Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 06:13

Ik moet heel dedag werken :( maar leuk Mariek!

Ik ben vandaag 20 geworden :))

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 07:23

Ik zie het Xeen! Je hebt een kadotje bij je profiel naam :).
Van harte gefeliciteerd! Alleen het weer werkt niet mee helaas :(

Weet iemand wie er vandaag de ruinen buiten zet? Want valko hoeft vandaag niet. Het blijft heel de dag regen :(. En mocht het op klaren kan ik altijd zelf nog heen en weer rijden.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 08:15

Gefeliciteerd Xeen!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:23

Gefeliciteerd, Xenepeen !

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:36

Heeft Valli geen regenpak ...? Of heb je hem met waterverf zwart gemaakt?:-P

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 21:15

Xeen schreef:
Ik moet heel dedag werken :( maar leuk Mariek!

Ik ben vandaag 20 geworden :))

Geflisiteert Xeen, mooie leeftijd... :D

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 07:56

Alsnog gefeliciteerd Xeen.

Ik sta morgen in de agenda voor het buitenzetten. Maar nu alle paarden binnen staan red ik het niet in mijn eentje voor werktijd, zou iemand van de ruinengroep me kunnen helpen?
Ik ben er morgen dan al om 7uur(heb aan Arjan gevraagd of dat incidenteel mag, omdat we het anders niet redden), kan me voorstellen dat dat voor iemand anders niet echt een hele fijne tijd is, maar misschien dat we het ook zo kunnen regelen dat ik een deel (tot zover ik gezien de tijd kom) naar buiten gooi en dat iemand anders op een later tijdstip de rest er achteraan doet.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:01

Hey Marieke

Toen ik vanmorgen kwam stonden de paarden van de apparte landjes al buiten en ik heb de grote ruinengroep buiten gezet, misschien is dat ook een optie voor jou om te doen? Ik weet niet wie er morgen nog meer in de agenda staat om buiten te zetten. Dinsdag is eigenlijk mijn paardvrije dag maar als het echt niemand anders kan dan wil ik wel komen maar dat wordt 09:30 uur en niet eerder! Wil iemand mij dat dan even laten weten via sms ofzo. Mijn nummer hangt in de kantine. Er kan tot ongeveer elf uur vanavond gesmst worden.

Woensdag en donderdag kan ik niet buiten zetten in de ochtend.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:59

ik heb vanochtend de paarden in de losse landjes gezet. Ik zag dat jij in je eentje stond en dat is best veel werk, dus daarom heb ik de rest er maar vast uit gegooid. Ik weet niet of iemand zich hier nog meldt vanavond, maar anders kan ik je morgenochtend wel ff smsen (want dan kan ik je nummer in de kantine zien) als ik heb gezien of er wel of niet iemand bij gekomen is in de agenda.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:05

Ik vind het niet erg om alle paarden buiten te zetten, ik heb genoeg tijd om het te doen om dit te doen. Ik doe het niet vlak voor mijn werk maar hoef pas in de middag te gaan werken. Je kunt ook gewoon morgenochtend lekker blijven liggen dan doe ik de paarden wel om half tien ongeveer. Gaan ze maar een keertje wat later naar buiten.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:39

als dat zou kunnen graag, en wat later naar buiten krijgen ze niks van. Ik zal morgen ff in de agenda kijken, volgens mij roxanne en ik staan samen voor de donderdag, voor de woensdag staat linda, weet alleen niet of daar al iemand bij staat, maar anders zet ik mezelf daar nog wel bij.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:55

knuffeldier schreef:
als dat zou kunnen graag, en wat later naar buiten krijgen ze niks van. Ik zal morgen ff in de agenda kijken, volgens mij roxanne en ik staan samen voor de donderdag, voor de woensdag staat linda, weet alleen niet of daar al iemand bij staat, maar anders zet ik mezelf daar nog wel bij.

Ja ik sta er woensdag op maar ik doe het ook wel alleen hoor Mariek. Ik ben woensdag vrij en ik heb daardoor alle tijd om het te doe. Ik vind het ook niet erg, ben er inmiddels na al die jaren wel aangewend... :D Het lukt mij niet om je morgenochtend te helpen want dan zit ik al vroeg op mijn werk. Het is niet zo handig om de groep in tweeen te doen want anders wordt de groep die blijft staan erg onrustig.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:40

met buitenzetten heb ik abdul een vaste routine geleerd, en zo krijg ik hem zonder rare sprongen zn weiland in: Zn landje voorbij lopen, en dan omdraaien. Draadje ver opengooien (naar buiten toe) en daarna naar binnen lopen. Hij krijgt van mij voordat ik het draad open als hij na het omdraaien netjes stil staat een kleine beloning (2 a 3 bixjes) als hij netjes door het draadje loopt krijgt hij dat nog een keer.
Maar goed, uiteraard zijn jullie vrij om het op je eigen manier te doen, maar mocht je het ook zo willen doen, in mijn blauwe kist staat een bakje met een geel dekseltje waar bix in zit.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:24

Marieke het komt goed, ben Blando gewent in zijn jonge jaren en deze toen nog jonge man kon je aardig over het erf en het weiland sleuren dus kan kleine Abdul wel aan hoor. Blijf jij maar lekker liggen morgenochtend doe ik de paardjes wel naar buiten zo rond half tien............

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:49

Ik ben echt de koningin van de laksigheid, maar zodra het om mn beestjes gaat ben ik opeens een controlfreak :o De 1e keer dat mn zus op mn kat ging passen liet ik 6 pagina's instructies achter, en dat terwijl we opgegroeid zijn met katten.
Maar ik weet dat abdultje bij jullie in goede handen is, dus ik zet morgen mn wekker dan lekker een uurtje later. Ik woon op 5 minuten lopen van mn werk, dus dan scheelt niet op en neer naar schipluiden een hoop tijd. Bedankt dat je het van me wil overnemen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:57

lekker blijven slapen, kom je ook eens uitgerust op je werk............ :D en ik vermoord Abdul echt niet en als ik het doe doe ik het zachtjes oké?
Doe gewoon stiekum de hengstenketting door zijn mond, wedden dat hij dan braaf meeloopt :P

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:06

En effe een klap met de hamer tussen zijn oren kaar, daar worden ze lekker rustig van ;) :D !

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:26

Nou nou nou, tante kaar... :oo

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:31

Hahahaha, Kaar is wild met die peerden!
Dames......ik heb vandaag profijt gehad van mijn zwemdiploma...wat een beestenweer!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:44

Zijn er meer mensen op stal die geïnteresseerd zijn als ik eens een beginnersclinic lange teugelen zou organiseren op stal? Lijkt mezelf erg leuk te doen met Esmee......

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:44

Ssssssst allemaal niet tegen Marieke zeggen hoor, ze ziet het vanzelf 's avonds wel }>

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:45

Twinklebel schreef:
Zijn er meer mensen op stal die geïnteresseerd zijn als ik eens een beginnersclinic lange teugelen zou organiseren op stal? Lijkt mezelf erg leuk te doen met Esmee......

Wat moet ik mij daarbij voorstellen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:48

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:50

O zoooooo :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:50

Kaar.....lijnen in de knoop, paard aan de haal, lijn rond je enkels, BAF daar lig je! :D :+ Nee hoor. Werken aan de lange lijnen, denk ik.
Hartstikke leuk en goed voor je peerd /3 . Fieke, ik doe dat al en ga niet meedoen aan een clinic, ik moet sparen voor lessen straks.... :j