Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
Vandaag de vliegtickets
binnen gekregen
. Het is wel iets van 2 weken geleden dat ik voor het laatst gereden heb
. 
LIQUITA schreef:Wat zal je rijk worden Meelen.
(wordt waarschijnlijk hetzelfde als afgelopen Mei)
LIQUITA schreef:Vandaag de vliegtickets
binnen gekregen

LIQUITA schreef:Vanavond ga ik maar weer eens paardrijden, kijken of ik er nog op kan komen. Het is wel iets van 2 weken geleden dat ik voor het laatst gereden heb
.
LIQUITA schreef:Vanavond ga ik maar weer eens paardrijden, kijken of ik er nog op kan komen. Het is wel iets van 2 weken geleden dat ik voor het laatst gereden heb
.
LIQUITA schreef:Vandaag de vliegtickets
binnen gekregen
meelen schreef:Ik dacht dat het vandaag mijn laatste dag was qua overwerken. Maar nee hoor, ik mag NOG 3 weken. Totdat ik zelf met vakantie ga dus.
@Anke, die buitenrit komt er voorlopig niet van denk ik.
incognito schreef:Ik heb vanmorgen met jose de proef geshreven (getekend)
Ik heb hem uitgewerkt. Nu ben ik in gevecht met scanner![]()
![]()
![]()
Scanner wint.![]()
![]()
![]()
Morgen weer een dag. Het zal me lukken dus het komt eraan.
Wanneer zullen we gaan oefenen?
ATE schreef:LIQUITA schreef:Vandaag de vliegtickets
binnen gekregen
en een beetje mooie tijden ???
incognito schreef:Ik heb vanmorgen met jose de proef geshreven (getekend)
Ik heb hem uitgewerkt. Nu ben ik in gevecht met scanner![]()
![]()
![]()
Scanner wint.![]()
![]()
![]()
Morgen weer een dag. Het zal me lukken dus het komt eraan.
Wanneer zullen we gaan oefenen?
. meelen schreef:Liquita staat overdag lekker op het land, dus daar geniet ik (en zij ook) even lekker van, gewoon even lekker vakantie. Juul heeft wel gewoon op maandag en woensdag gereden.LIQUITA schreef:Vanavond ga ik maar weer eens paardrijden, kijken of ik er nog op kan komen. Het is wel iets van 2 weken geleden dat ik voor het laatst gereden heb
.
Waarom heb je dan zo'n tijd niet gereden? Vind ik niks voor jou hahaha
ATE schreef:Jaha zeker, lekker even crossen door het water in de buitenbak......JihaaaLIQUITA schreef:Vanavond ga ik maar weer eens paardrijden, kijken of ik er nog op kan komen. Het is wel iets van 2 weken geleden dat ik voor het laatst gereden heb
.
zag dat het best goed ging
. 
LIQUITA schreef:Ja, wij vinden van wel. We vliegen heen om 04:15 uur en landen in Turkije om 08:45 uur. En terug vliegen we om 09:45 uur en landen op schiphol om 12:45 uur.

LIQUITA schreef:Liquita staat overdag lekker op het land, dus daar geniet ik (en zij ook) even lekker van, gewoon even lekker vakantie. Juul heeft wel gewoon op maandag en woensdag gereden.

ATE schreef:gezellie hoor de logees