Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? _Kiki_ schreef:Kan je niet kijken of je les kan krijgen op die pony Maris? Ik betaal 15,- voor een half uurtje priveles (wat meestal wel uitloopt)
En op de manege waar ik nu rij krijg ik een uur goed les (€10) en is het natuurlijk gezellig, dus om daar zomaar weg te gaan.. Maar ik kijk nog even
Dan wordt het eigenlijk alleen maar duurder met die priveles. Of je moet kijken of je eens in de twee weken een lesje zou kunnen nemen. Ik verwacht dat je het daar best mee kan redden als je 2 keer per week dezelfde pony rijdt:j
Dan zou ik daar maar geen les nemen
Je kan natuurlijk altijd kijken, ik vind het iig fijn om les te hebben als ik regelmatig op een paard rijd, daar leer je zoveel van.
Ik had het er gister met m'n moeder over en 50 euro vond ze toch een beetje veel ('jij verzorgt dat paard toch?') en daar ben ik het ook mee eens, maar het is in Rotterdam zo moeilijk een paardje te vinden..

Jij mag zijn paard ook 'zomaar' rijden. Vind voor allebij de dingen wat te zeggen hoor. Wendy betaalt niks voor Tivara, maar die doet ook zoveel extra voor ons, dat gaat ook gewoon heel leuk/goed. Ze betaalt wel zelf haar les, en als ze 2 keer per week rijd wil ik dat ze minstens eens per 2 weken les heeft. Nu doet ze Tivara helemaal dus heeft ze eigenlijk elke week les. Ik heb het er wel met m'n ouders over gehad om er iets voor te vragen, ik bedoel we betalen stalgeld/vlas/voer/spullen voor Tivara e.d. Maar we vonden het belangrijker dat het met Tivara zou klikken

MRIIIS schreef:Ik heb die eigenaresse nog niet gesproken, het meisje dat hem 2x per week doet wel. Ze vertelde dat je hem de hele dag 'tot je beschikking' hebt, maar naar buiten ed. weet ik niet (Kralingse Bos is 5 min. rijden). Hij is 5 en volgens mij rijdt ze 'm recreatief.