Ik heb wel aardig wat voor stella gekocht maar dat was voor ik wist dat ze weg zou gaan en die spullen kan ik altijd weer gebruiken bij een paard wat dezelfde hoofdmaat heeft ofzo xd
Pfffff wat een verschrikkelijk saaie les was dat zeg! Op maandag geeft Jelle les en ik wist al dat hij niet zo leuk was maarja aangezien ik zoveel mogelijk lessen wil rijden deze week toch ook maar op maandag. Moest ik ook nog op Never die ik niet zo leuk vind. Hij laat ons in het begin heel lang stappen en dan wanneer we eenmaal draven moet je zelf maar wat gaan doen. Je moet zelf maar wat dingen gaan doen enzo en hij geeft af en toe wat tips. Doordat je zo laat pas echt aan het werk gaat stapt hij tussendoor niet. Toen we dus op een gegeven moment gingen stappen dacht ik van pfff ik moet nog een half uur, het kan nu echt niet al 9 uur zijn....dus wel. Hopelijk morgen beter!
Je moest toch op tango zei die vriendin? Over spullies kopen voor vzpony's, Dat rondgenaait hoofdstel was dus helemaal nieuw, nog kaartjes en inpakt alles, en die was voor 30 inc
Haha ik weet niet of dat m wordt Kim, maar dat zien we dan wel weer. De training zou ik wel best nog eens willen doen 4aug is er weer een, dat vind ik wat vroeg, maar misschien daarna een keer. Ligt een beetje aan hoe Faron dan is
Helloow! Ik vanmorgen toch maar met de auto naar het asiel gegaan, had ik achteraf prima gewoon kunnen fietsen. Het ging voordat ik weg ging even zo hard dat ik dacht: hmmmmm ben gister al compleet natgeregend, vandaag geen zin in. Maarja had prima kunnen fietsen dus.
Ik heb weer opeens last van me rechterschouder, zwaaaar vervelend! Maarja gaat wel weer over. Vanavond weer hobbelen, hopelijk zit ik nu wel op Tango! Zal een leuk verjaardagsritje worden!
Net weer terug van werken, was vandaag alleen in de bediening, blijkbaar doe ikl het dan nog best wel goed anders laten ze me vast niet alleen Ik mag donderdag weer komen en vrijdagavond ook