Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hoe moet ik dat eigenlijk doen? Bij een mod aanvragen ofzo? 
En Kim was ook met Luc aan het rijden in de buitenbak, we kwamen even gezellie kijken met de heele famillie, mijn zus en mijn mama dus. En Lucje vond het allang best, even kletsende meiden aanhoren
We waren naar de pasar Malam geweest, was best leuk!! bandjes en leuke kraampjes enzo. En Kim is trouwens ook goed bezig, want ze heeft al 1 touwtje terug gevonden, in zijn voerbak, wahhahaa.....ja daar kijk ik niet

hihi 

hasten schreef:eehy da's best een goed ideeHoe moet ik dat eigenlijk doen? Bij een mod aanvragen ofzo?

Of jij wilt het doen natuurlijk

lief hea

Kijk altijd naar de avatars 
Misschien kom ik nog wel even supporteren ofzo

Noem jij jezelf maar Fleppie dan naar haar bijnaam

Heb idd gewerkt gisteravond 

( mannen veranderen echt in neaderthalers op z'n festival
) 
4EverHobbes schreef:20.56 en 21.25@Gomir: ik weet nog niet hoe laat, ik denk als een van de laatsten. Moet werken tot half 7 of zo en dan nog vervoer zien te regelen... anders gaat het feest niet door.
Heb net al even op de startlijst gekeken 

Citaat:Vanavond heeft Jan even op Nik gezeten! En eerlijk waar, toen ik er weer opstapte voelde ik meteen een ontspannen ruggetje. Heel fijn om eens te ervaren en weet ik meteen weer even waar ik naar toe moet werken...
Nu proberen om daar zelf naar toe te werken

Maar ik was niet stoffig