. Zo blij zijn ze niet met t ingrijpen v Amerika, dus we moeten die mensen met rust laten dat is het meest veilige voor ons zelf ook.
Het ophangen v deze gek maakt ook niet dat het nu afgelopen is daar. Dat zal nooit lukken nl er zal altijd iemand anders die rol overnemen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:14

Ik vind het nog een grotere straf om hem levenslang op te sluiten en de sleutel weg te gooien. Heeft hij jaren de tijd om over zijn gruweldaden na te denken Knipoog Dit is voor mij idd een beetje voor god spelen... nu maakt het 'ons' even slecht als hem zeg maar.

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben op de nieuwe stal Esther! Heb je ook een binnenbak en weiland? Je staat nu bij UB op stal toch?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:16

Ik zag net op de RTL 4 extra nieuwsuitzending hoe de strop werd omgedaan daarna niks meer en daarna illegale beelden waarschijnlijk van een mobiele telefoon hoe hij er dood bij lag! En hoe blij de meeste mensen in Irak waren dat hij dood was maar in een ander deel waren er alweer bommen ontploft met 31 doden!
Dus ja had hem dan liever in de gevangenis gezet

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:18

Hihi Esther heb ik nooit last van hoor, dat ik denk ah dat oude mannetje. Als hij zulke walgelijke dingen op zijn naam heeft staan vind ik t nog steeds een gore kl**tzak die dood moet. Dat gevoel blijft bij mij erg sterk hou oud ze er ook uitzien. Ben te wraakzuchtig voor medelijde voor zulke moordenaars.