Gaat het goed? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat het goed?

. Mn week zit ook nu al vol...
), donderdag werken, vrijdag naar den haag en dan werken, zaterdag werken.
Dan is de week alweer voorbij.
Alleen haar vriend moet er vanavond nog inschrijven, maar ik denk dat ze er heel blij mee is.
Maaaaaaar hij is bijna af en dat ik het belangrijkste

Jits viel op mij. Ze stond wel gelukkig weer op, m'n been deed echt heel zeer en iemand die het zag reed gewoon voorbij. Jits draafde een stukje verder dus ik strompelde er achter aan en dr gepakt. Toen m'n vader gebeld in tranen dat ie heel snel moest komen en ben ik met Jits op een erf gaan staan en Jits d'r mond bloedde en ik kon niet op mn been staan. Toen kwamen m'n broer en mn vader aan, ik in de auto getilt en mn vader met Jits naar huis gelopen en nu zit ik met een ijszak op m'n been, het is echt een grote plek, blauw met bloed'. Met Jits ggaat het goed, alleen d'r mond licht een beete open. Ben me echt dood geschrokken en tril nu nog steeds 

, een spuit met antibiotica en daarnaast heeft hij nog aan het infuus gelegen.
. Vandaag alweer een stuk beter, hij loopt in ieder geval weer en reageert als je m roept. Nog wel wat sloom enzo, maar dat is niet zo gek. Hopelijk is mn boefje snel weer de oude