Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kirsten_S schreef:Sorry dames, maar er zijn geen regels voor het reagern op berichten.. Ik lees het bijna altijdd, en dan denk ik in me hoofd ooh wat leuk enzooo .. Maar als ik op al die berichte zou reageren, dan zou ik nog geen eens tijd hebben voor een normaal leven. je reageert gewoon wat jij belangrijk vind en denkt dat dat iets zal meedragen in het topic.. Als ik op alles zou reageren dan zou het hier zo grijs als ik weet niet wat worden. Jaaa leuk dit dat...
Dat we niet reageren betekent nog niet dat het onbelangrijk is of niet boeiend...
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Sorry dames, maar er zijn geen regels voor het reagern op berichten.. Ik lees het bijna altijdd, en dan denk ik in me hoofd ooh wat leuk enzooo .. Maar als ik op al die berichte zou reageren, dan zou ik nog geen eens tijd hebben voor een normaal leven. je reageert gewoon wat jij belangrijk vind en denkt dat dat iets zal meedragen in het topic.. Als ik op alles zou reageren dan zou het hier zo grijs als ik weet niet wat worden. Jaaa leuk dit dat...
Dat we niet reageren betekent nog niet dat het onbelangrijk is of niet boeiend...
I know, ik vind het ook niet erg, maar ik heb wl het gevoel dat het bij bepaalde mensen verwacht word, en dan doen ik het een keer en dan krijg je er niks voor terug daar gaat het om

Maar ik heb een nieuwtje per 1 juli gaat Ayla naar Horse Power in Zeewolde
.
.
.
.
!
.

. Foto's
!
, tussen de 5 en 7 ! Eindelijkkkk geen 4 en 6. Moest een 3.7 halen... 
hihiih
met ''je zwaarste fan''
hihi, nee snap je hoor. 
als'tgoed is heb ik 20 juni me eerste concours, maar weet nog niet zeker..
Een echte dressuurknol word het dan, met setje

Melanie_B schreef:weeg je zoveel dan?hihiih
met ''je zwaarste fan''
hihi, nee snap je hoor.
Moet je maar eem kiek'n wanneer je hier weer komtals'tgoed is heb ik 20 juni me eerste concours, maar weet nog niet zeker..
. 20 juniii , * gaat effe kijken of ik tijd heb**
.
En ik weet niet of ik genoeg slaap plaats heb voor iedereen.
Maargoed.. 20 juni is nog zo ver weg.. We zien wel..