Astor schreef:Wat en gezelligheidBen ik even blij dat ik nooit iemand af zeik in het topic ! Voor mijn gevoel doe ik dat niet in ieder geval
jij doet het zeker niet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Romana01 schreef:Wat is de laatste tijd dit topic verziekt zeg, niks mag meer op en aangemerkt worden... Als iets je irriteert, neem het met een korreltje zout, maar ga dan niet proberen een ander ook omlaag te krijgen, want daar verziek je je het topic gewoon mee..

Daar kun je wel mee gaan schitteren
(en veel van leren
)
En met zwartje heb ik nog wel eens ruzie...
Ik wil ook wel zo'n nicht haha
.
bof echt met haar
had met een paar meiden ruzie in het computerlokaal over een computer, kreeg ik plotseling allemaal dingen naar mijn hoofd als "met wie denk je wel niet dat je te maken heb met je rot smoel" "Jij hebt straks zulke grote problemen", ze trokken zelfs de stekker uit mijn computer en vervolgens noemen ze mij kinderachtig
En al die paarden zijn van je nicht die ook kwam kijken bij de zitcompetitie? De oom van m'n moeder heeft wel paarden maar die praat zo plat Drents (een echte boer is het
) dat ik het zou geloven als je zegt dat ie Chinees ofzo praat 
dat vind ik ook zo leuk, dat ze naar mijn wedstrijden komt kijken! ze is zelfs speciaal voor een F-proefje langs geweest