Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

alano

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 21:11

kom je niet meer terug naar amstelveen Schimmelig?? jij had toch je winkel in amsterdam of haal ik nu vanalles door de war?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 21:25

alano schreef:
kom je niet meer terug naar amstelveen Schimmelig?? jij had toch je winkel in amsterdam of haal ik nu vanalles door de war?

Dat ligt allemaal in de planning Clown
Helaas niet op korte termijn. Het begin is er > de webshop. Daar moeten jullie (en ik Clown ) het even mee doen nog Haha!
Er komt absoluut een vaste winkel, alleen ziet het er nu naar uit dat de winkel in Dordt komt (dat is nog niet helemaal zeker!) Gelukkig werkt de TPG prima en komen de spulletjes overal Ja Haha!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 21:35

maar je had toch iets in amsterdam al gekocht?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 21:41

alano schreef:
maar je had toch iets in amsterdam al gekocht?

Nee joh. Ik was er wezen kijken en wilde een bod uitbrengen Nagelbijten / Gniffelen
Dat ging helaas niet door Boos!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 21:50

Myrtje_ schreef:
Ja inderdaad! Zou ze stiekem blij dat ze Warum Nicht heft thuisgelaten..?

Geef je adres maar door, doe ik dat paard morgen op de post voor je Tong uitsteken

Houd ik je aan Haha!

Nou het is wel mooi dat Satchmo na al die jaren eens wel reliable was. Die zag altijd spoken, vergat soms dat hij echt zijn oefeningen kon en nog veel meer leuke geintjes. Eigenlijk was hij alweer opgegeven voor de topsport en dan opeens bewijst hij zich op het moment dat hij het hardst nodig is, dat moet het meest geweldige gevoel van je leven zijn

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:04

die ene van nieuw amstelland woont inderdaad op het terrein bij kahman..

Wat gaan jullie hard, komt er opeens een nieuwe bij,, pff opeens 4 pagina's erbij.
Louiza: nu verhuis je eigenlijk weer terug.. luxe hoor, dat je kahman kan veroorloven (ookal vind ik de prijs-kwaliteit verhouding scheef, maargoed). Gioia met Nijntje staan daar, erg aardig meisje, alleen is haar paard vaak niet helemaal lekker, wel echt balen voor haar! zij heeft een tijd bij mij in de les gereden voordat ze Nijn kreeg> daarna met Nijn ook nog een tijdje, voordat ze naar Kahman verhuisde. Als je dr ziet moet je maar de groetjes doen van lucila, oh en nijn een knuffel.
Ik zal je nog wel vaak tegenkomen, ik rijd riff tegenwoordig weer wat vaker. (heb je toevallig een 2-paards trailer? Tong uitsteken )
pff, hoe erg kan een paard vervelend zijn.. op stal was ie heel lief vandaag (normaal moet je min of meer oppassen dat je er niet net zo hard weer uitgeknikkerd wordt..) dat was al vaag, maar toen ik opsteeg had ie meteen praatjes, tis een gelder dus die douwd gewoon door en je hebt niets meer.. uiteindelijk had ik er genoeg van (na 10 minuten geklooi) en heb hem eens flink alle hoeken van de bak laten zien.. ik moet zeggen dat het redelijk lastig is om eerlijk in je hand te blijven als een paard zo met je aan de haal gaat.. Jammer, afgelopen tijd ging het juist net zo lekker, heb hem een week lang elke dag gereden, we konden gewoon elke dag verder waar we mee bezig waren> na een goede warming up en ff het geheugen opfrissen waar been ookalweer voor dient he..<. Maargoed, we reden ff de sterren van de hemel had ik het gevoel dus had wel echt zin om weer eens te starten, maargoed, vandaag is dat dus weer in duigen gevallen.., zucht, paarden. Sigaar

Ik denk dat ik binnenkort maar een naar wennekers ga, paardjes kijken (die van jullie natuurlijk) en nico en mimbre maar eens bezoeken.. pff ik houd van fietsen, maar soms heb ik er de puf niet voor om in ene zo ver te gaan.. maargoed, kan ik meteen ff langs horse-paradise op de terugweg..

tink: mijn pony is we van chocolade hoor! die smelt inderdaad als het regent. vraag maar aan Fluf.. ze is zoo zielig dan!

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:48

muiszje schreef:
tink: mijn pony is we van chocolade hoor! die smelt inderdaad als het regent. vraag maar aan Fluf.. ze is zoo zielig dan!

yeps ze was echt sneu
had het toen ik er was nogsteeds redelijk koud zag ik
heb dr nog maar wat extra hooi gegeven want dat was op
en ze begon echt meteen te sleuren aslof het goud was Haha!
(dammi ook trouwens)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 03:00

fluffyfox schreef:
muiszje schreef:

yeps ze was echt sneu
had het toen ik er was nogsteeds redelijk koud zag ik
heb dr nog maar wat extra hooi gegeven want dat was op
en ze begon echt meteen te sleuren aslof het goud was Haha!
(dammi ook trouwens)

Getverdegetver...chocolade pony's stelletje watjes Clown Haha! ...nah...als beessie koud heeft mik ik er een regendek op hoor Bloos
Die van mij wil altijd buiten spelen hoor..staat al te drijnen voordat het voer in zijn bak ligt.Sterker nog...als het fijn weer is snaait hij alleen zijn biks eruit en laat de rest liggen voor als hij weer terug komt Knipoog

Enneh Schim...maar goed ook dat er niks leuks was...anders heb je straks weer last van een gat in je hand Haha!

Groetjes,Tinky

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 07:48

Tinky12 schreef:
Getverdegetver...chocolade pony's stelletje watjes Clown Haha! ...nah...als beessie koud heeft mik ik er een regendek op hoor Bloos
Groetjes,Tinky

pony in kwestie is erg bejaard en heeft geen vetjes meer om zich goed warm te houden vandaar Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 10:33

Tinky12 schreef:
Enneh Schim...maar goed ook dat er niks leuks was...anders heb je straks weer last van een gat in je hand Haha!

*LOL* Ik was niet zo gek veel kwijt, ookal was het 3 halen 2 betalen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:28

alano schreef:
dat is dan nico! het meisje had blond haar? (das niet zijn dochter maar een meisje dat hij heel veel helpt)

En wie is nico? hihi zegt me allemaal niets Knipoog Lachen

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:51

ik weet niet of we het over dezelfde hebben hoor, maar ik heb een tijdje nico's anda bijgereden en verzorgd, hij hielp me altijd met Pepper.. hij is erg weg van de klassieke rijkunst en handeld daar ook naar, verder is hij erg goed in lichaamstaal en bestudeerd dan ook veel dingen die met horsemanship etc etc te maken hebben. Hij is de rust zelfe als het gaat om paarden en kan bij alle paarden wel iets doen waardoor het dier verbeterd. Hij is jammer genoeg naar wennekers verhuisd waardoor ik zijn paard niet meer kon doen en hij me ook niet meer met pepper kan helpen.
Hij is gewoon redelijk bekend in de polder rondom amsterdam/ aalsmeer als het gaan om anda's en lusitano's. Geen beroemdheid of wat dan ook hoor..

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:58

ja over die nico hebben we het hier...(ken voorderest ook geen andere)

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:32

hmhm
ik heb vandaag echt een heerlijke rit gemaakt op Riff.. Mocht hem vandaag ff extra rijden. Dacht eerst dat ik maar dressuren ging, maar omdat het lekker weer was maar lekker de polder in gegaan..
Op de hockey-velden was er een groot spektakel met luchtkussens en harde muziek en natuurlijk keiharde ballen tegen de doelpalen, maar meneer moest alleen even showen en dat was het dan (hij ziet eruit als ene heel degelijk paard die echt nergens van schrikt, maar hij heeft een piepklein hartje en is een ontzettend mietje> dergelijke dingen als vuilnisbakken en rare bankjes kunnen zijn hartje niet aan) dus daar was ik wel opgelucht over.. richtin gerrit v.d ancker gereden, heerlijk gegast op het rechte stuk (en ja, over de asfalt weggetjes heen gesprongen Tong uitsteken ) ,, hij was zoo braaf> we gingen echt heel hard, ik ben nog nooit zo hard gegaan, ja> maar dan ongecontroleerd.. en riff die remde gewoon vanzelf af voor een asfalt weggetje, sprong er elegant overheen en we race-de weer verder..
We zaten wel helemaal onder de blub, maar het was het waard!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 16:47

Wat leuk Muis! Haha!

Ik krijg van de week de kans mijn assortiment even FLINK uit te breiden Nagelbijten / Gniffelen
Merken zoals: Oster, BR, Sectolin, Brugman, Premiere, Rapide en nog wel wat merken... kan ik straks toevoegen Haha!

*BLIJ* Haha!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:09

Schimmelig schreef:
Wat leuk Muis! Haha!

Ik krijg van de week de kans mijn assortiment even FLINK uit te breiden Nagelbijten / Gniffelen
Merken zoals: Oster, BR, Sectolin, Brugman, Premiere, Rapide en nog wel wat merken... kan ik straks toevoegen Haha!

*BLIJ* Haha!

geld er ook een speciale korting voor ons? (de amsterdam/amstelveen bokkers Knipoog ) Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 17:12

alano schreef:
Schimmelig schreef:
Wat leuk Muis! Haha!

*BLIJ* Haha!

geld er ook een speciale korting voor ons? (de amsterdam/amstelveen bokkers Knipoog ) Haha!

Natuurlijk! Zeker als de order groter is, dan kan ik vrijwel altijd iets regelen Cool

Op kleine orders verdien ik haast niks, omdat ik de verzendkosten gedeeltelijk, of helemaal voor mijn eigen rekening neem Tong uitsteken

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:52

Schimmelig schreef:
Natuurlijk! Zeker als de order groter is, dan kan ik vrijwel altijd iets regelen Cool

Pas maar op, want dan meld opeens iedereen zich hier aan Knipoog

Muiszje: klik als een heerlijke rit. Was ook redelijk weer vandaag.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 17:56

Vind ik niet erg hoor! Laat maar aanmelden Haha!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:08

Schimmelig schreef:

kan je het even op bokt zetten als alles op de site staat van de nieuwe dingen?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 18:17

alano schreef:
Schimmelig schreef:

kan je het even op bokt zetten als alles op de site staat van de nieuwe dingen?

Ik gok dat het niet langer duurt dan een weekje (misschien twee) Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:19

Super Muiszje! Altijd lekker zo'n fijne rit!!
Die Nico zegt mij niets.. maar ik ben dan ook niet bekent in de Anda wereld Lachen Maar hij was erg onder de indruk van het paard van mijn vriendin en dat was erg grappig.
Paardje vandaag weer losgegooid in de bak en ze moest weer even flink showen en rennen door de mega plas die er lag, super gaaf om te zien, ze kan zooo mooi lopen!!

Alano, ik zag je paar dniet staan in zn box, dus ik denk dat je er zelf was? heb jou niet gezien, maar misschien jij mij wel?

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:33

ooh peet, ik wil BR , BR, BR!! (vind et altijd zoo mooi!) Fijn, denk dat het ook zeker wat meer klanten trekt..!
Bonte: peps is bijna van dr schimmeltjes af, binnenkort dus fotoshoot!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 18:34

Joah! Ik ben ook bezig met Harry's horse, maar dat kan nog wel even duren Tong uitsteken

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:40

muiszje schreef:
Bonte: peps is bijna van dr schimmeltjes af, binnenkort dus fotoshoot!

Ik heb volgende week nog vakantie, daarna krijg ik het weer druk Knipoog