Maar Sanne, jij bent ook wel smal zeg maar. En qua lengte vond ik je aardig groot op Lente. Ze leek veel kleiner dan 1.40 haha! Ik denk dat je te zwaar bent voor haar Fem, ze is ook pas 3 dus veel bespiering heeft ze niet. Zou zonde zijn als je nu daar op gaat hopen en het kan straks niet (of ze loopt niet eens mee). Maar er zijn ook super leuke ijsco's dit jaar, ook verschillend qua bouw en karakter dus daar zit sowieso wel iets tussen denk ik. Ik vond mezelf op Atlanta ook extreem groot, maar die is ook 1.35 en een smalle. Korte beugels maakte dat beeld juist niet beter haha. Sjees had echt dikke benen ineens
Hé en mocht je toch weer op formaat Ceasar belanden, dan speel ik wel voor krukje
Ja nee dat zeg ik ook niet hoor Eefje! Ik vond mezelf ook behoorlijk lang, en had mn beugels heeeel kort hahaha! Ijsco's zijn idd heel erg leuk! Helsinki ben ik helemaal verliefd op en Atlanta vind ik ook stoer! Oh en Athene =D
Ik vond jullie groepje allemaal wel vrij groot eigenlijk. Emma leek ook reus Past wel hoor, maar het is niet een beeld waarvan je zegt, daar kan iemand die groter/zwaarder is op.
Eefje, ik hoop nergens op hoor Het enigste waar ik op hoop is op zo'n formaatje XD Als ik op een ijsco kan vind ik het ook goed. Maar weet niet of er een stevige bij zit waar ik evt. op zou kunnen.
En toen op cesear heb ik me ook kunnen redden met krukjes Maar het voelt zo stom om altijd maar een krukje te moeten gebruiken..
Bij ons in de week was iemand die ook een krukje nodig had voor Dicapri hoor (het kleinste meisje van onze week reed op Dicapri ) en voor Torino/Bente ook iemand.
Londen, Melbourne, en Sydney zijn geloof ik best stevige Ijsco's? Amsterdam ook, maar die is nog kleiner dan Lente haha!
Emma leek idd wel een reus, maar d'r pony thuis is kleiner dan Alaska! Emma heeft d'r beugels altijd heel lang
Athene is echt onwijs cool Ruth liep bij ons in de andere JT, echt onwijs lief koppie
Sorry ik heb niet bijgelezen, het zijn 8 pagina's en ik heb niet zo lang de tijd! Het is hier echt superlekker weer, elke dag dik 32 graden
Had een smsje van Samantha dat eelkje, jade, Melbourne, dicapri en Dakota meeliepen en verder weet ik niet meer, ik weetnieten zo snel niet waar m'n mobiel is. Maxime en mand zijn begeleiding
haha net met vriendin gebeld met wie ik samen ga, overmorgen gaan wel al! ga zo mn tas inpakken, en alles klaar zetten!
Ik neem mn eigen pony mee, moet ik dan eerder daar heen? en moet ik hun dan mailen/bellen dat ik dan eerder kom om mn pony daar neer te zetten en mn spullen?
Misschien is het handig om rond een uur of half 7 er uiterlijk te zijn ofzo. Dan kun je rustig je pony in de stal zetten en je spullen weg te zetten. Meer tijd heb je denk ik niet nodig hoor Maar moet je zelf even kijken! Weet niet hoe makkelijk jij je pony uit laad enzo.
Nee dat zijn wij Was uiteindelijk 4e geworden ^^ Melbourne's ijzer zat gedraaid en in zijn straal ofzo dus die loopt voorlopig niet mee, echt sneu. Tutti liep de laatste dag ook niet lekker dus die was omgeruild met Drôle. We hebben verder echt heel mooi weer gehad, alleen het eerste deel van die dag was regen. Maar het was wel echt heel leuk!
Super! Vind het echt jammer dat het is afgelopen. Ben wel heel benieuwd naar de foto's. We hebben ook nog een soort fotoshoot gehouden op de laatste dag met Pelayo, hij lag eerst in de stal te slapen dus toen gingen we daar foto's maken en toen hij opstond zijn we naar buiten verhuisd.
Met wedstrijdpad ging ik samen met Maud (leiding) die op Amber zat. We gingen ongeveer even snel Ondertussen degene voor me ook nog ingehaald Maar we hadden echt een hele leuke groep. We hadden ook 3 liedjes geschreven, het gewone JT-lied, dan nog 1 over Mexico, Rio, Melbourne en Dakota en nog eentje over de telefoons die waren afgepakt. De leiding moest bij die laatste heel hard lachen xD
het meisje dat op Dakota zat, zat vorig jaar bij mij in de groep, Melissa toch? =D wat tof dat het zo leuk was, had de filmpjes ook al gezien, ik dacht dat de holterweg bij ons er nat bij lag, maar bij jullie was het helemaal erg haha!