Ik weet waar Mirba gebleven is. Ze staat op een heel goed adres bij echte paarden mensen. Ze heeft nu een zes jarige meisje als baasje en het gaat heel goed. Joyce wij zitten op 8 dagen wachten nog, vandaag niet meer meegerekend.
wij op 12 met vandaag niet meer Geloof dat ze morgen al in de cirkel gaat snachts en dan kan t geboorte alarm al proefdraaien Hebben jullie een alarm ofzo? In dat andere topic waar ik zit kon je net live meekijken met een bevalling maar ze hebben de cam uitgedaan want die bevalling ging dus niet goed
Zo ik meld mij even kort.Ik ben vanmorgen (t is hier nu 8:12) om 4:45 aangekomen. 2 Lange vluchten, maar wel comfortabel met eigen tv met films, muziek, noem het maar op en heel veel eten en nog best goed te eten ook. Momenteel lig ik in de woonkamer van mijn tijdelijke slaapadres in mijn slaapzakje lekker te internetten. Heb al 2 huisgenoten ontmoet, die zo lief waren mij zo vroeg op te halen, en de andere 2 zie ik straks als die uit hun slaapkamer stappen aangezien alle slaapkamers aan de woonkamer grenzen . Ga nu denk ik toch maar eens proberen te slapen, al heb ik zo op t moment helemaal geen last van het tijdsverschil.
Jeetje vreemd een bericht van iemand zo heel ver weg. Fijn dat de vlucht goed gegaan is. Ik tel vandaag ook niet meer mee Joyce en dan is het nog 8 als je de zondag niet meerekent of 9 als je het wel doet. We hebben een geboortesingel met telefoon die gaat binnenkort op. Ze heeft wel veel uier maar nog geen wasdoppen en draagt haar staart ook nog niet hoog. Het is dus koffiedik kijken.
Ik ook, maar dat moet altijd nog in overleg.. Merrie is niet moeilijk aangezien daar meestal veel van de moeder in zit.. Dus 1 naam voor merrie is bekend.. Ik heb eventueel 2 namen voor een hengst dus ben benieuwd
spannend spannend, bij Wootje ging het alarm drie keer af vanacht maar niets aan de hand. Volgens mij duurt het nog wel even. Het is ook veel te koud buiten.