Hmmm... en nu? Ik ga Wmc ook neit in 2e delen.. dus of eerlijk delen.. of beide niks..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
(de honden) die niet
Vind sneeuw leuk, jammer dat het naast plezier ook zoveel last geeft!
Gefeliciteeerd!! 
Kirsten_D schreef:Gaaf Maaike!
Het geeft altijd zoveel last..Mijn vriend is al 2,5 uur bezig om naar zijn school te komen.Normaal doet hij hier een uurtje over en dan is die op school..

heb best lang door gezeten dus heb nou spierpijn
maar dan heb ik goed gereden toch ! 

Vind het wel jammer dat ik niet kan komen kijken helaas !
maar ik ga lekker met de zusters Pietersen van m'n friese mannen naar Dusseldoorrrfff in een hotel
Ik moet het namelijk zelf ook nog doen.
Sabinee__ schreef:Ik wil trouwens op tijd beginnen met het nieuwe topic, wil er echt me best voor doen.
En aangezien veel mensen niet zo vaak komen ; wilde ik nu alvast beginnen met het verzamelen van de volgende dingen.
Wil graag een idee verder uitwerken waar ik een poging aan gedaan had bij het vorige topic dat ik helaas door omstandigheden niet meer kon openen..
Ik wil graag 2 foto's van iedereen hebben. Door het zo op tijd te doen is er eventueel nog gelegenheid de foto's te maken.
Foto 1 ; Een leuke foto van jou en een peerd. Maakt niet uit wat voor peerd; kinderboerderij, eigen paard, manegepaard, verzorgpaard, paard van de koningin
.
Foto 2; Een debiele/leuke/grappige/blooperfoto van jou en een peerd.
Vedere info ;
Naam:
Leeftijd:
Info over je (vz/manege/eigen/lievelings)paard:
Toekomstdoel:
Thanks a lot. Graag de info + foto's PBen voor een beter overzicht voor mezelf.
Daaank!
heb het geloof ik deze week ergens in gestuurd weet alleen niet meer wanneer