grrr heb al 2 dagen giganstiese kop pijn om gek van te worden het word af en toe ook zwart voor me ogen... mm maar ja een week weinig tot niks slapen en dan ook 2 dagen niks tot bijna niks eten is ook niet egt best he .....
had vandaag mentor gesprek( voor de verandering) me mentrix heeft nu eindelijk met mijn toestemming aan mijn docenten verteld dat ik toch wel een vorm van anorexia heb.... volgende week donderdag ga ik me situatie uit leggen aan de klas omdat ik gek van ze word ze zitten zo erg te vissen en steeds maar... ohh die martina heeft weer niks gegeten en ze is weer afgevallen oh stil daar komt ze aan... ja drollen ik had jullie al gehoort hoor ..... zou het eigenlijk vandaag doen maar kwam er niet van... nu nog goed bedenken wat ik precies ga en kan zeggen tegen ze ga het wel typen en dan voorlezen anders lukt het me helemaal niet en vergeet ik het....
maar goed genoeg over mij.... hoe is ht hier met iedereen... kiek hoe is het met jouw...?
Wat vervelend Martien Ik wist helemaal niet dat je daar zo mee zat. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je je hoofd snel een klein beetje op orde kan krijgen, want je krijgt nogal wat voor je kiezen op deze manier Hele dikke knuffel, en pb-box staat nog steeds open hoor.