Een witte magnum, lekker pakje boter is dat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Een witte magnum, lekker pakje boter is dat

maar dan voor kids...

) hasten schreef:Ja ik kocht een ijsjeEen witte magnum, lekker pakje boter is dat
Was al een beetje wazig toen, zat enorm met die bakjes te klooien
) dus we zijn weer vriendjes 
(als ik het heel vaak zeg ga ik het zelf geloven
)
Ik kan het echt niet meer aanhoren...Zullen we voor de afwisseling weer eens gaan Montignaccen ofzo, was tenminste nog origineel
gomir schreef:De eerste die nog over Sonja Bakker begint kom ik persoonlijk de nek omdraaienIk kan het echt niet meer aanhoren...Zullen we voor de afwisseling weer eens gaan Montignaccen ofzo, was tenminste nog origineel
Moet ik misschien toch maar wel cardioloog gaan worden

Zelfs na het stoppen met roken (jaaa al bijna 6 maanden gestopt) 4EverHobbes schreef:Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker Sonja Bakker
Straks raken mijn banden nog lek ofzo

Hij sprong echt superfijn! Geen idee waar hij zondag last van had, maar dat kun je weleens hebben
Die wil ook nooit
)
Je hebt haar toch zien gaan in Lisse
(heb je die film eigenlijk nog gezien?)
Die moet je iedere drie passen een knal verkopen om hem aan de wandel te houden, verder is hij best braaf
Kun je soms ook erg effectief oplossen met een longeerzweep }>