morgen scheikunde proefwerk, geen zin om te leren. O en ik ga vrijdag naar de studiebeurs in Utrecht. Kom jij daar ook heen Annemarie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar dan moleculair. Wat hij leuk vindt aan biologie vind ik het minst leuk, en omgekeerd
), hou niet teveel voor ogen wat je specifiek wilt worden. Klinkt raar, ik weet het! Maar heel veel mensen beginnen met een studie omdat ze dit of dat "willen worden", terwijl halverwege de studie blijkt dat ze iets anders toch veel leuker vinden. Ik wil maar zeggen, kies de studie niet alleen uit omdat je er docent biologie mee kunt worden, maar kies ook voor een studie omdat die je gewoon leuk lijkt. Laat het een beetje op je af komen! The world is your oyster, zoals mijn tante al zei
?
Maar met de tips van Tante Tessel in mijn achterhoofd zal het misschien gaan lukken
(of eigenlijk te veel)Fenn schreef:Tessel, zat beetje foto's te zoeken en te snuffelen, en zou jij nog wat van de trektocht en vooral ook van het ponykamp van deze zomer naar mij toe kunnen sturen?
of in elk geval de leuke als dat kan?
) op de compu van mijn vriendje, maar ik heb geen idee waar dus dat wordt een zoekpartij van hier tot Tokyo. 

Zwartwitje schreef:Goeie keuze! Echt hartstikke goed dat je docent wil worden, en dan ook nog eens biologie, een van de leukste vakken!![]()
Als ik je een tip mag geven (ik, de eeuwige twijfelaarster), hou niet teveel voor ogen wat je specifiek wilt worden. Klinkt raar, ik weet het! Maar heel veel mensen beginnen met een studie omdat ze dit of dat "willen worden", terwijl halverwege de studie blijkt dat ze iets anders toch veel leuker vinden. Ik wil maar zeggen, kies de studie niet alleen uit omdat je er docent biologie mee kunt worden, maar kies ook voor een studie omdat die je gewoon leuk lijkt. Laat het een beetje op je af komen! The world is your oyster, zoals mijn tante al zei

)