Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Babico3 schreef:Britt_Sisi schreef:lekker, moet je vragen; ' mag ik uw borst haar aaien'
Jaaaaa.Goed idee.
Nee, maar ik heb geen beugel meer hoor, sinds paar weken, maar moet nu gaan happen voor een nachtding zodat het allemaal op z'n plaats blijft.Dacht je dat je d'r eindelijk vanaf was. -.-
Ik haaaat dit weer best wel. Iets teveel van het goede. Heb het bloedheet, en ik heb niet lekker geslapen vannacht, lag alleen maar te woelen, alles was warm. *zucht*
Moet er niet aan denken nu nog om in dit weer met laarzen en cap op je paard te zitten. Maarja.
Ik heb er ook wel heel erg zin in.
_Iris_Iris_ schreef:Babico3 schreef:Jaaaaa.Goed idee.
Nee, maar ik heb geen beugel meer hoor, sinds paar weken, maar moet nu gaan happen voor een nachtding zodat het allemaal op z'n plaats blijft.Dacht je dat je d'r eindelijk vanaf was. -.-
Ik haaaat dit weer best wel. Iets teveel van het goede. Heb het bloedheet, en ik heb niet lekker geslapen vannacht, lag alleen maar te woelen, alles was warm. *zucht*
Moet er niet aan denken nu nog om in dit weer met laarzen en cap op je paard te zitten. Maarja.
Ik heb er ook wel heel erg zin in.
nee op het paard zitten lijkt me nu geen pretje!
heb de hele week niet op iris gereden omdat ik het zelfs 's ochtends en 's avonds te warm vond. Ik ben echt een verwend nest
Te warm voor alles. Ik hoop dat het in onze week niet zo warm is
maar tam is nogal zo gek als een deur en net als in onweer vind ik zelf ook eng

ik had met tommy zelfs indy en napoli en kelt ingehaald
en later nog salerno 
IsabelvS schreef:wie heeft marie haar bericht verwijderd?
tommy ging maar iets sneller als diesel hoor..
naja ik begon wel achteraan
en toen haalde ik der in, maar toen ik een paar meter voor haar was, bleef ik wel ongeveer daar en dan op dezelfde afstand..
10 meter tussen de leiding 10 meter tussen diesel en tommy ofzo
ik heb geen zin om dat quote oliebol te zetten;
ik kon diesel echt niet meer zienik had met tommy zelfs indy en napoli en kelt ingehaald
en later nog salerno
nou ik wil gewoon een snelle ik mag dat toch willen dat is gewoon leuker en ja tuurlijk wil ik ook een klik maar als ik van snelle drukke paarden houd mag ik dat toch willen? En patricia ik weet niet hoor maar als we het erover hebben welke het snelst zijn mag ik dat niet zeggen dan? wtf

nja sorry hoor jullie zijn dan echt de eerste waarvan ik dat hoor

ik zat op me tel op internet maar t was naar Patriciaa die zei van :
:

Miss heeft ze het iets te vaak gezegd maar bij ons was Diesel gewoon niet zo enorm snel in vergelijking tot salerno bv. Niet dat het geen leuk paard is hij is geweldig maar dat heeft niets met hard gaan te maken gewoon met zijn karakter.