Suprise: (Een Koos-look-a-like qua karakter
)Nala: (Gewoon een heel schattig beestje
)Kashmir: (Beetje rare druif, kijkt bijna altijd boos
)En de rest van de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=THT6CPDH
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
)
)
Zien er ook gewoon goed uit.Fenn schreef:leuke paardjes sasZien er ook gewoon goed uit.

)
maar hij had er toch verrassend veel zin in.
(zit op school, oeh, illegali ...)

Al was hij wel ubervrolijk en had ie er gewoon zin in. Nul keer heel extreem ver achter geraakt en ook niet op Koos z'n kont gesprongen 
en ik weet dat iedereen het moet leren, maar of het goed gaat... (bij iedereen kan het mis gaan, weet het)
Zat je weer op je favoriet? Fenn schreef:Nou Wendy, hij had zich prima gedragen nu, maar vind het al ongeveer genoeg voor een maandje of twee/drieAl was hij wel ubervrolijk en had ie er gewoon zin in. Nul keer heel extreem ver achter geraakt en ook niet op Koos z'n kont gesprongen
Ik kan zijn versnellingen niet vinden 
Ik mag de laatste tijd wel vaak op haar, mij hoor je niet klagen

Horsefreak schreef:Mandalina zal ik niet zitten als we naar buiten gaan.

. Heb maandag,dinsdag&woensdag alleen maar op bed gelegen zonder wat te kunnen eten, keelontsteken, oorontsteking en nog wat zooi in me hoofd. Donderdag maar wat droog brood gegeten en wat rondgelopen (wat niet lang kon omdat ik natuurlijk zo slap was) en vandaag ga ik weer heel eigenwijs boodschappen voor m'n oma doen.. hmmm
Ook een week zonder peerdjes 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden (sorry van de vele berichtjes, ik had wat in te halen
)