DJoysDesignz schreef:Nog een aantal pagina's en we zitten op de helft!!Vind het heel knap voor zo'n klein groepje mensen
Ikook

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Nog een aantal pagina's en we zitten op de helft!!Vind het heel knap voor zo'n klein groepje mensen
palousa_boy schreef:haha trix is toch niet zo erg om op door te zitten?heb er ook een keer op gezeten
maar viel volgens mij mee
Stef_Winston schreef:
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:
hahha nou ik ga geen moeite doen hoorzo gaat het en je krijgt toch altijd zelfde cijfer.
DJoysDesignz schreef:hahah neeje krijgt altijd voor verzorging van paard en van jou altijd een 7, behalve als die niet is ingevlochten, of jijzelf niet in zwart wit bent
Flurk schreef:DJoysDesignz schreef:hahah neeje krijgt altijd voor verzorging van paard en van jou altijd een 7, behalve als die niet is ingevlochten, of jijzelf niet in zwart wit bent
haha ik heb nog nooit bij jullie (ons) gejureerd maar geef inderdaad vaak een 7
Eevj schreef:haha ja jeffrey dat had ik ook, ik wilde meedoen met mal op de manege, maar dat moest met zadel. Ja dan gaat t over
DJoysDesignz schreef:Dank je liess!!!volgende week weer op die kleine