Misschien kun je ook 30 km doen? (alsje vader dat wil natuurlijk) kun je misschien net wat meer mensen bereiken? Ik denk dat 5 euro voor 20 foto;s wel goed is? Maar dan wel 20 goede foto's denk ik ;p
Zijn de foto;s die je van smurf wilt maken zaterdag gratis (A) Dan kun je die wel op je site zetten! Ze is iig wel fotogeniek ;p
was n gezellig dagje Foto's zijn wel goed gelukt, zal ze zo eens op me laptop en Patries dr externe schijf zetten Ben dr best wel tevreden over En Remy is leuwk!!
ik zou eerst een Portfolio opbouwen met wat mooie foto's, zodat mensen kunnen zien dat je ook echt mooie foto's kan maken en vertellen met wat voor camera je werkt (watvoor een is dat eigenlijk?)
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 21-02-11 18:12
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lucy
Geplaatst: 21-02-11 18:13
quote schreef:
Waarom ik voor fotografie heb gekozen? ik vind het heel leuk om te doen en de resultaten worden meestal wel mooi.
ik zou er iets anders van maken, de zin loopt niet zo lekker vind ik..
ik heb er voor gekozen om fotoshoots te gaan maken voor andere mensen, omdat ik het erg leuk vind om te fotograferen en ik het leuk zou vinden om meer ervaring op te doen.