Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jarrah schreef:Wat balen van je auto Marlon! Wat heb je ermee gedaan dat ie er zo erg aan toe is??
Ik heb vanmorgen (redelijk) goed nieuws gehad!
Tiff heeft een lichte blessure aan de oppervlakkige buiger.. de pees is niet beschadigd, er zit enkel een verdikking op!! De reden dat ze van de week zo onwijs kreupel was, was doordat het een erg gevoelige pees is, maar dat is voor mij alleen maar gunstig geweest omdat ik toen gelijk heb kunnen handelen (stilzetten en koelen) dat heeft de schade beperkt gehouden!!
We moeten nu 2,5 tot 3 maanden stappen, maar de vooruitzichten zijn erg gunstig!!
Vakantie met peerd gaat helaas niet door, maar het belangrijkste vind ik dat het weer helemaal goedkomt!
karleylover schreef:@Lisette, dat is inderdaad een positieve uitslag! Balen dat je vakantie niet door kan gaan, maar uiteraard is het belangrijker dat je paard er weer bovenop komt!
@ Marlon, oelala dat is kl*te! Balen van je auto, maar jij bent belangrijker! Jij hebt niks?
Met 10 km per uur heel je auto dubbel klappen... is dat daar neit te zacht voor of heb je een typfoutje gemaakt?
Succes!