manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:35

Buitenrit met Keet:

Afbeelding

Afbeelding

Blije Keet Haha!
Afbeelding

Buitenrit vanmorgen:

Yes een zonnestraal!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 20:43

Jeuj! speciaal voor mij foto´s! Hyper!
Ze zijn leuk thirz! Haha!
Die met die zonnestraal is gaaf!

Zeg.. en wáár heb je Nous der oor gelaten op die eerste foto? Nors opkijken
En zeker blije Katie Haha!

Hihi
Nous: jeej! Hyper! Strand! hee kijk daar eens, of daar of, whieie!
Annemoon: jahoor.. al weer strand, en alweer zand in mn hoeven... tuf tuf..
Vork

Jups, leuke foto's Ja én zwaar relaxt tij! Bloos!
*jaloers*

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 20:02

hey meiden leuke foto's!
Hier even mijn laatste berichtje voor ik afreis naar Engeland. Weet nog niet hoe vaak ik op bokt kan, dus dat zien jullie wel.
Verder veel plezier met julie activiteiten de komende tijd, ik zie het wel op bokt verschijnen. Ga nu nog maar even mijn laatste troepjes inpakken, heb toch al bijna niets bij me Clown
Veel liefs Ciska

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:05

Poehee, nogal laat berichtje van mij. Mijn schoolleven is weer begonnen, en hoe!! Niet normaal hoe druk ik het weer heb. De leerstof stijgt nu al naar mijn hoofd en ik moet nog 7 weken voordat ik weer enigzins rust heb... Het is wel een heel erg pittig blok!

Nel, ik kan de 8e hoor! Het is de dag na mijn zus dr bruiloft, dus als ik er wat brak uitzie moet je 't me niet kwalijk nemen Clown
Je tuintje is trouwens wel opgeknapt!

Leuke foto's van Nous op het strand thirz! Ik ben nog steeds niet met nous naar t strand gegaan. Echt schandalig haha. Maar wij gaan binnenkort toch? Knipoog Heb ook nog steeds geen naambordje gekocht voor Nous, geen tijd voor gehad Rolleyes Vandaag ga ik naar Middelburg om kleren te kopen, misschien hebben ze daar ook wel een winkeltje die van die naambordjes maken.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 10:34

veel plezier Cis! (niet dat dit nog zin heeft, maargoed Knipoog ) In Engeland kijk je vast wel een keertje op bokt Ja

hihi, en Kim je wou zo graag naar school! Tong uitsteken Maar rustig beginnen is er niet bij dus. Je mag meteen knallen en bikkelen! Heb je de lokatie maandag wel in 1 keer kunnen vinden? Mijn schooltje ook gezien? staat ie er nog? *tsja.. je weet t nie hè, even checken Knipoog

Ik heb de 7e ook een bruiloft Kims Clown Toevallig jouw zus? Tong uitsteken
Niet dat dat kan: ken jouw zus niet en dit meisje is 20 en heeft tot haar 11e in Engeland gewoond Lachen maargoed..
Shopse vandaag! (dagje vrij?) en misschien dat ze daar ook wel een winkeltje hebben idd.. *al zou ik niet weten waar eigenlijk. Maargoed dat zegt niet zo veel Vork

Bloos! Leuk voorbeeldje bewegend paard fotograferen Thirz:
http://www.peetplafond.nl/Kortebaan2007 ... 4L3517.jpg
Kijk mam, zo moet t!

HUmz.. en waar is t zonnetje nu? Was zo'n leuk luchtje vanmorgen, dacht op zn minst weer zo'n mooie dag als gister.. Ziet er nu even wat sombertjes uit Scheve mond

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:17

Zo, ff een kort berichtje, net teamoverleg gehad en ik ga zo mn slaapdienst weer in...best een pittig dagje. Wil zo nog ff een stofzuiger door mn huis halen en nog wat boodschapjes doen, kan mn moeder weer in een schoon huisje thuiskomen morgen Lachen

Hihi, hoor t Kim ook nog zeggen: 'ik wil weer naar school'...en nu: 'ik wil weer vakantie' Clown Maar ik bel je zaterdag als ik op Paardoes klaar ben, goed? Kunnen we samen naar de Braamhof!
Idd een goede bewegingsfoto Anne, alhoewel die van mij en nous toen ook mooi was! (ik liet toen een heel bescheiden "hand"galopje zien Tong uitsteken )

Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 13:28

haha, ja dat was toen een gelukje Ja
Uhm ik bedoel: daar heb ik toen technisch zéér goed over nagedacht, me goed gepositioneerd, camera ingesteld: juiste diafragme en sluitertijd en door dan goed met het onderwerp mee te bewegen, wist ik dat het een sublieme foto moest gaan worden Slim *uch* Vork haha

Moet zeggen dat ik deze foto wel héél gaaf vind hoor! En ook lichtelijk 10 keer beter dan die ene van mij Clown Gelukkig ging je toen niet zo snel, dat maakte t allemaal wat makkelijker Tong uitsteken

phoe, zeker druk dagje. Gister toch ook al de hele dag gewerkt? Suc6 dan met boodschapjes doen, je stofzuigje en t werken Ja

Hihi, achjah en meningen kunnen veranderen. Zeker een mening over school of toch liever vakantie Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:40

haha vindt school ook nog steeds absoluut niet erg hoor! maar iets minder druk had ook wel gemogen Knipoog
Ik ben geslaagd voor mijn bruiloft-outfit! Een grijs/zwart/witte rok met een witte blouse met daaroverheen een zwart corset-achtig iets (haha snappen jullie t nog? Tong uitsteken) En zwarte kettingen gekocht en zwarte armbanden. Het staat echt gaaf! Moet nog wel even schoentjes voor eronder zien te vinden, maar dat moet geen probleem zijn denk ik. Ik zal wel een foto laten zien als ik de foto's van de bruiloft heb.

Je schooltje staat er nog hoor Anne! Alleen is ie nog wat leeg wat studenten betreft Clown Dat zal volgende week wel anders zijn. Ik zit in de kantine tussen de Hendrik-Jannen en Jean Pauls enzo. Wát een balletjes whaha. Wel een goede plek voor als je nog een rijke, toekomstige arts wil scoren! Dus dames, als jullie daar zin in hebben, moeten jullie mij even bellen Knipoog

Ik heb voor mezelf inderdaad een dagje vrij gepland Lachen 'smorgens de boodschapjes, 'smiddags de winkeltjes en 'savonds Nusanna! Daar ga ik dus zo naartoe.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 19:23

Klinkt leuk Kims! Denk dat ik het corset achtige deel ook snap. Inderdaad, laat maar een foto zien na de bruiloft Ja

Jeuj.. mn school staat er nog! hihi. Tsja, eerste jaars als t goed is. Of iig afgelopen maandag/dinsdag de eerste jaars ergo, die zijn nu op kamp.
Oeh, ik kom even langs in een pauze Kims Knipoog Komt komende donderdag uit? áltijd handig een rijke, bíjna arts Schijnheilig En dat balletje.. tsja, dat nemen we maar voor lief Vork haha
Maar goed dat de verpleegkundigen daar nu ook zitten dan, zorgt weer voor wat afwisseling! Haha!

Relaxt hoor een vrij dagje plannen Haha! Hopen dat t droog blijft als je naar Nous bent. Plezier!

Hihi, ik heb mn klassenindeling ook binnen:
een Annelieke, een Hannelies, een Wendelijn en een Annemijn Vork ik gók dat dat nog wat verwarring en verbastering gaat opleveren. In t eerste jaar waren Wendelijn en ik al erg lastig samen Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:34

Haha Anne, zoek maar een lekkere arts uit, arts = veel geld = paardje voor Annemijn Haha!!

Ik had vandaag priveles met Sharon, het ging echt zo super fijn, nu baal ik nog meer dat ik overmorgen 2 weken op vakantie ben, vind het maar nix om mn paardje achter te laten.

Trouwens, Nel, ik heb Daan vandaag geknuffelt en een appel gegeven, had al zo'n vaag vermoeden dat het daan was, dus vandaag even aan Hans gevraagd en jawel hoor. Hij hinnikt wel heel zielig, maar vanaf vanmiddag staat er een schattig merrie fjorden veulentje naast.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 11:24

haha, precies Bar Knipoog én een groot huis en... Schijnheilig

Hou er zowiezo nooit zo van om mn huisdieren achter te laten. Mn cavia's nooit en Tink al helemaal nie! (gwoon thuis bij mn ouders is niet zo'n probleem, maar bij buren ofzo...Liever niet Lachen )
Wie zorgt er in de tussen tijd voor Shaar?
Waar ga je eigenlijk heen op vakantie?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:01

Hoi hoi, ik dacht: ik ga ook weer eens kijken op bokt.

Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik heb leuke planten en dingetjes voor in mn tuin gehad en een leuke tuinset.

Daniël krijgt zn eerste tandjes door, hij heeft er wel af en toe last van, hij heeft dinsdag en woensdag koorts gehad, 39,5 en deed veel huilen, ben blij dat ie nu weer beter is.

Bar: Daan is dinsdagavond weggebracht.
Woensdagavond en donderdagavond ben ik nog wezen kijken, donderdag even ze manen geknipt.
Heb jou ook nog gezocht, maar zag je niet en sharon kon ik ook niet vinden.

Gister was mn laatste dagje bij de eendracht.
Kreeg nog cadeautjes van mn leskindjes.
Ga ze wel missen!
Maar ik wil af en toe nog wel lesjes geven om erin te blijven, zodat ik over een aantal jaar weer verder kan.
Heb vanmorgen op Thirza geoefend.

Straks om half 5 heb ik zelf les, ik hoop dat het goed gaat.
Voice is helaas weer enorm afgevallen, schrok er vanmorgen echt van.
Dus ga maar weer slobber voeren....zucht...

Morgen ringrijden, ik hoop dat het droog is.

Nou dat was het weer even.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:00

Ben benieuwd naar je outfit Kims, kan ik dat morgen gelijk ff spotten?! Lachen
Ging je les nog goed Nel? Ik vond jouw les leuk, snel weer! Ik kon echt wat met de aanwijzingen en je zag gelijk verandering bij Nous! Ben benieuwd hoe onze les op Paardoes gaat Anne, we gaan gewoon lol maken he Clown

En vanmorgen heb ik mn kittens opgehaald Haha!
Ze zijn heel erg bang van alles en kruipen weg achter de bank. Maar ze hebben ook al heel lief bij me op schoot gelegen hoor. Na een tijdje zijn ze vast wat weer gewend... (en dan verhuizen ze weer Tong uitsteken )

Succes bij t ringrijden morgen Nel!
En Bar: fijne vakantie, ga je ook nog paarden opzoeken daar?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:02

Hoi hoi,

Jammer genoeg ging mn les niet door, want ze heeft nogal rugpijn.
Dus volgende week maar weer!

Straks even vlechten en dan lekker mn bedje in.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 19:16

Ah, vanmorgen al opgehaald! Lief! *foto's Schijnheilig * Ach, dat went vast heel snel Ja Na een weekje ken je ze niet meer terug. Zijn t wel écht twee zusjes? steun bij elkaar zoeken enzo? en hoe zijn Beer en Simba ermee? "hè get wat zijn dat voor ukkies?" *trekt neus op* Vork of heb je ze nog niet bij elkaar gehad?
Super dat je lekkr gereden hebt op Nous mét aanwijzingen van Nel Lachen Nu kan je weer even vooruit? Was ze toch niet wóest vandaag? Hyper!

Ja.. ben ook benieuwd naar onze les morgen Nagelbijten / Gniffelen Ik heb iig besloten om uit de buurt te blijven van Cindy (zal je zien dat Marcelle daarop moet ofzo Vork ) Túúrlijk maken wij lol! Meestal wel tog? Tong uitsteken

Ah wat lief nel, kadootjes van je kindjes! Maakt t volgens mij alleen nog even moeilijker om daar echt weg te gaan. Máár wel leuk om te zien dat ze happy met je waren Haha! Die vonden t zeker ook wel jammer dat je weggaat?
Agosh Daniel en zn eerste tandjes Ach gut gelukkig gaat t nu al weer wat beter. Jammer dat Voice ook zo afvalt. Misschien nu Daan weg is dat t wat beter zal gaan weer? Hoe is Voice er trouwens onder? der kindje weg?
Suc6 morgen bij t ringrijden! ik hoop ook op droog, beetje zonnig weer Ja Kunnen we lekkr buitenritjes doen én bijkleuren hè Thirz Tong uitsteken haha, wie weet deze zaterdag smorgens ook al meer geluk.
Hè jammer dat jouw eigen les nou niet door ging Nel..

Ben ook wel benieuwd hoe t met Cis gaat in Chester Lachen (dat was t tog?)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 12:03

Hoooii! Ik ben ook weer terug! Weer hele verhalen gelezen van de afgelopen dagen: Kims is aan vakantie toe (ben benieuwd naar je outfit), Anne gaat een dokter zoeken, Bar gaat op vakantie, Cis maakt de dierentuin van Chester onveilig, Thirz houdt Vlinder en Bloem bezig (ik ben nu al benieuwd om ze te komen bekijken!), Mariekje is ook weer terug en is ws super bruin?, en Nel heeft het superdruk volgens mij!
Mijn korte vakantie op Texel was ook super!! Woensdag rond de middag aangekomen met de boot. Toen eerst naar Den Burg gefietst en daar lekker in de zon op het terras gezeten. Toen onze weg naar de Cocksdorp vervolgd (was bij elkaar nog wat kilometertjes trappen tegen enorme tegenwind, zo'n 22). Daar aangeland ons huisje midden in het dorp gezocht. Was nog splinternieuw en luxe! Daarna zwemkleding aan en richting het strand, waar we lekker hebben gezwommen! Superhoge golven daar, echt cool! Daarna lekker met zonnen. 's Avonds lekker in het dorp gegeten. Volgende dag iets minder mooi weer helaas, maar dat mag de pret niet drukken! Wilden 's ochtends naar Ecomare gaan, maar omdat we dat op de fiets nooit heen en weer gingen halen voor de middag, op zoek naar een bus gegaan. Helaas ging die maar zo'n 3 x per dag haha! Toen lekker een lange strandwandeling gaan maken, zie de foto's hieronder:
Afbeelding
De vuurtoren
Afbeelding
Geen mooi weer, wel een mooi zicht!
's Middags het hoogtepunt van de hele vakantie: de zee op met een vissersboot om zeehonden te bekijken! En dat was zooooo gaaf! We konden echt superdichtbij ze komen en wat zijn die beesten nieuwsgierig! Hieronder een paar foto's:
Afbeelding
Een gedeelte van de minstens 100 Robben op de zandbank
Afbeelding
Lief toch?
Afbeelding

Afbeelding
Hoezo nieuwsgierig?
Afbeelding
En het uitzicht vanaf de boot
De zee was nogal wild, dus op de terugweg kregen we nog even een golf water over ons heen; dat werd dus snel op de fiets en opwarmen! 's Avonds in een leuk cafeetje gezeten. Vrijdagochtend teruggefietst naar Den Burg en inkopen gedaan. Heb een heel tof schapenplaid, trui en nog wat leuke dingetjes gekocht. Toen op naar de boot en weer naar huis! Motto: Nederland is mooi!!
(Zo, was dit uitgebreid of niet Haha! )

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:31

Gaaf hoor Bianz, die foto's! Echt lief van die zeehondjes zo Lovers

Thirz (en anderen?) wanneer gaan we weer eens naar hyporama??!! Ik heb op de site gekeken en ze hebben echt geweldige dekjes op het moment!*KLIK* Kunnen we Nous in een setje stoppen Clown En ik heb nog een nieuwe paardrijbroek nodig. Misschien hebben ze ook wel een leuk hoofdstel (mexicaans).
Ik kan sowieso ieder weekend wel, dan heb ik ook de auto.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:40

Zo bianz, dat ziet er leuk uit, gaaf met die zeehondjes!
Leuk dat je een leuk vakantietje heb gehad...!

Nou met voice gaat het voor de rest wel goed, dr uiers zijn bijna leeg, maar er staat geen spanning meer op!
Gister tijdens ringrijden, was ze weer helemaal de oude, lekker scheuren door de baan!
Heb maar 8 ringen gestoken, hoewel voice super liep, oké hier een daar een bokje, maar het was erg leuk.
We hadden ook de 1ste prijs voor de versiering.
En Ik heb met voice nog een 3de plaats in de kamp gewonnen.
Dus ben weer trots op mn lieve pony!
Ze krijgt nu weer elke dag slobber, dus het moet vast goed komen, gelukkig mist ze daan helemaal niet.

Daniël heeft zn ups en downs, zn tandjes gaan hard, de tweede is ook al door en de volgende komen er ook al aan, dus hij heeft elke dag een paar pijnlijke uurtjes.
Is niet zo fijn voor mn kleine mannetje.
Maar wat wel leuk is, is datnhij vandaag voor het eerst zn nieuwe blauwe polo aan heeft met zn naam en geboorte datum achterop, die hij van jullie heb gehad.
Ik zal nog een foto plaatsen, maar nu slaapt ie nog.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:29

Nou Bianz, klinkt echt als een topvakantie, en ook mooie foto's Lachen . Strand ziet er daar toch heel anders uit dan hier he! Je hebt me er helemaal enthousiast van gemaakt: ik wil ook eens naar een waddeneiland...maar eerst Tsjechie en Egypte!

Kims: ik wordt helemaal hebberig van die dekjes Vork Maar weekend is voor mij niet echt ideaal, dus kies toch voor doordeweeks. Er is vast een datum dat we kunnen!
Nel: wat leuk dat Daniel onze polo past nu! Hij staat er vast heel stoer mee. En nog ff en hij kan aan de tandepoets Clown Wel vervelend dat hij er zoveel last van heeft. Cool dat Voice weer zo enthousiast was. En met die slobber is ze voor je t weet weer aan de dikke kant!

Ik ging vandaag ff een paar uurtjes voor collega werken en mocht naar de bios met 2 kids. We gingen naar de Simpsons, niet echt mijn smaak, maar hij was eigenlijk best grappig! En ik had een hele relaxte middag Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 19:53

Ah zeelhondjes! Lovers Mooie foto's Bianz. Ook zéker mooi daar! Ben vooral fan van de zeehondjes! Hoe lief! *ze doen me ook meteen weer denken aan mn cavia Lachen Misschien even een rare link, maar zij was egt een dropje en had een beetje een zeehonden snoetje Ja Ook een beetje een sneutje, klein gebleven en ook aan de voorpootjes een extra teentje enzo. Mn zeehonden Roosje Lachen Zeehondjes zijn lief! *SChrijft Wadden op het potentiele vakantie lijstje*

Hyporama! jaa! ik wil ook.. uhm.. of.. uhm... of... *denkt* heb niets te kopen daar eigenlijk Clown én t weekend én doordeweeks komen voor mij niet zo uit Tong uitsteken dus ik denk dat t ook maar beter is als ik thuis blijf Knipoog haha.

Arme Daniel met zn tandjes... Nog even en tis over hoor Ja heb je ze allemaal! (daarna komt dan nog een keer t drama van t wisselen.. Al heeft dat ook wel wat stoers: "raad eens wat ik heb?" en maar zoeken.. en denken Vork haha)
Fijn dat Voice Daan niet zo lijkt te missen. Lijkt me écht rot om een gillende mamma in de wei hebben staan.. met ergens anders nog een krijsende kleine.. Scheve mond Gelukkig valt dat dus alles mee bij Voice Lachen En meteen zo goed weer lopen in de baan, knapperd! Stiekem gewoon blij dat der kind weg is Knipoog

Dan is daniel al flink gegroeid. Die polo leek zo reuzen groot bij kleine daniel toen! Weet ik wel, heb hem pas nog gezien, maar tog al groter dan ik dacht dan Lachen Ben benieuwd naar de foto's! Hij was vast wel extra blij vandaag met zn éigen speciale Tshirt van de meiden van Paardoes Tong uitsteken haha

Simpsons inderdaad ook niet helemaal mijn smaak, maar wel relaxt werken na een avondje stappen Haha! Hoe maken je kittens t? Zijn opa Beer en tante Sim al wat minder bang van ze? hihi

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:11

Simpsons Haha!

Spider-pig, spider-pig Pling

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:58

hallo, ik meld me ook weer eens
heb al wel alles bijgelezen, maar gewoon nog geen inspiratie om te posten. Is weer een hoop gebeurt terwijl ik op vakantie was, zoveel dat k t allemaal niet meer zo goed weet.......wel leuke foto's van de buitenritten.
En Nel, ik kom naar je verjaardag hoor zaterdag, hoe laat begint het eigenlijk, de 21 weet k nog niet of k dan kan want mn moeder is dat weekend jarig, maar je hoort t zodra ik t weet.....

Deze wil ik hebben.......http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=1385184
vind m zooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi heb Bianz en Anne er al tot vervelends toe mee lastig gevallen, sorry.........

ga dr weer vandoor, toedeloe.....

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:02

Klopt het toevalig dat Anja hier ook werkt?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:03

op paardoes werkt bij mijn weten geen Anja, lang geleden wel

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:04

oke,
ik kan me herinneren dat ze hierover wel eens wat vertelde Knipoog
Anja de Vos ?