Nee, Wodan is niet in bad geweest. Ik durf dat niet meer aan met zijn gezondheid, dus hij moet zichzelf maar goed wassen. Ja, smerig ik weet het. Maar liever vies, dan longontsteking.
Juut
Geplaatst: 29-12-09 00:06
??? Is hij echt oud aan het worden dan?
Morgen eens gaan kijken of Ascot me nog kent na een week van afwezigheid...
Hij zal je vast niet vergeten zijn Ben gisteren ook heerlijk met mijn paardjes in de weer geweest. Zondag verhuizen ze weer terug naar het bos. Kan ik weer heerlijk de bossen in (die heb ik hier wel gemist)
Ik wilde gisteren ook het bos in, maar paardje is een beetje eppig de laatste tijd en met het vuurwerk af en toe durfde ik toch niet op pad. Ik vind dat vuurwerk echt niets.
Emy leuk dat Wodan het naar zijn zin heeft met de meiden.
@ Juut: Wodan is alweer ruim 6 jaar. Oudere beertjes hebben een verhoogde kans op longproblemen en Wodan is er daar dus eentje van. Maar hij is blij met zijn jonge dames.
Ik ben namen aan het opzoeken. Ik vond Gaia bij het rex-zeugje passen. Dat staat voor oermoeder en de Godin van de natuur. Ze is namelijk de baas, ondanks haar grootte. Voor de andere vond ik Aurora (Godin van de dageraad) of Atlantis leuk, maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Juut
Geplaatst: 30-12-09 00:39
Volgens mij vond Mimir (ik schrijf deze naam gegarandeerd fout, maar het is laat en ik ben te lui om terug te zoeken ) die nattigheid niet zo heel erg leuk Schattig, die twee!
Namen zijn leuk, ben benieuwd welke A het gaat worden. En ja, vaak hebben de kleintjes juist de grootste bek
Je hebt het goed geschreven. Hij vond de sneeuw wel leuk overigens, zou wel een moment opname geweest zijn, maar ik vond die foto juist wel leuk omdat hij zn oogjes open had. Overigens hebben beide katten nu alweer een tijdje voor de deur en de ramen gestaan, omdat er weer sneeuw ligt hier...
Jerry vond Aurora leuker, dus dat is het geworden. En inderdaad. Als je kijkt naar Fable en Aslan, is Fable toch echt de drukste van de twee. En ik voorheen maar denken dat Aslan zo druk was...
Hoe deden jullie diertjes met de jaarwisseling? Onze katten waren ineens verdwenen. Tiamat zat onder het bed en Mimir vonden we na lang zoeken in de trapkast en reageerde nergens op. Pas om 1 uur zat hij apatisch te kijken voor de deur van de kast en wilde zelfs geen snoepje... Zielig.
Juut
Geplaatst: 01-01-10 15:39
Sky heeft heel rustig bij me op de bank gezeten. Om kwart voor 12 ben ik (met slaapzak) buiten gaan zitten, ben uur later pas naar binnen gegaan. Sky kwam toen weer heel relaxed de slaapkamer uitgelopen; heeft in mn bed de perfecte schuilkelder gezien
De paarden hebben de hele tijd nauwelijk op het geknal gereageerd. Jenny heeft ze 5 voor 12 hooi gegeven en als echte haflingers hadden ze vervolgens aandacht voor maar 1 ding; eten
Is er bij jouw thuis wel wat te zien aan vuurwerk?
Juut
Geplaatst: 01-01-10 17:36
Laat ik het zo zeggen...ik ben achter mn huisje blijven zitten omdat er aan de voorkant wel erg veel geknald werd. Ik ben niet zo'n held met vuurwerk Buren rondom me waren enthousiast met vuurpijlen, en de nodige wensballonen-dingen kwamen overdrijven. Had dus inderdaad wel wat om te bekijken (en mn camera op uit te proberen)
Ik ging ook een poging doen vuurwerkshots te maken. Men wat is dat moeilijk zeg! en het was gewoon te koud om te fotograferen!
Juut
Geplaatst: 02-01-10 16:20
Als jij je ergste foto laat zien, laat ik ook mn ergste foto zien Truc is camera ergens opzetten, maar ik moest hem wat schuin houden waarbij ik net wat teveel trilde. Over een jaar met standaart proberen