Best redelijk gelukt die foto's Sharon. De smid is voor WW ook net geweest en het ziet er weer netjes uit. Gat in voetje is er nu voor de helft uitgegroeid dus we zijn op de goede weg. Wel was pony knap vervelend.
Fijn Lida dat het bij jullie ook de goede kant op gaat!
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-10 17:25
Sharon_Jims schreef:
Fijn Lida dat het bij jullie ook de goede kant op gaat!
dank zag wel dat boven tanden nu ook aan wisselen zijn bij pony dat verklaart ineens weer een hoop
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-10 16:10
Zo vanmorgen heerlijk met pony gereden. (gement) Manlief was mee en zou hoofdstel in doen maar daar dacht pony anders over. Dus trok hij haak stuk waar hij aan stond. (stoute pony) Affin alles zat op een gegeven moment vast en op zijn plek en wij weg. Eerst heerlijk door het weiland de dijk waar de schapen lopen gereden.Die kwamen allemaal op ons af want die dachten dat ze eten kregen. We telden er 12. Toen aan einde overgestoken en ander dijkje gereden maar dat was toch niet lekker het was glad en ongelijk dus maar via asfalt pad verder. Verderop door het bos over het ruiterpad lekker galopje gemaakt en dwars over de takken heen gereden die 1 of andere malloot daar had neergelegd. Toen heerlijk via de fietspaden weer richting stal en wel 1,5 uur gereden. Sommige stukken waren glad en winderig maar het grootste gedeelte was goed te rijden. Kortom pony deed het perfect.
Ik heb gisteren mijn stoute schoenen aangetrokken: Ik heb mij opgegeven voor een oefenparcours o.l.v. Jeroen Heijmans en ik heb in de buitenbak gereden Louise, Je was zeker wel laat thuis gisteren, of had je niet gereden?