duin manege van poelenburgh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 13:32

Ja veel plezier man! Lijkt me super!

Net autogereden, ging wel goed maar ik moet soms net even sneller de verkeersregels toepassen. Clown

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 13:35

Komt vanzelf Maaike, dat is juist de ervaring die je op moet doen. Los van elkaar kan je het wel (het rijden op zich en de kennis van de verkeersregels en hoe die toe te passen) en dat moet dus in praktijk samen komen.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 13:41

Ja maar dat mag nu wel eens gebeuren, dat ik dat gewoon kan.
Echt stom, ik kijk in elke rechterzijstraat maar dan komt er een keer een auto van rechts die zelf twijfelt en dan rijd ik door weetjewel. Stom toch.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:31

Lekker Kels, dat je er weer op kan. Ik moet nog een weekje wachten Lachen en kan eigenlijk niet meer wachten Haha! . Ik zit al vanaf 10 over 12 te wachten totdat het 4 uur is.. Slapen dan mag ik naar huis. Hyper!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:36

Nee hoor, valt wel mee. In praktijk na je examen doe je dat ongestraft zo Clown
Ik heb zelf 2x examen gedaan. 1e keer na een file te hebben doorstaan zag ik op het einde ook een auto van rechts niet (onoverzichtelijk punt). Geen probleem of gevaar, maar daaruit werd geconcludeerd dat ik b.v. de voorrangsregels niet kende (die ik dus wel wist), geen overzicht had op kruisingen (had ik dus wel) en zo nog een paar dingen. Alles wat ze negatief kon uitleggen werd ook zo gedaan.
2e keer examen: na 5 minuten zag ik op een onoverzichtelijke plaats weer een auto van rechts niet aankomen. Dat punt was zo onoverzichtelijk dat al enige jaren op dat punt het verkeer van rechts geen voorrang meer heeft Cool Maar goed, ik dacht nog: ik moet remmen! Vervolgens dacht ik: Maar dan sta ik midden op die kruising stil. Daarna dacht ik dus dat ik gezakt was om vervolgens een foutloos examen te rijden. Vermoedelijk heb ik dus hardop gedacht want ik was geslaagd Haha!

KelSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:12

ben ik weer zo weer even ''rijden'' op me dikke..
wie heeft er donderdag/woensdag wedstrijd bij ons op stal.. Lachen

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:40

Madelief, rij jij Davi woensdag?? Anders kan ik wel hoor, want ik ben vrij woensdag Haha! En ik had beloofd t te zeggen als k kon Haha!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:51

hooooi
ik heb geen zin in morgen want moet iets presenteren maar zie het niet zitten.... :S
maarja, heb het rijk helemaal voor mij alleen nu, want mn ouders zijn met de hondjes naar mn oma vertrokken Lachen

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:02

Vandaag naar de manege geweest, Olivia gepoetst, gestapt en afgespoten. Over een weekje ga ik er wss weer op Cool .

Marit, alvast bedankt dat je af en toe met Olivia wil gaan stappen, als ik ooit iets voor je moet doen, je zegt het maar Haha! .

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:02

haaaai
ik heb net lekker een cake gemaakt Lachen staat nu in oven Haha!

maarja, weetje... ik wil echt dat una weer mag lopen zaterdag... wil wedstrijd op haar doen Lachen

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:33

Ik doe niet mee met wedstrijd... Hoewel ik wel weer graag n keer op silkje wil rijden Lachen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:03

Ben ik ook weer eens.
Gisteravond met Wendy naar een vergadering geweest van alle carrousel verenigingen. Zaten we daar met allemaal manegehouders haha. Was wel vet gezellig. We waren op de terugweg (vanaf Houten (Zilvia's Hoeve)) 2 keer verkeerd gereden, echt dom gewoon. Dus pas 12 uur thuis. Clown

Vanmorgen gelest met Kubayli, ging VET goed. En daarna Rebecca gereden en die ging echt super, ben dr echt blij mee want nu kan ik zaterdag wedstrijd doen op haar.
Moet nog wel even oefenen want heb inmiddels de linker-galop-knop-zonder-racen gevonden maar hij is nog niet bevestigd. Vork

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:53

ik ben gister bij raijmakers wezen kijken voor stage plek en dat was echt onwijs leuk. Kan iedere week op wedstrijd en oefen parcour jah en dat is 10 min stappen vanaf raijmakers in asten. Dus ideaal.. Verder kan ik veel lessen daar ook op paarden van hun en als ie de vrachtwagen op wil ook mee op wedstrijd ergens anders heen enz en ergens anders trainen...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:01

Jah vet echt hoor maar dat zei ik al. Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:14

Ikk hoop echt dat dat door gaat, om normaal les van zo'n iemand te krijgen kost ik weet niet wat en daar kan je zoveel van leren van olympisch ruiter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:17

Vet leuk Bonny! Maar er zijn dan toch vast wel meer meiden die daar stage willen lopen.. Hoe word daar dan uit gekozen? Het zou wel echt een vet leuke kans voor je zijn juist omdat je er zo veel kan doen! Succes in ieder geval..OK dan! ik duim voor je!

Goed zo maaike dat je op rebecca gaat! Zag er vet goed uit vanmorgen.. Sandra wou het ook al heel graag dat je op der ging. Vork

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:22

wow dat zou echt een vette stageplek zijn!! ik ben ook wel benieuwd hoe dat dan gaat, kun je daar vast op inschrijven of is er een selectie ofzo?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:40

Idem Tong uitsteken .

Zometeen naar de manege, Olivia doen en daarna Unique rijden. En dan.. huiswerk. Zij zijn groot en ik is klein!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:43

Naah Bonny is gewoon goed he. Die willen ze toch wel. Cool
Nee, ik weet het eigenlijk ook niet..

Dankje Lau! Ze ging ook echt, echt, echt lekker vanmorgen, ik zeg het niet snel van mezelf maar vandaag ging het echt goed!
En die linkergalop die toen lukte, helemaal verzameld en doorgesprongen, toen was ik echt happy.

Ik ga ff douchen want heb het koud & dan ook maar eens wat aan school doen.
Volgende week mag ik van mezelf alleen Kubayli doen op dinsdag en voor de rest niet naar Poel.
Dus als jullie me zien moeten jullie boos worden.
Want heb tentamens... Vork

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:46

zal het onthouden Knipoog
succes alvast!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 20:19

Dank uuuuuuuu!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 21:32

hahaha dat wordt nog moeilijk maaike! Tong uitsteken

ik heb het kkkooud dus ik ga douchen, en dan maar eens op tijd mn bedje in, want ben best wel moe Lachen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:15

Hmhm.. ik mag ook eigenlijk van mezelf vandaag en morgen niet. Zielig hea. Haha!
Maarre.. wie doen dr nou mee zondag, ik heb wel een startlijst gezien. Merel, jij op Padoek geloof ik.
Ik moet om 18:36 geloof ik. En jij later iig.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:19

L4UR4 schreef:
Vet leuk Bonny! Maar er zijn dan toch vast wel meer meiden die daar stage willen lopen.. Hoe word daar dan uit gekozen? Het zou wel echt een vet leuke kans voor je zijn juist omdat je er zo veel kan doen! Succes in ieder geval..OK dan! ik duim voor je!

Goed zo maaike dat je op rebecca gaat! Zag er vet goed uit vanmorgen.. Sandra wou het ook al heel graag dat je op der ging. Vork

Er zijn er maar weinig die daar heen willeno mdat de meeste 8 paarden willen rijden op een dag en ik goede begeleiding belangrijker vind.. En kan dan iedere week op wedstrijd en oefen parcour enz,... Ga echt proberen om daar te komen.. De vrouw van piet vind t goed in ieder geval nu school nog Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:22

haha goed maaik, nee dat valt met rijden wel mee.. Maar kan daar gewoon altijd mee op concour als hun landelijk gaan aan het einde van de straat iedere week wedstrijd enz... Piet geeft liever les aan stagaire's op zijn paarden door de weeks dan dat hij ze zelf rijd dus komt wel goed. T zal niet4 x rijden zijn op een dag maar ik rij liever 2 x in de week met begeleiding op zo'n top paard dan 8 op een dag zonder les. Verder ook altijd les met toran dan, kan hij zijn slootjes spring angst over winnen, het bos is om de hoek, super mooie interne plek en hoef niks te betalen, kan ook af en toe mee naar buitenland om te groomen dus hoop echt dat het door gaat..

Waarom dan niemand wil? ? ? Omdat iedereen veel rijden zonder les leuker vind dan minder rijden met les... En ik niet.. Tong uitsteken Maar laat het weten wat het wordt..