(als ik te snel moet reageren
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(als ik te snel moet reageren
)
Ligt er net aan hoe actief je met bepaalde dingen bezig ben. Het is in elk geval een goede oefening om niet telkens naar je paard te kijken, wat ik nog wel te veel doe. Alleen soms is het lastig inschatten als de één een volte rijd, jij van hand wilt veranderen, de ander ergens op de binnnenhoefslagzit en de ander over de hoefslag in gallop aan wilt springen. Dan ben ik wel eens de wegkwijt, maar goed, creative figuren rijden dan maar
Op een gegeven moment wachtte ik maar gewoon totdat de bak vrij was

Er zaten wat fijne momenten (ontspanning en niet afdwingen, zoals ik weer het eerste kwartier heb moeten aanhoren
) tussen al is het gewoon te vol om echt lekker te kunnen rijden. Want wat heeft Manda opeens een gruwelijke hekel aan Oxana?
*
*Bedenkt nu wat er ook alweer in die aflevering zat*

Ga je nu alleen met feesten werken?
En Mazzel blijf ik gewoon veel doen, ik ga volgende week maar weer eens regelen dat ik kan gaan lessen

En dat met je knie en alles. Pfiew, misschien een wonder dat er niets gebroken is, maar wat je nu hebt klinkt niet als een pretje.