Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(dubbelsprong
)
Eerst een stukje straat zout gestrooid zodat ik met Ascot de berm in kon, en dan was het stappend te doen.
Op zich vind ik sneeuw best leuk, maar voor de paardjes is er niks aan. Zal maandag op het werk ook leuk worden; het rijden voor de cliënten was een maand afgeslast en zou komende maandag weeer beginnen. Een cliënt zou blijkbaar door gebrek aan begeleiding niet kunnen, en kwam me al diep beledigd vertellen dat ze wél komt rijden, alleen!
Laten wij nu de regel hebben dat sneeuw géén paardrijden betekend...
Hij is een beetje bollig. Haha
Overigens hebben we dat hier wel nodig om de sneeuw weg te krijgen. Tot gister lag hier sowiezo al een aangestampte laag sneeuw/ijs van een cm of 5 en daar is gisteravond, vannacht en vandaag toch nog zeker 10 cm losse sneeuw bij gekomen.
De drinkbak van Vies doet het ook weer (buitenste drinkbak, dus als die los is, doet alles het aan die kant van de stallen)
Maaike en Bas niet omdat zowat de gehele weg daarheen niet gestrooid was en je dan dus 30 km/u kan gaan rijden (en dan duurt het erg lang kan ik je zeggen), maar het is natuurlijk ook mega gevaarlijk. En dan zijn Jerry en ik niet geweest omdat het openbaar vervoer door de sneeuw niet zo geweldig is en we vanaf het station nog een stuk moesten lopen in Purmerend. Dus we hebben maar een cadeautje op laten sturen. 
) Nu heb ik gister een doos van iemand ander overgekocht, en hiep hoera; mn favo verhaaltje zat er ook tussen
Ik ben dus even thuis, maar niet thuis
Ponyclubs zijn leuk ja, ook zo mooi getekend.