hihihihimaar ik hoef verder niets meer mee te nemen..
heb alles wel ingepakt geloof ik

straks nog ff naar de supermarkt, kauwgom, tandpasta, shampoo, en wat boekies voor in het vliegtuig scoren

en dan ben ik der klaar voor!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hihihihi

maar vind het wel gaaf 

hahaha 
(een souvenir voor Nadine bijvoorbeeld
)
Broccoli schreef:Beestje houdt haar rug zó vast, niet te geloven. Net een blok beton.
Sabinee__ schreef:Hahaha Noor, naar Griekenland is het max. 4 uurtjes, die tijd gaat zo voorbij.
Je hebt dan niet eens de tijd om je om te draaien.
En volgens mij worden er ook geen films afgespeeld omdat je zo kort reist?
Of is dat inmiddels veranderd?
Weet nog toen ik naar Florida ging ( 1 uur naar Engeland (geen film) en vanaf Engeland +/- 9 uur naar Floridaen dan nog +/- 1.5 uur met de auto ) dat ik die 9 uur wel erg lang vond..
Je hebt dan wel veel films, maarja.. Het is zo lang zitten en wachten..
Helemaal op de terug weg vond ik het verschrikkelijk! Heb je al 9 uur gehad, moet je nog overstappen en nog 1 uur met een vliegtuig.. Blehh..
Opstijgen en landen voel je wel een beetje, niet heel erg. Zodra je eenmaal vliegt is het doodsaai, want na een kwartier heb je die wolkjes wel gezien hoor.
Dan denk je echt ' Goh , is dit het? ' tenminste dat had ik.
Wat ik wel heel gaaf vond, was toen we terug gingen vanuit Florida, dat ik met ondergaande zon wegging, en na een paar uurtjes de zon al weer op zag komen.
Dat was wel heel gaaf.
Ik had al gevlogen hiervoor, maar het blijft lang. Eerst naar Rome, dat is al 3 uur, dan gelijk doorhaasten naar de volgende vlucht. Het ergste was nog wel dat we op de heenreis geen films hadden... Ik denk dat k me nog nooit zo erg heb verveeld. Je hebt geen internet, ofja, je kan misschien wel internet hebben maar je moet je telefoon op vliegtuigmodus houden, en op een gegeven moment had ik het ook wel gehad met de liedjes op mn iPod.
Dus het is een oplossing die praktisch is zeg maar
Pebbs schreef:Vind het echt reuze spannend!
Me broer is niet zo'n party animal, meer een zuip animal

Opstijgen denk je even; slik... Krijg je zo'n maf gevoel in je buik
Maar zodra je eenmaal los bent van de grond/dat ding in de lucht hangt, is het echt een hele fijne manier van reizen. Het is snel, rustig, er wordt goed voor je gezorgd (denk aan een ontbijtje/lunch/avondeten, al zou ik het avondeten niet proberen als ik jou was) en als je wilt kan je gewoon slapen
Broccoli schreef:Dunja is niet meer zo braaf met springen. Ook ik heb zo'n 10 jaar geleden met haar gesprongen. Wat was ze altijd braaf, maar de laatste jaren is ze gewoon niet te vertrouwen met springen. Ze weigert echt nasty en het is niet altijd de schuld van de ruiter. Dunja is m.i haar vertrouwen in de ruiter kwijtgeraakt tijdens het springen. Wat resulteert in weigeringen.
En daar heb ik veel ervaring mee, helaas. Met een gebroken rug als gevolg.

Kleine merrie, beetje bruinig. Sinds ze dr veulen heeft gehad is het eigenlijk niet echt goed meer geweest.