Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
alano schreef:kom je niet meer terug naar amstelveen Schimmelig?? jij had toch je winkel in amsterdam of haal ik nu vanalles door de war?

) het even mee doen nog 
alano schreef:maar je had toch iets in amsterdam al gekocht?

Myrtje_ schreef:Ja inderdaad! Zou ze stiekem blij dat ze Warum Nicht heft thuisgelaten..?
Geef je adres maar door, doe ik dat paard morgen op de post voor je
)
muiszje schreef:tink: mijn pony is we van chocolade hoor! die smelt inderdaad als het regent. vraag maar aan Fluf.. ze is zoo zielig dan!

fluffyfox schreef:muiszje schreef:tink: mijn pony is we van chocolade hoor! die smelt inderdaad als het regent. vraag maar aan Fluf.. ze is zoo zielig dan!
yeps ze was echt sneu
had het toen ik er was nogsteeds redelijk koud zag ik
heb dr nog maar wat extra hooi gegeven want dat was op
en ze begon echt meteen te sleuren aslof het goud was
(dammi ook trouwens)
...nah...als beessie koud heeft mik ik er een regendek op hoor
Tinky12 schreef:Getverdegetver...chocolade pony's stelletje watjes![]()
...nah...als beessie koud heeft mik ik er een regendek op hoor
![]()
Groetjes,Tinky
Tinky12 schreef:Enneh Schim...maar goed ook dat er niks leuks was...anders heb je straks weer last van een gat in je hand![]()
Ik was niet zo gek veel kwijt, ookal was het 3 halen 2 betalen
alano schreef:dat is dan nico! het meisje had blond haar? (das niet zijn dochter maar een meisje dat hij heel veel helpt)
) ,, hij was zoo braaf> we gingen echt heel hard, ik ben nog nooit zo hard gegaan, ja> maar dan ongecontroleerd.. en riff die remde gewoon vanzelf af voor een asfalt weggetje, sprong er elegant overheen en we race-de weer verder.. 

Schimmelig schreef:Wat leuk Muis!
Ik krijg van de week de kans mijn assortiment even FLINK uit te breiden
Merken zoals: Oster, BR, Sectolin, Brugman, Premiere, Rapide en nog wel wat merken... kan ik straks toevoegen
*BLIJ*
)
alano schreef:Schimmelig schreef:Wat leuk Muis!
Ik krijg van de week de kans mijn assortiment even FLINK uit te breiden
Merken zoals: Oster, BR, Sectolin, Brugman, Premiere, Rapide en nog wel wat merken... kan ik straks toevoegen
*BLIJ*
geld er ook een speciale korting voor ons? (de amsterdam/amstelveen bokkers)

Schimmelig schreef:Natuurlijk! Zeker als de order groter is, dan kan ik vrijwel altijd iets regelen
Schimmelig schreef:Vind ik niet erg hoor! Laat maar aanmelden
alano schreef:Schimmelig schreef:Vind ik niet erg hoor! Laat maar aanmelden
kan je het even op bokt zetten als alles op de site staat van de nieuwe dingen?
Maar hij was erg onder de indruk van het paard van mijn vriendin en dat was erg grappig.
muiszje schreef:Bonte: peps is bijna van dr schimmeltjes af, binnenkort dus fotoshoot!