Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 14:45

mntj schreef:
heb net bericht gekregen dat ik geslaagd ben voor theorie.
moet 25 mrt om 20.50uur in groep 5 examen doen.
spannend.
vanaaf nog maar goed oefenen.

Afbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:46

mntj schreef:
spannend.

Nou gefeliciteerd hoor.
(geen idee waar je examen voor hebt gedaan hihihi)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:51

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
zo haren weer lekker geknipt en kleurtje er in ik kan zaterdag weer voor de dag komen

Alleen zaterdag??? (of krijg je hoog bezoek???)

hihihi nee geen bezoek

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 14:51

De Roodwit-Ridder op Zwartwit paard wou graag de hand van de prinses vragen, dus hij ging naar de koning.

Hij moest eerst langs de 3 wachters. De eerste wachter vroeg: “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard?””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Hij mocht erdoor. Toen kwam hij bij de tweede wachter. Die vroeg ook: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard?””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.”. Hij mocht erdoor. Toen kwam hij bij de derde wachter. Die vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard?””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.”. Hij mocht erdoor. Toen kwam hij bij de koning.Die vroeg: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard?””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.”. De Roodwit-Ridder op Zwartwit paard vertelde dat hij graag met de prinses wou trouwen, en vroeg wat hij daarvoor moest doen. De koning antwoordde:”Je zult de 2 heksen en de driekoppige draak moeten verslaan.” De Roodwit-Ridder op Zwartwit paard ging dus op weg.

Hij kwam bij het hutje van de 2 heksen. De eerste heks vroeg : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf. Toen kwam hij bij de tweede heks. Die vroeg ook: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf.

Toen ging hij naar de driekoppige draak. De eerste kop werd wakker. Die vroeg: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf. Toen werd de tweede kop wakker. Die vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf. Toen werd de derde kop wakker. Die vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf. Dus hij ging terug naar het kasteel. Toen kwam hij weer bij de drie wachters. De eerste vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.”. Hij mocht erdoor. Toen kwam hij weer bij de tweede wachter. Die vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Hij mocht erdoor. Toen kwam hij bij de derde wachter. Die vroeg OOK weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Hij mocht erdoor. Toen hij bij de koning kwam, vertelde hij dat hij de 2 heksen en de driekoppige draak had gedood, en dat hij nu de hand van zijn dochter mocht vragen. De koning antwoordde: “Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar ik heb helemaal geen dochter!”

Pffffft.....wat een typ werk ;) .

meelen

COWBOY LAARZEN !!!!!

Een echtpaar op leeftijd, Margaret en Bert, wonen in California.

Bert wilde altijd graag zo'n paar echte cowboy laarzen. Dus toen hij een paar in de uitverkoop zag, kocht hij ze direct, trok ze aan en liep er trots mee naar huis.
Hij liep het huis in en zei tegen zijn vrouw: 'Zie je iets verschillends aan mij?'
Margaret bekeek hem nauwkeurig en antwoordde: 'Nee.'
Totaal gefrustreerd stormt Bert de badkamer in, trekt zijn kleren uit en loopt terug de kamer in, geheel naakt behalve dan de laarzen.
Wederom, deze keer een beetje luider, vraagt hij zijn vrouw:
'Zie je NU iets verschillends aan mij?'
Margaret kijkt op en zegt: 'Bert, wat is er verschillend? Het hangt vandaag naar beneden, het hing gisteren naar beneden en zal morgen weer naar beneden hangen.'
Woedend schreeuwt Bert: 'En weet je waarom het naar beneden hangt Margaret?''
'Nee', antwoordt Margaret.
'Het hangt naar beneden omdat het naar mijn nieuwe laarzen kijkt.'
Waarop Margaret antwoordt:

'Je had een hoed moeten kopen Bert,

Een hoed had je moeten kopen.' !!!

meelen

Re: Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!

Whahaha Petra 210
Tegelijk een mop geplaatst.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:53

mntj schreef:
spannend.

van harte erna
nou je kan voor praktijk zaterdag je hart ophalen hahhhahhahahahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 14:54

meelen schreef:
Whahaha Petra 210
Tegelijk een mop geplaatst.

Hahahaha...hij is goed Meelen, zie het helemaal voor me :o .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:55

LIQUITA schreef:

Maar was wel de moeite waard hahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 14:56

Ik ga jullie verlaten, plicht roept...moet naar m´n werk. Laatste avondje, de rest van de week lekker vrij.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:58

LIQUITA schreef:
De Roodwit-Ridder op Zwartwit paard wou graag de hand van de prinses vragen, dus hij ging naar de koning.

Hij moest eerst langs de 3 wachters. De eerste wachter vroeg: “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard?””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Hij mocht erdoor. Toen kwam hij bij de tweede wachter. Die vroeg ook: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard?””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.”. Hij mocht erdoor. Toen kwam hij bij de derde wachter. Die vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard?””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.”. Hij mocht erdoor. Toen kwam hij bij de koning.Die vroeg: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard?””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.”. De Roodwit-Ridder op Zwartwit paard vertelde dat hij graag met de prinses wou trouwen, en vroeg wat hij daarvoor moest doen. De koning antwoordde:”Je zult de 2 heksen en de driekoppige draak moeten verslaan.” De Roodwit-Ridder op Zwartwit paard ging dus op weg.

Hij kwam bij het hutje van de 2 heksen. De eerste heks vroeg : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf. Toen kwam hij bij de tweede heks. Die vroeg ook: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf.

Toen ging hij naar de driekoppige draak. De eerste kop werd wakker. Die vroeg: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf. Toen werd de tweede kop wakker. Die vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf. Toen werd de derde kop wakker. Die vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Tsjak, kop eraf. Dus hij ging terug naar het kasteel. Toen kwam hij weer bij de drie wachters. De eerste vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.”. Hij mocht erdoor. Toen kwam hij weer bij de tweede wachter. Die vroeg ook weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Hij mocht erdoor. Toen kwam hij bij de derde wachter. Die vroeg OOK weer: : “Wie ben je?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wie?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””Wat?””Ben de Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.””O, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard!””Ja, Roodwit-Ridder op Zwartwit paard.” Hij mocht erdoor. Toen hij bij de koning kwam, vertelde hij dat hij de 2 heksen en de driekoppige draak had gedood, en dat hij nu de hand van zijn dochter mocht vragen. De koning antwoordde: “Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar ik heb helemaal geen dochter!”

:D :D :D wel erg vermoeiend om te lezen ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:58

LIQUITA schreef:
Ik ga jullie verlaten, plicht roept...moet naar m´n werk. Laatste avondje, de rest van de week lekker vrij.

werkse tot latersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:59

meelen schreef:
COWBOY LAARZEN !!!!!

Een echtpaar op leeftijd, Margaret en Bert, wonen in California.

Bert wilde altijd graag zo'n paar echte cowboy laarzen. Dus toen hij een paar in de uitverkoop zag, kocht hij ze direct, trok ze aan en liep er trots mee naar huis.
Hij liep het huis in en zei tegen zijn vrouw: 'Zie je iets verschillends aan mij?'
Margaret bekeek hem nauwkeurig en antwoordde: 'Nee.'
Totaal gefrustreerd stormt Bert de badkamer in, trekt zijn kleren uit en loopt terug de kamer in, geheel naakt behalve dan de laarzen.
Wederom, deze keer een beetje luider, vraagt hij zijn vrouw:
'Zie je NU iets verschillends aan mij?'
Margaret kijkt op en zegt: 'Bert, wat is er verschillend? Het hangt vandaag naar beneden, het hing gisteren naar beneden en zal morgen weer naar beneden hangen.'
Woedend schreeuwt Bert: 'En weet je waarom het naar beneden hangt Margaret?''
'Nee', antwoordt Margaret.
'Het hangt naar beneden omdat het naar mijn nieuwe laarzen kijkt.'
Waarop Margaret antwoordt:

'Je had een hoed moeten kopen Bert,

Een hoed had je moeten kopen.' !!!

jeetje als ik nu iemand met hoed zie lopen jhahaahhahahahahahahahah

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:01

LIQUITA schreef:

Werk ze prettig, tot laterssssssssss maar weer.

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:14

pappie ik moet je wat vertellen.....

Familie Jansen zat op een mooie zondagavond gezamenlijk aan tafel te eten.
Toen het eten op was, begon de oudste zoon: 'Pa en ma ik moet jullie wat vertellen'.
Dus die ouders keken elkaar verbaasd aan en wachten af wat hun zoon te vertellen had.
De zoon vervolgde: 'Ik ben er eigenlijk al wel een tijdje achter, maar nu wil ik het openbaar maken. Ik ben homo.'
De vader wordt boos en wil beginnen te tieren, echter zijn vrouw houdt hem tegen en zegt:
'het is goed van je jongen, dat je er voor uit durft te komen. Dat kunnen je vader en ik wel waarderen.
Vader eigenlijk niet, maar ja hij knikt instemmend ja.
De tweede zoon van het gezin reageert er op: 'Goh dat is nou toevallig, ik ben ook homo'.
De vader die heeft het niet meer, hij begint te tieren en heeft het schuim op zijn lippen staan.
Hij schreeuwt: 'Is er nou niemand die van lekkere wijven houdt?'
Zegt hun dochter: 'Ja pap, ikke'

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:16

Erna gefeliciteerd en succes met de volgende groep ;)

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:17

hoera ik heb weekeind!!

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:18

nu nog proef leren, wordt gek

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:20

Hihihi, leuke mop Milton +:)+

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:21

nou zit weer in me eigen te kletsen gezellig hoor. kinderen zijn opgehaald door opa en oma ik ga lekker even naar de manege tot later.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:21

Hee Xan......laat me raden.........jij gaat de moppen vast weer doorsturen :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:22

MiltonB schreef:
nou zit weer in me eigen te kletsen gezellig hoor. kinderen zijn opgehaald door opa en oma ik ga lekker even naar de manege tot later.

Ha, lekker alle tijd voor jezelf dus. Veel plezier op de manege.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:22

Xan zit vast bij te lezen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:23

Nou, dan open ik maar de volgende blz.

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:23

meelen schreef:
Hee Xan......laat me raden.........jij gaat de moppen vast weer doorsturen :D

aan die van jou kan ik alleen niet tippen lachen joh.
ik gebuik em ook even van je.