Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Alles wat boven voldoende is, is pure uitsloverij (zei mijn vader altijd).
Dat je goede cijfers hebben wilt om ingeloot te worden in een studie kan ik begrijpen. Maar als je echt iets wilt, kun je er ook zonder numerus fixus inrollen...

Jus_dOrange schreef:B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J
Is de trek al weg?

Gisteren voelde ik het al opkomen voor de les en tijdens de les was het echt een ramp. Wij hebben een massagedouchekop die op mijn linkerschouder was gevallen 's ochtends, dat heeft meer schade aangericht dan ik dacht. Vanavond ga ik het maar eventjes rustig aan doen denk ik.
Ik hoop niet dat het van jouw flat komt, anders krijg je dat gezeur weer. En dus moet jij maandag een halve vrije dag nemen omdat hun het dan pas willen gaan checken? Tsjonge...

Ze hebben maar een beperkt aantal plekken dus hebben ze eigenlijk 't recht om de 'voldoendes' af te wijzen en de uitslovers aan te nemen. Het gebeurd dan wel via het IBG maar de cijfers hebben veel invloed; als ik gemiddeld 8 of hoger sta hoef ik zelfs helemaal niet mee te doen aan de loting. 

Miss_Montana schreef:CSI-Suus
Mij lijkt het echt wel interessant, fingerafdrukken zoeken en andere sporen die kunnen leiden tot het vinden van de dader. Alleen lijkt me de opleiding superzwaar. 

Ik heb heel wat talenleraren op de zenuwen gewerkt... Engels kan ik wel heel goed maar dat vind ik dan weer een belangrijke taal, bijna iedereen kan wel Engels en 't wordt enorm veel gebruikt.