Niet op het ruiterpad gereden, wel in het gras naast het fietspad. Kon helaas maar een kort rondje maken want het werd al beetje donker. Daarna nog heel even in de bak gereden, ondanks de grote plas was het nog best redelijk te rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niet op het ruiterpad gereden, wel in het gras naast het fietspad. Kon helaas maar een kort rondje maken want het werd al beetje donker. Daarna nog heel even in de bak gereden, ondanks de grote plas was het nog best redelijk te rijden
zat je ook onder de modder of viel het mee??? Jet kreeg het fantastische idee om de paarden even te laten rennen
haha ik lag echt in een deuk, we zaten allebei van top tot teen onder de modder!!! Nou ja daar is de douche goed voor!!!! JoYcE1982 schreef:He Anous,
zat je ook onder de modder of viel het mee??? Jet kreeg het fantastische idee om de paarden even te laten rennen
haha ik lag echt in een deuk, we zaten allebei van top tot teen onder de modder!!! Nou ja daar is de douche goed voor!!!!
De natte stukken ruiterpad heb ik lekker overgeslagen
aan de lijn, die me vertelde dat hij op de fiets was gestapt om de ruiterpaden te bekijken en hij had het gezien, er zaten echte prutstukken
tussen. Ze hadden deze week al willen beginnen, maar vanwege het weer ging dat nog niet door. Hij vond het geweldig
, dat ik een klacht had en vroeg mij om meldingen te blijven doen, als er iets aan verbetering/reparatie toe was in het park/bos
. Hij vroeg nog advies, wat voor zand ik wilde, hij wist niks van paarden en de bodem waarop ze lopen....
Reken maar dat ik ze wakker houd!
Ireentjuh schreef:wat goed!!! hopelijk komen er nu dan echt goede ruiterpaden
JoYcE1982 schreef:He Anous,
haha ik lag echt in een deuk, we zaten allebei van top tot teen onder de modder!!! Nou ja daar is de douche goed voor!!!!

of heb je het zo hard nodig... zware baan
?
ik heb morgen tentamens en aankomende maandag gezellig ook, dus ik zit hele dagen met mijn neus in de boeken...
Ik heb niet eens tijd om naar Kola te gaan vandaag
Ik ben vandaag van afspraak naar afspraak gehopt en moet nu nog leren voor filosofie.... Dus als mijn stalgenootjes haar een beetje aandacht willen geven, dan zou dat heel fijn zijn.... ze staat gelukkig wel buiten dus aan beweging kan ze zelf doen
Morgen ben ik er weer volop voor haar
Ik heb een gesprek gehad met Gerrit-Jan en hij heeft er zeker oren naar. Hij gaat even nadenken over bepaalde taken en dergelijke en wil graag je cv even zien.
moossie schreef:ja thanx! Jij winkelse
Nog 4 minuten!!
Fardos schreef:ja daar ben ik het mee eens waar is iedereen
Valley word donderdag gekeurd!!!!!