Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 09:45

spettertjuh schreef:
Goedemorgen, aan de koffie en net wakker. Ga zo maar even kijken of ik wat kan doen met Blando. Arjan gaat de mesthoop leeg rijden met trakkertjes en daar heeft Blando het niet zo op..............

Mot ie toch aan wennen, dus dé kans om Blando /3 trekkertjesmak 8-) te maken vandaag op eigen erf! Doe er je voordeel mee.

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 09:58

Er zijn trouwens geen nieuwe rhinogevallen bijgekomen, alle geruchten kunnen in de prullebak. De rhino-uitbraak van deze winter is meegevallen, hoewel het voor de betrokken stallen natuurlijk ernstig en verdrietig is.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:09

Zag het ook net wel fijn zeg, zo nu nog hele middag college en dan lekker slapen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 08:43

Goedemorgen

Ja ik weet dat Blando aan de trekkertjes moet gaan wennen, gisteren is Arjan zo lief geweest om mijn hengstenketting te maken en hij heeft ook voorgesteld om een trekker aan te zetten zodat ik met Blando kan gaan oefenen. Een trekker zonder motor aan gaat goed en als Arjan in de mestput bezig is dan komt Blando toch ook wel kijken.

Straks les en even muesli halen bij de Molen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 09:33

Guten morgen
8 graden, half bewolkt en half zon

Ga straks maar ffkes met Joepi op pad, dan neem ik morgen Aiko

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 11:15

Goed zo Kaar! Blando is wel dapper, maar dat vergget hij weleens! Vertrouwen krijgen in de dingen duurt even, maar met zo'n stoere bazin moet het lukken!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 13:35

Zo tank lekker gefreestyled hij deed ook erg zijn best morgen ga ik hem lekker afbeulen in de bak,

Echt lekker voel me stuk beter met fijn met dit weer

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:02

Begin nu trek te krijgen haha was toch moshi rijswijk half 8

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:24

zo heerlijk kleine 3 uur met joepi naar het bos geweest.
Klooiang heeft eerst voor de rijhal een hele bok--steigershow weggegeven midden op de weg.Meneer wilde de rijhal in en ikke niet, ik wilde naar het bos.Tjonge. Daarna is die er maar 4 x vandoor gegaan in rengalop, maar ik had hem door en dus heeft die een paar flinke kledders gehad, was eigenlijk grappig, kreeg er een bietje de slappe lach van, bijna 20 hahah ouwe gek.

Wat een heerlijk weer zeg.Half zon en paar wolkjes.
Moet voor mijn graszaadjes wel een bietje regen hebben.
Nou ik ga straks aan de uitsmijter enne voor iedereen die uit eten gaat heel veel plezier, roddel maar veel, schijnt ook nog gezond te zijn en eet smakelijk

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 17:27

Ja is half acht Amanda.

Zo de haartjes in de verf en nu maar een 25 minuten wachten en dan uitspoelen. Wat een werk allemaal.

Gekke Joepi, zo kennen we hem weer. Jullie passen echt wel bij elkaar hoor Anita, alle twee beetje gek! :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:06

Ja, Anietje, als ie 21 is, ga je nog meer beleven! Dan is ie in de derde jeugd....dit is dus nog niks! Ik ben toendertijd een paar keer van Renk afgestuiterd, zomaar uit het niets de lucht in en een rotbok...HOPPA!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 09:31

guten morgen
9graden, bewolkt en heeft een klein bietje geregent, goed voor mijn graszaadjes.

Ligt iedereen nog te tukken na het etentje gisteren, was zeker weer heel gezellie.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 11:49

Jaja, het was heul gezellie en iedereen heeft er goed van gegeten, vooral Ben en Arjan! Maar we hebben bewijs, Kaar heeft alles op de foto gezet, Regien heeft ze volgens mij strenk toegesproken, maar dat hielp niet. Press hebben we geholpen met haar nieuwe servies, want in de textiel is het ook crisis, Marjo had haar al dronken gevoerd met een fles rosé. Kim leefde helemaal op, ze heeft ons gemist en wij haar ook, natuurlijk! Eigenlijk hebben alleen Kayleigh, Amanda en ik zich voorbeeldig gedragen.......

SOOOOOOOF! MISSED YOU!!!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 12:20

Hahahah wat een mooi verslag van de avond jet!
Heb me inderdaad niet zo gedragen, maar ach de wijn smaakte goed en de sushi ook.
Heb me kostelijk vermaakt , hoop de rest ook hahaha :p

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 13:23

Ja we hebben ons echt allemaal vermaakt en weten nu ook hoe Arjan kan zijn :D die heeft zich echt misdragen.
Ja Soof we hebben je gemist, dat half uurtje is een hele avond geworden!

Heb alweer 4 wassen gedraaid en vanavond de afwasmachine aan dan is alles weer schoon en kunnen we er weer tegen de hele week

Nu even verkleden en naar mijn paardekind

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 13:40

Zie je zo, Kaar...was wel een eind fietsen, hè? ;) :))

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:07

Jetje toch, ik geloof er niks van dat je je keurig gedragen heb haha enne Kaar Arjan kan ook heul lief wezen hoor hihi

Nou gisteren gekke Joepi en vandaag super mooie ronde met Aiko gemaakt, weer een paar nieuwe paden.
Alleen een bietje jammer dat Aiko vandaag dacht dat die springpaard was, eerst is die over een overeind springende haas zijwaarts gesprongen en 10 meter verder deed die dat nog eens dunnetjes over, maar dan nu over een fazant.
Tjonge ik zat half te slapen in een drafje, schrok me een ongeluk haha, voor de rest was die natuurlijk super braaf.

Trouwens denk dat die kaal wordt, zoveel haar als daaraf komt.
Nou ze staan fijn aan de slobber en ik aan een gluhweintje, kan net het is maar 8 graden en erg :9 donker en bewolkt en wind. Geen lentedag.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:03

Het was een fris dagje helaas :brr:
Vanmiddag even op visite geweest bij Karin en Jetje op stal samen met Cilla,Kevin en kleinzoon lief :j

Lekker op de trekker....

Afbeelding

Afbeelding

Blonde Dolly....met stippels

Afbeelding

Afbeelding

En bruine Dolly...zonder stippels

Afbeelding

Afbeelding

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:26

was errug gezellig gisteren en heerlijk gegeten.de mannen zijn niet op te voeden, daar heb ik thuis toch ook wel moeite mee. heb ook totaal geen over(ge)wicht.... maar het zijn wel lieverds.
vanmiddag mijn pony weer onderhanden genomen heb lekker met hem gewerkt (de enigste vent die naar me luistert) :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:32

Chess schreef:
was errug gezellig gisteren en heerlijk gegeten.de mannen zijn niet op te voeden, daar heb ik thuis toch ook wel moeite mee. heb ook totaal geen over(ge)wicht.... maar het zijn wel lieverds.
vanmiddag mijn pony weer onderhanden genomen heb lekker met hem gewerkt (de enigste vent die naar me luistert) :)

nog wel haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:33

knappen stormpie en Blandootje

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:18

zo was gezellie gister en heerlijk gegeten :D,
wat zien ze er goed uit jet en kaar en je kleinzoon ook marion.

Tankie vandaag weer in de bak gereden was lekker koppig hehe zit nog steeds in die periode. Maar aan het einde liep hij toch weer fijn na een aantal discussies. Net nog even gestofzuigd gestrijkt en was gedaan zo effies eten koken lekker risotto met paddo's en eff aant werk en aant huiswerk :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:36

amandaaa schreef:
zo was gezellie gister en heerlijk gegeten :D,
wat zien ze er goed uit jet en kaar en je kleinzoon ook marion.

Tankie vandaag weer in de bak gereden was lekker koppig hehe zit nog steeds in die periode. Maar aan het einde liep hij toch weer fijn na een aantal discussies. Net nog even gestofzuigd gestrijkt en was gedaan zo effies eten koken lekker risotto met paddo's en eff aant werk en aant huiswerk :D

gestreken heet dat enne niks diskussie zover ik je ken, weet ik zeker dat die op zijn donder heeft gehad haha eigenwijs beest.

Heb weer een hartstikke leuke ronde Aman ook voor tankie als die meekomt

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:38

Ah, was gezellig Marion! En leuk om Cilla weer te zien met haar gezinnetje! Je kleinzoon is echt een spetter en zo leuk! Paard! Zegt ie, geweldig!
Storm was wild toen ie los stond, maar hij hield de kleine man meteen in het oog, hij is lief voor kindjes. En hij heeft weer aan de dubbele longe gewerkt, Zaar wilde het wel eens even zien, met die lijnen, dus dat deden we. En super gelopen dus!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:37

morge, wat een heerlijk weer dacht om 7u dat het al heel laat was toen ik zat te werken lekker zonnetje in mijn werkkamer heerlijk, nu maar gauw verder dalijk naar de tandarts :D