Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Ik wens alle kootwijkgangers hééééééééél veel plezier.![]()
Ik hoop dat jullie lekker weer hebben en dat alle paarden en ook alle ruiters alles heel houden, en dat jullie vooral lekker genieten van het buitenrijden.![]()
Hoe laat vertrekken jullie morgen ????
xan schreef:Ik wens alle kootwijkgangers hééééééééél veel plezier.![]()
Ik hoop dat jullie lekker weer hebben en dat alle paarden en ook alle ruiters alles heel houden, en dat jullie vooral lekker genieten van het buitenrijden.![]()
LIQUITA schreef:Yes, wij kunnen Angie nu ook zien. We hebben op advies van de man van Rockoo FireFox browser geïnstalleerd, en nu doet hij het wel. Voor de liefhebbers hier de link http://mozilla-europe.org/nl/firefox/
Nicole1995 schreef:Ik vond het daarna op de manege ook erg fijn, veel beter dan in z'n duffe ruimte en gelukkig zat het weer ook mee.Dat vond ik ook heel mooi,wat indrukwekkend was het vanmorgen en emotioneel.Zoveel mensen...fijn voor Eus en Iris en de familie.Ben daarna naar mijn werk gereden op de automatische piloot was nog zo bezig in mijn hoofd,had er bijna de hele dag beetje hoofdpijn en een dof gevoel van.Ik kon Ilse niet zo lang als de meeste van ons maar was erg onder de indruk vandaag wat er gesproken werd.Ik wist natuurlijk veel dingen van vroeger niet.
) . Nicole1995 schreef:xan schreef:Ik wens alle kootwijkgangers hééééééééél veel plezier.![]()
Ook namens mij,heel veel plezier.En vast als jullie galoperen zien jullie Ilse voorop gaan.Maar heel veel plezier gewenst hoor.
. Dat was ook al herkenbaar in Jo haar toespraak. Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Yes, wij kunnen Angie nu ook zien. We hebben op advies van de man van Rockoo FireFox browser geïnstalleerd, en nu doet hij het wel. Voor de liefhebbers hier de link http://mozilla-europe.org/nl/firefox/
Die link werkt bij mij niet hoor.

LIQUITA schreef:Ik vond het daarna op de manege ook erg fijn, veel beter dan in z'n duffe ruimte en gelukkig zat het weer ook mee.
Mijn hoofdpijn is eindelijk wel gezakt (na tig pijnstillers) .
_sandra schreef:ik denk dat ik een van de velen ben vandaag met een enorme hoofdpijn. toch vond ik het naast alle verdriet een mooie dag. ik kreeg een heel warm gevoel zoals we daar met de hele veldt ereld bij ilse afscheid hebben genomen. het voelt allemaal zo gewoon , maar het is toch eigenlijk heel bijzonder zoals we allemaal met elkaar verbonden zijn. soms moet er iets ellendigs gebeuren om te beseffen welke mensen om je heen belangrijk zijn. en vandaag ben ik er achter gekomen dat mijn paarden wereldje bij veldt heeeel belangrijk voor me is!
. Maar je hebt helemaal gelijk
. 
xan schreef:Liquita, bedankt, ik kan de kraamstal nu ook zien![]()
Maar heb helaas een klein beeld, weet je misschien ook hoe ik dat groter kan krijgen ???
Er staan niet van die tekentjes in beeld om dat te doen.