Nandoman schreef:Ik ga ook, tsjuus!
Schim, zit je dan in je eentje.. sorry!
Trusten, allemaal
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nandoman schreef:Ik ga ook, tsjuus!
Schim, zit je dan in je eentje.. sorry!

*zucht*
....moest heel wat bijlezen.Nanadoman...sterkte met je paardje
en Lav...sterkte met huishoudelijke taken
.We blijven dus maar even lekker staan waar we staan....niet zo duur...niet zo luxe,maar de paardjes zijn er zeer tevreden
Lekker veel buitenspelen en een lekker boxje om te slapen.
stout hoor....nou ja in je eentje is het idd minder gezellig

scooby schreef:heb een beetje wienig energie laatste tijd.
hihi er stond écht veel water in die bak.. En al die reacties van die mensen, jaaa das toch niet goed, en zou je dat wel doen, en dit vind ze toch niet leuk blabla 
hihi toch maar even gezegd dat het niet mijn paard was
Lavandula schreef:Ja die regen ben ik ook méér dan zat!!
Hihi was net even op Wenneckers om het paard van een vriendin van mij even los te gooien, want muts zelf zit gewoon op Aken vandaag!!![]()
Dus ik liet het paard maar even zwemmen in de losgooi bakhihi er stond écht veel water in die bak.. En al die reacties van die mensen, jaaa das toch niet goed, en zou je dat wel doen, en dit vind ze toch niet leuk blabla
Nou paardlief vond het práchtig! Lekker stampen in het water en in volle galop erdoor heen rennen hihi zag er erg leuk uit!
Dus ik zet dr weer op stal, komt er een man naar me toe; van wat heb je een mooi paard, en wat zit erin, en wat toont ze mooi enzenzhihi toch maar even gezegd dat het niet mijn paard was
straks smelten ze
...ik rijd niet op die hengst of op de papieren
...ik rijd op mijn eigen paard.Wat er verder inzit zal mij een worst wezen...heb een ruin...dus niet van belang
Zeg...da's Ellen...die staat hier al ruim een jaar
..... tsja...als ze er zelf eens zo op zouden rijden zouden ze dat wel weten(niet hakken en trekken aan zo'n dier...gewoon rijden en vriendelijk behandelen) ...nietwaar
alano schreef:ik was net ook op wennekers....ik heb je denk ik niet gezien. was je met de auto of fiets?
had die man een zwart iets aan?

Lavandula schreef:alano schreef:ik was net ook op wennekers....ik heb je denk ik niet gezien. was je met de auto of fiets?
had die man een zwart iets aan?
Ik was met de auto, en ja die man had een zwarte trui/vest/jas aan.. Had ook een dochter geloof ik van een jaar of 14 schat ik, die stond ook te kwijlen bij het paard hihi
Tinky: Ja ik snap dat ook nooit hoor, het paard had de grootste pret van dr leven, flink stampen en rennen door het water heen, en dan krijg je opmerkingen dat dat niet goed is ofzo.. hihi ben vrij makkelijk daarin hoor, ze gaan niet dood van wat water
Nou mensen, ik ga er vandoor, heb een afscheidsfeestje van een vriendin.
Tot morgen denk ik!!
Schimmelig schreef:Terug van de groothandel
Ik heb nog nooit zulke lelijke troep gezien en er was nog heel veel van ook![]()

) en ze willen volgend jaar startkaarten aavragen nadat ze FS hebben gereden..
Schimmelig schreef:Naah, leuks
Wel een aantal nuttige dingen
anders kom ik t voortaan bij jou halen. Louiza schreef:Schimmelig schreef:Naah, leuks
Wel een aantal nuttige dingen
haha, zag dat je ook lijnzaad verkoop.
kan je dat ook gewoon bij jou op stal ophalen dan? ik haal t nu altijd bij de paardendrogist maar dan heb je altijd die verzendkosten enzo en ik bestel dan meteen altijd vet veelanders kom ik t voortaan bij jou halen.