Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:even een paar foto s van ons dagje uit![]()
![]()
![]()
![]()

winnitou schreef:@Xan: zijn de inkopen gelukt.
Leek vanmiddag wel een examen. Meerkeuze vragen (50 stuks).
xan schreef:winnitou schreef:@Xan: zijn de inkopen gelukt.
Leek vanmiddag wel een examen. Meerkeuze vragen (50 stuks).
Inkopen gelukt !!!
En kon je de vragen een beetje aan of was je erg blond en mutserig !
ATE schreef:even een paar foto s van ons dagje uit![]()
![]()
![]()
![]()
wauww wat een mooiie foto's!! winnitou schreef:ATE schreef:even een paar foto s van ons dagje uit![]()
![]()
![]()
![]()
Wouwww te gek die foto's, mooie herinneringen!
HALLO 
. We zijn toch naar Zuid Frankrijk gegaan. We stonden op een mooie camping met zwembad in het plaatsje Lussas in de Ardeche. We hebben enorm veel lol gehad
. Foto's komen uiteraard nog, maar ik moet eerst nog even een selectie maken met wat wel en wat niet op bokt mag
.
.
. Tot laters!!
in een vuilniszak met ammoniak doen. Ik ben benieuwd
ATE schreef:ja best wel iedereen heeft een anderhalf trailer
. We hebben een tijdje geleden toch wat afgesproken? dat geldt nog steeds hoor
xan schreef:We moeten het voor dat geld wel heeeeeeeeeeeeeel gezellig maken hoor.![]()
![]()
Lekkere muziek, veel dansen en feesten

. Ben je bruin geworden?? LIQUITA schreef:ATE schreef:ja best wel iedereen heeft een anderhalf trailer
En wij hebben een 2 paards-trailer. We hebben een tijdje geleden toch wat afgesproken? dat geldt nog steeds hoor
LIQUITA schreef:HALLO
Ik ben weer thuis! We hebben een FANTASTISCHE week gehad. We zijn toch naar Zuid Frankrijk gegaan. We stonden op een mooie camping met zwembad in het plaatsje Lussas in de Ardeche. We hebben enorm veel lol gehad
. Foto's komen uiteraard nog, maar ik moet eerst nog even een selectie maken met wat wel en wat niet op bokt mag
.
Gisteren was Ilse jarig, dus dat hebben we bij thuiskomst meteen gevierd. Wij bleven nog een nachtje bij Eus en Ilse voor de deur in de camper slapen. Althans dat was de bedoeling, maar we konden niet in slaap komen. Om half 4 vanmorgen zijn we met de camper naar huis gereden, om daar lekker in ons eigen bedje te kruipen.
We gaan zo de camper leeg halen en schoon maken, om hem vanavond weer terug te brengen.
Wij hebben nu nog 2 weken vakantie en heb nu al het gevoel of ik al heel lang vakntie heb gehad, heerlijk!!!!
Nou...ik ga maar even wat pagina's terug lezen...jullie hebben het redelijk rustig gehouden. Tot laters!!
winnitou schreef:@ Smuidra, heb een inschrijfformulier voor je voor de cursus koetsiersbewijs, begint in oktober. Kun je samen met Evert aan de slag!
Yinari schreef:De mannen waren snel om..gelukkigWat leuk dat je er weer bent Liquita. Toch maar doorgereden naar Zuid-Frankrijk, konden die mannen niet tegen jullie op?. Ben je bruin geworden??
. Bruin geworden? euhm....een heel klein beetje, ik word heleaas niet zo snel bruin

LIQUITA schreef:HALLO
Ik ben weer thuis! We hebben een FANTASTISCHE week gehad. We zijn toch naar Zuid Frankrijk gegaan. We stonden op een mooie camping met zwembad in het plaatsje Lussas in de Ardeche. We hebben enorm veel lol gehad
.
Wat gaat het snel hé zo'n week.
Normandië was te slecht weer?
Gisteren was Ilse jarig, dus dat hebben we bij thuiskomst meteen gevierd. Wij bleven nog een nachtje bij Eus en Ilse voor de deur in de camper slapen. Althans dat was de bedoeling, maar we konden niet in slaap komen. Om half 4 vanmorgen zijn we met de camper naar huis gereden, om daar lekker in ons eigen bedje te kruipen.
Eigen bedje is ALTIJD het lekkerst vind ik.
We gaan zo de camper leeg halen en schoon maken, om hem vanavond weer terug te brengen.
Da's weer minder.
Wij hebben nu nog 2 weken vakantie en heb nu al het gevoel of ik al heel lang vakntie heb gehad, heerlijk!!!!
Lekker nog 2 weken vakantie, ik hoop dat het voorlopig nog mooi weer blijft, dan heb ik het ook. Mijn vakantie start Zaterdagmiddag. Maar eerst nog een lange werkweek van 6 dagen, waarvan 3 met 2 wijken. De eerste heb ik net gedaan.
Nou...ik ga maar even wat pagina's terug lezen...jullie hebben het redelijk rustig gehouden. Tot laters!!

LIQUITA schreef:@ Meelen: Ik ga vandaag jou TIP uit proberen. Ik ga de roosters van de skottelbraaiin een vuilniszak met ammoniak doen. Ik ben benieuwd