Blije Keet

Buitenrit vanmorgen:
Yes een zonnestraal!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Strand! hee kijk daar eens, of daar of, whieie!
én zwaar relaxt tij!

Heb ook nog steeds geen naambordje gekocht voor Nous, geen tijd voor gehad
Vandaag ga ik naar Middelburg om kleren te kopen, misschien hebben ze daar ook wel een winkeltje die van die naambordjes maken.
) In Engeland kijk je vast wel een keertje op bokt
Maar rustig beginnen is er niet bij dus. Je mag meteen knallen en bikkelen! Heb je de lokatie maandag wel in 1 keer kunnen vinden? Mijn schooltje ook gezien? staat ie er nog? *tsja.. je weet t nie hè, even checken 
Toevallig jouw zus?
maargoed.. 
Leuk voorbeeldje bewegend paard fotograferen Thirz:
Maar ik bel je zaterdag als ik op Paardoes klaar ben, goed? Kunnen we samen naar de Braamhof!
)

*uch*
haha
Gelukkig ging je toen niet zo snel, dat maakte t allemaal wat makkelijker

) En zwarte kettingen gekocht en zwarte armbanden. Het staat echt gaaf! Moet nog wel even schoentjes voor eronder zien te vinden, maar dat moet geen probleem zijn denk ik. Ik zal wel een foto laten zien als ik de foto's van de bruiloft heb.
Dat zal volgende week wel anders zijn. Ik zit in de kantine tussen de Hendrik-Jannen en Jean Pauls enzo. Wát een balletjes whaha. Wel een goede plek voor als je nog een rijke, toekomstige arts wil scoren! Dus dames, als jullie daar zin in hebben, moeten jullie mij even bellen 
'smorgens de boodschapjes, 'smiddags de winkeltjes en 'savonds Nusanna! Daar ga ik dus zo naartoe.
Komt komende donderdag uit? áltijd handig een rijke, bíjna arts
En dat balletje.. tsja, dat nemen we maar voor lief
haha
Hopen dat t droog blijft als je naar Nous bent. Plezier!
ik gók dat dat nog wat verwarring en verbastering gaat opleveren. In t eerste jaar waren Wendelijn en ik al erg lastig samen
!
én een groot huis en... 
)
)
* Ach, dat went vast heel snel
Na een weekje ken je ze niet meer terug. Zijn t wel écht twee zusjes? steun bij elkaar zoeken enzo? en hoe zijn Beer en Simba ermee? "hè get wat zijn dat voor ukkies?" *trekt neus op*
of heb je ze nog niet bij elkaar gehad?
Nu kan je weer even vooruit? Was ze toch niet wóest vandaag?
Ik heb iig besloten om uit de buurt te blijven van Cindy (zal je zien dat Marcelle daarop moet ofzo
) Túúrlijk maken wij lol! Meestal wel tog? 
Die vonden t zeker ook wel jammer dat je weggaat?
gelukkig gaat t nu al weer wat beter. Jammer dat Voice ook zo afvalt. Misschien nu Daan weg is dat t wat beter zal gaan weer? Hoe is Voice er trouwens onder? der kindje weg?
Kunnen we lekkr buitenritjes doen én bijkleuren hè Thirz
haha, wie weet deze zaterdag smorgens ook al meer geluk.
(dat was t tog?) 

) 
En ik heb nog een nieuwe paardrijbroek nodig. Misschien hebben ze ook wel een leuk hoofdstel (mexicaans).
. Strand ziet er daar toch heel anders uit dan hier he! Je hebt me er helemaal enthousiast van gemaakt: ik wil ook eens naar een waddeneiland...maar eerst Tsjechie en Egypte!
Maar weekend is voor mij niet echt ideaal, dus kies toch voor doordeweeks. Er is vast een datum dat we kunnen!
Wel vervelend dat hij er zoveel last van heeft. Cool dat Voice weer zo enthousiast was. En met die slobber is ze voor je t weet weer aan de dikke kant!
Mooie foto's Bianz. Ook zéker mooi daar! Ben vooral fan van de zeehondjes! Hoe lief! *ze doen me ook meteen weer denken aan mn cavia
Misschien even een rare link, maar zij was egt een dropje en had een beetje een zeehonden snoetje
Ook een beetje een sneutje, klein gebleven en ook aan de voorpootjes een extra teentje enzo. Mn zeehonden Roosje
Zeehondjes zijn lief! *SChrijft Wadden op het potentiele vakantie lijstje*
én t weekend én doordeweeks komen voor mij niet zo uit
dus ik denk dat t ook maar beter is als ik thuis blijf
haha.
heb je ze allemaal! (daarna komt dan nog een keer t drama van t wisselen.. Al heeft dat ook wel wat stoers: "raad eens wat ik heb?" en maar zoeken.. en denken
haha)
Gelukkig valt dat dus alles mee bij Voice
En meteen zo goed weer lopen in de baan, knapperd! Stiekem gewoon blij dat der kind weg is 
Ben benieuwd naar de foto's! Hij was vast wel extra blij vandaag met zn éigen speciale Tshirt van de meiden van Paardoes
haha
Hoe maken je kittens t? Zijn opa Beer en tante Sim al wat minder bang van ze? hihi