vanaf morgen moet mn vader weer aan het werk, dus lekker rustig hier zal wel raar zijn als mn zus in oktober weer thuis komt.. dan zijn we opeens de helft van de tijd met 5 mensen thuis en nu met 3 want dan is haar vriend hier ook heel vaak
is zo toch wel heel erg lekker rustig en veel minder ruzie enzo
Mijn ouders komen volgende week donderdag pas weer thuis dus zit nog wel eventjes alleen Maar dinsdag ga ik naar een vriendin en de rest van de week moet ik gewoon werken dus dat scheelt ook wel weer. Denk dat ik gewoon mn buurmeisje vraag of ze 's avonds filmpje komt kijken of spelletje op de xbox komt doen ofzo
Ik ga morgen eerst lekker uitslapen en dan maar proberen aan me verzamelmap te werken. En ga 's middags even bij me vader langs. Vind het wel lekker dat ik nog 2 weken vrij ben
ik ben weer aan mn volgende serie begonnen die ik helemaal ga kijken, dus zit nu de heletijd afleveringen te kijken Army wives ik dacht dat ik het eerste seizoen gezien had, maar dat is blijkbaar helemaal niet zo, denk dat dat t 2e of 3e seizoen was dan.. maar ben nu al bij aflevering 10
Jaa ik wel. Ik ben nu begonnen in de succubus serie. Ik had de hele serie meegenomen op vakantie, in de veronderstelling dat ik echt heeel veel ging lezen. Heb ik alleen het boek dat ik al las uitgelezen en ben nu op driekwart van het eerste deel van succubus. Al die boeken voor niks meegenomen dus Ik raad je echt nog steeds Vampire Acadamy aan!!
ja die heb ik ook nogsteeds op mn lijstje staan. ik weet niet wat ik heb, maar heb gewoon niet meer zo veel zin om te gaan zitten lezen heel af en toe wel even, maar niet meer zo veel. nouja komt vanzelf wel weer
goeie morgen! Ik was gisteren weer thuis van weekendje bij Wietse maar was eerst al een half uur bezig met bijlezen en toen was ik moe xD Straks weer op m'n fietsje heeeeeerlijk naar school... bah.. MAar wel zo weer naar Fer
Goeiemorgen!! Ik lig nog lekker in me bedje zo wel maar vast opstaan en aankleden maar heb alle tijd! Hoef pas 5 voor 11 op school te zijn! Zit beetje te twijfelen of ik vandaag me lenzen alweer in durf. Zo ff me oog in de spiegel bekijken maar denk dat t wel kan volgens de oogarts iig wel dus denk ik iig maar proberen
Schoolzenuwen? Haha ik ben echt pas net wakker en wilde eigenlijk nog kwartiertje slapen maar is alweer allemaal beweging enzo hier in huis en hoor het verkeer vrij goed(nu nog wel, wen in vanzelf aan) dus heb maar besloten er zo uit te gaan haha
Succes allemaal op school! Ik zit ook weer in de bus ;p niet zo'n zin ;p
Ik kwam er gister achter dat een meisje van mn werk ook naar fp gaat, vet grappig ;p Eefje misschien ken je haar wel, ze was vorig jaar bij jou in week 4, ze heet yvett!
Ik heb nu een tussenuurtje, wilde wat kleding bestellen had een leuk vestje gezien bij de neckerman, dus nu even kijken wat ze nog meer hebben qua shirtjes enzo