Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ben blij dat het niet aan tank ligt dat hij aan de race is 
, was 17,50 incl lunch en snack dus dat is wel leuk ben erg beniuwd 
hihi
hipperdepip!

Jetta schreef:ik vind het nog wel meevallen.....de voorspelling was slechter, het regent in buien, ja, die gaan wel hard.
Wij hadden gisteren aan de overkant van de Derde Werelddreef gezelli een bommelding! Nou ja! Ik weet dat er wat crimineels in de buurt woont, maar dit ....in mijn rustige buurtje! Eigenlijk wel link, stel je voor wat er kan gebeuren als zo'n ding ontploft.....vlieg ik straks de lucht in, omdat verderop iemand een bommetje onder zijn auto heeft.
lirote schreef:blij dat ik mijn zwempak aan had
de stal stond echt weer eens blank
dit is al de tweede keer van de week
is wel leuk een zwembad naarst stal te hebben maar in stal vind ik toch iets minder
maar ja ik zag net op tv dat heel nederland een zwembad is
ff eten en dan weer naar rockanje voer bakken op hangen
voor lil laag zodat ze er niet aan kan gaan zuigen
)
)
) 
had ff willen longeren en dn rijden dus heb m nu mr lekker veel aandacht gegeven en gestapt.. vant weekend hoop k wat meer geluk te hebben met rijden... (eindelijk)

:P Princesspres schreef:hahah 1 keer klikken is voldoende
jammer he dit weer ... heeft niemnd iets aan....
hoop dat het morgen beetje droog is. heb les.... ben benieuwd
ben voor het eerst alleen en wannadoo en wyssie willen nogal graag samen zijn dus dat word wat....
wil hoelaat ben jij er?
kan misschien wel een handje gebruiken met uit het land vissen:P
sybje schreef:Pres en Marjo!!! Ik ga jullie missenIk hoop dat jullie het daar onwijs naar jullie zin krijgen en dat ik jullie snel weer zie! Moeten we weer ff bijkletsen
![]()
) lirote schreef:Princesspres schreef:hahah 1 keer klikken is voldoende
jammer he dit weer ... heeft niemnd iets aan....
hoop dat het morgen beetje droog is. heb les.... ben benieuwd
ben voor het eerst alleen en wannadoo en wyssie willen nogal graag samen zijn dus dat word wat....
wil hoelaat ben jij er?
kan misschien wel een handje gebruiken met uit het land vissen:P
jij bent er om 1 uur he dan ben ik er ook
Wel snel weer komen als ik er ook ben he