Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chess schreef:Hallo lieve stalgenootjes, hoe is het met jullie? Het regent hier ook weer, vieze miezerregen bah!!!
ik moet iets leuks vertellen:
Gisteren zat ik even op marktplaats naar paarden te koop te kijken en wat denk je??
Staat er een volle broer van Chess te koop alleen een jaar jonger vond ik zo leuk om een broertje te zien ...
moest ik effe kwijt.
Chess schreef:Hallo lieve stalgenootjes, hoe is het met jullie? Het regent hier ook weer, vieze miezerregen bah!!!
ik moet iets leuks vertellen:
Gisteren zat ik even op marktplaats naar paarden te koop te kijken en wat denk je??
Staat er een volle broer van Chess te koop alleen een jaar jonger vond ik zo leuk om een broertje te zien ...
moest ik effe kwijt.

Wat zal ik lekker slapen morgen! 
Marjo_Wystan schreef:sybje schreef:Pres en Marjo!!! Ik ga jullie missenIk hoop dat jullie het daar onwijs naar jullie zin krijgen en dat ik jullie snel weer zie! Moeten we weer ff bijkletsen
![]()
Goedemorgen!!
Wij gaan jullie allemaal ook heel erg missen!!!
Ik heb het zadel toch meegenomen, had je wel gezien denk...? Dit omdat je geen slot op je kastje hebt en wist ook niet zo goed waar ik het moest laten, had mijn slotje ook nodig namelijk. Zeg het maar als je m nog wilt lenen hoor! (dit wilde ik nog smsen, maar dat ben ik vergeten)
)

(had alweer een verkeerde opmerking gemaakt
)

maar die is ook nog eens op precies dezelfde datum maar dan jaar later geboren
hihi..
allebei precies de moeder..