manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 13:01

Whaha, ik denk niet dat er al heel veel bruikbaar zaad uit m komt Nel! Maar wel beter voor m dat ie wegkan, hij moet lekker met andere hengsten gaan spelen Lachen
En bedoel je echt 2 april? Want das nog heeel ver weg (ook in mn planning) Maar 21 september ben ik er hoor Ja Jij kan toch iets later komen Anne? Kan je ook nog sieraden shoppen!

Nou Anne, dat bijkleuren viel vandaag ook wel weer mee he... Clown

Edit: lees net Bar dr bericht! Maar jammer van de punten zeg, vooral omdat het zo goed ging!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 15:05

He ja oeps, 2 september bedoel ik ja!
Was even mis!
Maar ik wilde eigenlijk plannen voor van de week, maar weet niet of jullie door de week kunnen op een avond?
Want dan kan Ciska ook nog komen?!
Is Mariekje ook nog op vakantie?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 16:34

van de week kan ik op een avond wel hoor Lachen tog vakantie! Marieke is nog op vakantie idd

En even zien die 21 september. Weet de planning op school nog niet zo goed. Maar dan kan ik evt ook nog later wel even langs komen idd Ja Even tegen die tijd bekijken.

2 sept *pakt agenda*
jahoor kan ik wel denk ik. Gezellie!

hè Bar, jammer van je punten...

Nou ik zat net lekkr even in de tuin hoor Thirz Haha! en ga zo lekker weer terug. Kreeg alleen wat last van mn arm, omdat die zo stil lag met dat ijs er tegen. *Cindy heeft even tegen mn arm getrapt.. dus nu vanaf 2 uur lekkr aan t koelen en zo nu en dan even bewegen Clown Rot knol! Gwoon gemeen gericht getrapt!
Ze stond naast fenna buiten haar stal. Dus ik was marcelle aan t helpen die op Fenna moest. Ligt er net buiten t bereik van Cindy een snoepje op de grond én zij maar schrapen en boos kijken. Tsja, stik sneu natuurlijk. Dus ik met een gróte boog om die achterbenen heen richting der hoofd: proberen te bijten, der kont naar der hoofd draaien en naar voren trappen. Nouja knol op der sodemieter gegeven, snoepje gepakt en later gegeven. Niets aan t handje.
Wil ik even later weer Marcelle helpen en loop naar de deur van Fenna, draait Cindy zich ineens om (ze stond met der hoofd naar mij, kont andere kant op...) 'rent' zo ver mogelijk achteruit en mept zo tegen mn arm.. (die had ik omhoog Verward voor mn borst ofzo? Weet iig wel dat ze best hard, en hoog trapte!)
Tuurlijk, lette wel op der (ze heeft eenmaal losse achterbenen) maar dit had ik écht niet verwacht! Nog heel enthousiast tegen Kim "neehoor valt mee, hoef niet te koelen" Blij dat ik t toch wel gekoeld heb, is nu nog best dik en stijf. Ach, ben allang blij dat t niet gebroken is zo net onder mn elleboog én dat ze een coldpack koud hadden liggen! Een zak met friet werkt tog net ff niet zo Clown

Hoe is t met de kids gegaan Thirz? hebben ze genoten van de Sail? Waren ze braafjes? en kon je parkeren? *hele waslijst met vragen Clown

Hee, ik ga weer lekkr in de tuin bijkleuren Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:24

Hoi!
Sail was leuk ja Lachen Kon prima parkeren, maar was wel druk hoor! (En idd nog een lekker weertje, was anders dan vanmorgen!) We hebben op een groot schip aan dek gekeken en verder overal en nergens gewandeld. Relax gewerkt zo!

Nel: 2 september kan ik wel, van de week kan ik alleen nog maar dinsdagavond, rest ben ik er niet.
Wat een stomme pony is die cindy zeg! Arme jij! Maar je hebt toch nog ff kunnen bijkleuren Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 19:32

haha, ja ik ben flink bijgekleurd! 2 kleurig zelfs: bruin en blauw Vork *uch* flauw

Gelukkig dat je zo kon parkeren. En dus prima genoten dus Haha! Toppie!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 20:49

Hoi hoi, de tuin is leeg,
Hij moet nog hier en daar een beetje netjes worden gemaakt en wat gezelliger, maar hij is leeg.
Dus laat het allemaal even weten, wanneer het jullie het beste uitkomt om te komen bbq-en.

Ik heb ook nog foto's van onze tuin-make-over maar die zijn nog aan het laden en dat gaat nog wel even duren...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:20

Zo hier dan de foto's...

Afbeelding
Echt een zootje!!!
Afbeelding
Schaam....schaam....
Afbeelding
Zo, hij is begonnen...
Afbeelding
Dat gaat nog wel even duren...
Afbeelding
Afbeelding
Zo, heel wat uren later... zijn ze toch een eindje gekomen...
Afbeelding
Lekker zwetende mannen...
Afbeelding
Ja het begint er al op te lijken!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stoeltjes en tafeltje op zn plek, scooter aan de kant...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo en klaar.......
Het moet nog een beetje gezelliger worden, we willen eigenlijk de tuin nog een keer opnieuw tegelen, maar we kunnen in ieder geval weer normaal in onze tuin zitten...!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 00:12

Hoi! Ff snel een berichtje over de BBQ en de sieradenparty (rest van mijn belevenissen volgen nog: heb ook al een hoop leuke foto's en verhalen voorbij zien komen!): op de sieradenparty ben ik er ook! Ik kan voor de BBQ alleen volgend weekend; vanaf zondag tot en met vrijdag zit ik al helemaal vol ivm vakantie!! Ga nu lekker slapen Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 07:45

Oke dan wordt het waarschijnlijk gewoon 2 september, Bar kon jij dan ook of ben je dan met vakantie.....?
Zo ja wanneer ben je terug?
Wanneer is mariekje terug?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:39

Ik ben 16 september weer terug van vakantie...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 16:09

zozo een dagje klussen, maar wel met goed resultaat! Wat een verschil in jullie tuin Nel! Lekkr ruimte de nu!
Zeg Bianz Clown na de bios zelfs nog puf om je computer aan te zetten en te bokken? zo moe was je dus nie Knipoog
Ik ben maar meteen mn bed in gedoken Nagelbijten / Gniffelen Was best moe.... Wel heerlijk geslapen Ja
*Bianz en Anne gaan een keer naar de Bios hoor. Dat kan natuurlijk niet normaal gaan, dus misten we de eerste 5 minuten geluid Vork máár we hadden wel licht! hihi, ach dat maakte de film niet minder grappig gelukkig Clown

En snel ál je belevenissen vertellen hè Bianz Haha! Ben benieuwd *oke oke, heb al een deel gehoord, weet ik wel.. Maar ik ben gwoon benieuwd naar de samenvatting! Wie weet hoor ik nog wat nieuws Haha!

Dus 2 september vier je je verjaardag Nel? *bestelt alvast super mooi weer (á la vandaag) bij de weermeneer* Vandaag nog in je tuin gezeten? (met visite?)
En is t gelukt met genieten van je verjaardag? Je had iig wel super weer!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:11

Oke dus vrijdag 21 september sieradenparty, aanhang mag ook mee!
Vanaf een uur of 8, maar dat horen jullie tegen die tijd nog wel.
Anne je mag gewoon later komen!

Mn verjaardag ietsje later nog, we houden het liever op een zaterdagavond dus waarschijnlijk, als de meeste kunnen, zaterdag 8 september.
Kan dat ook?
Jammer Bar, dat je weg ben, ik wil het best vieren als je terug bent, maar het wordt dan zo laat....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:19

Hoi! Zeker een verschil in je tuin zeg Nel! Is echt opgeknapt Ja
Ik schrijf de 21e in mn agenda. En als ik mag stemmen: ik ben voor de 8e, komt mij veel beter uit dan de 2e!
Haha, ik ga maar nooit samen met jullie naar de film! Ging het paardrijden een beetje met je arm Anne?

Vandaag wilde Kim en ik een naambordje kopen voor Nous, is die winkel dicht...beetje jammer weer. Dus gingen we maar voor onszelf shoppen en winterjassen passen enzo Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 17:53

Als ik mag stemmen, ben ik voor de 2e Knipoog Maar ik kan de 8ste ook wel hoor.
21ste staat in mn agenda Haha!

Haha, ga inderdaad maar niet met ons samen naar de bios Tong uitsteken geen goede combi Vork
Beetje jammer van die dichte winkel gelukkig hebben jullie nog wel vermaakt! Nog wat leuks gekocht? Ideaal weer ook om winterjassen te shoppen Tong uitsteken

Jahoor, paardrijden ging goed. Eerst in mijn eigen les gereden en daarna een buitenritje met de les na mij. Ze had nog iemand voorop nodig of ik t erg vond om met Haydn voorop te rijden. Neehoor Haha! Beide uren nergens last van gehad. Het is meer het fietsen en t poetsen (met name t fietsen) wat auw doet. Tsja, zit gwoon een zwelling op en je ziet een mooi blauw hoefje Vork *stik hip joh, zo'n afdruk!*
Hij is trouwens niet meer dikker geworden dan gister hoor Bianz (gelukkig niet!)

hihi zeg nou wel enthousiast nergens last van gehad Vork Bíjna nergens last van dan. Was onderweg ineens mn beugel kwijt. Het haakje waar die aan hangt, wiebelde in het zadel en zakte dus scheef. Dus bij iets van steun in die beugel, schoof hij zo van t haakje af.. *heb ik weer* Even een creatieve oplossing bedacht *nee Karin ik ga niet met 1 beugel verder* en weer verder gereden Lachen
Daarna draaien we t galoppeerpad op, zat er een moeder (met haar rug naar ons) haar kindje te laten plassen... Dus klein stukje gestapt, en toen moeders weg was nog gegalopt.
Best jammer.. Haydn had een zwaar relaxt Ainsley zadel! Hopen dat ze t nog kunnen repareren

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:57

*komt binnen vallen*

Annemijn, ik zag je met je groepje Vork ik hoorde opeens paarden in het Vebenabos en ik was de wei bij Herman aan het uitmesten ROFL

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 18:05

whaha joehoe!
mooi groepje hè: braafjes in een rijtje Tong uitsteken (van groot naar klein Vork )
Ik heb werkelijk geen idee waar ik de wei van Herman moet zoeken, dus ik heb jou niet gezien.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:18

Hoi, ben nu ff bij Bianz mn computer ophalen, hij is heel cool Lachen
Maar Nel: nog ff een vraagje: mogen we dinsdagmorgen Annemoon lenen voor een buitenrit? (Bianz gaat er dan op!) We willen op tijd weg, dus zullen we dan maandagavond de sleutel ff halen? Zeg maar hoelaat t jou uitkomt.

En Bianz stemt ook voor de 8e, komt voor haar ook beter uit, dus:
8e: 2 stemmen
2e: 1 stem Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:32

Anne is ook voor de 8e hoor Thirz Knipoog
Annemoon wordt volgens mij wel door iedereen gebruikt he? Arm beest, lijkt wel een trainingskamp!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:17

Anne_87 schreef:
whaha joehoe!
mooi groepje hè: braafjes in een rijtje Tong uitsteken (van groot naar klein Vork )
Ik heb werkelijk geen idee waar ik de wei van Herman moet zoeken, dus ik heb jou niet gezien.

Je reed in het Vebenabos, daar kwam je uit en toen ging je linksaf, reed je langs het fietspad... en als je toen gelijk naar links keek, zag je een groot grasveld en dan zie je van achter een Fjord en een Shetlander Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:48

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 17:26

Ah wat een liefje! Leuk beestje! (om te zien, ken haar verder niet natuurlijk) Helaas zoek ik geen paard...
En mooie laarsjes hoor Thirz Knipoog

En bar als ik moest stemmen, stemde ik voor de 2e Knipoog Maar de 8ste kan ik ook wel Ja

Zal de volgende keer eens opletten Miranda Ja Weet wel waar ik moet kijken nu Lachen

Volgens mij voelt Annemoon zich er niet heel rot onder, of wel Nel? Beetje buitenritjes pony spelen Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:43

Oke het wordt dus de 8ste.
Bianz, Kims, Mariekje, .... kunnen jullie ook?
(ben ik niemand vergeten?)

En op de sieradenparty, kunnen jullie dan ook, heb nog niet van iedereen wat gehoord, dus doe effe checken...!

Nee hoor Annemoon vindt het best leuk om lekker bereden te worden, en maakt niet uit wie er op zit.

Leuk paard, maar heb er al 1.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 21:19

Hee nel, genoten van je verjaardag gister? er een leuke dag van gemaakt?
Volgens mij las ik in de post van Thirz dat Bianz ook voor de 8ste stemde Ja

Lekkr makkelijke Annemoon Lachen En volgens mij ook echt braaf bij iedereen. Super knollie! Haha!

Ow thirz had je trouwens nog foto's van Katie en jou? ben benieuwd Ja

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 12:04

Hoi! Idd Nel, leuke verjaardag gehad? Leuke cadeautjes ook? Nog hardstikke bedankt voor het lenen van Annemoon: hebben een heerlijk strandrit gemaakt! We hebben wel gelachen om d'r stilsta- en ik-wil-omdraaien-acties! Gaat ze bv in galop met lange teugel zelf met een bocht naar links en dan het zware zand opzoeken?! Annemoon was wel een beetje moe op de terugweg haha! Lekker wat brokken gegeven en toen weer naar een vrolijk hinnikende Voice!
8 september is perfect! En de sieradenparty staat ook genoteerd!
Ik ga zo eens beginnen met wat spulletjes inpakken, want ik ga morgen al naar Texel! Duimen jullie voor droog weer?
Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:58

Ow Nel, nog gefeliciteerd Lachen , helemaal vergeten! Zag het van de week in mn agenda staan en dacht nog zo: niet vergeten! (maar alsnog niet gelukt...)
Nous moest wel ff wakker worden vanmorgen, ze liep het eerste stukje echt heeel rustig Dromen Maar op t strand was ze lekker wakker en hebben we heerlijk gereden. Met wat enige moeite ook een fransman nog zo ver gekregen dat ie een foto van ons wilde maken Clown Helaas hadden we geen superweer, dus de foto's zijn erg donker. Maar zal een paar leuke zoeken, ook van Katie, speciaal voor jou Anne!