Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er al wat lessen in gehad.
maar mensen genoeg op stal!
, gek peerd, kan me voorstellen dat je hem mist....
. Die paarden zijn onderling veel hardhandiger voor elkaar. Mmm zo'n klap met en hamer tussen zn oren vind ik wel een goed idee....... Dan neem ik ook springschoenen zodat ik er nog bij kan als hij weer eens met zn voorbenen staat te wapperen
knuffeldier schreef:navanna had ook uitgebreid 'gekuurd' zag ik vanmiddag, die was echt pikzwart.
En Arjan krijgt van mij echt weer de prijs van aller beste stalhouder. Abdul heeft vanmiddag met zn achterbeen de onderste stroomdraad van de longeerbak gesloopt, dus ik Arjan gesmst. Nog geen 5 minuten later was hij het al aan het repareren, echt top!
. Heb voor de zekerheid later nog een keer alles na gevoeld, maar alles was in orde. knuffeldier schreef:met buitenzetten heb ik abdul een vaste routine geleerd, en zo krijg ik hem zonder rare sprongen zn weiland in: Zn landje voorbij lopen, en dan omdraaien. Draadje ver opengooien (naar buiten toe) en daarna naar binnen lopen. Hij krijgt van mij voordat ik het draad open als hij na het omdraaien netjes stil staat een kleine beloning (2 a 3 bixjes) als hij netjes door het draadje loopt krijgt hij dat nog een keer.
Maar goed, uiteraard zijn jullie vrij om het op je eigen manier te doen, maar mocht je het ook zo willen doen, in mijn blauwe kist staat een bakje met een geel dekseltje waar bix in zit.
Dit deden we nog twee keer en hij bleef echt keurig bij me. Daarna zijn we het land opgegaan, eerst wilde hij wegschieten dus ik hengelde hem weer rustig naar binnen. Ineens wist hij het schijnbaar weer want hij bleef keurig staan wachten op zijn beloning. Echt een pluim voor Abdul (en jou inspanningen natuurlijk!)...
Twinklebel schreef:Eh, lekker weer? Ben vanmiddag zo ongeveer letterlijk verzopen in een kano, en nog flinke stroming en wind tegen ook, toch niet helemaal het idee waarmee we weg gingen.....wel heerlijke appeltaart op daarna om het goed te maken en net nog lekker uit eten geweest in Delft.
Heb je nog leuke foto's gemaakt? Serada schreef:Twinklebel schreef:Eh, lekker weer? Ben vanmiddag zo ongeveer letterlijk verzopen in een kano, en nog flinke stroming en wind tegen ook, toch niet helemaal het idee waarmee we weg gingen.....wel heerlijke appeltaart op daarna om het goed te maken en net nog lekker uit eten geweest in Delft.
Ooh toch wel nat geworden? Nou als het maar gezellig was en appeltaart maakt natuurlijk wel heel veel goed hé! Vooral als het warm is met slagroom...Heb je nog leuke foto's gemaakt?