Dankjewel hoor
. Had toch nog even tijd om langs te komen op Bokt
.
Vannochtend gewerkt en daarna paarden buiten zitten... Was echt weer drama... Doe ik net het hek van het grote land dicht en Atlas en Komiek stonden weer te klieren eerst nog lief tegen elkaar doen en toen dacht Atlas bekijk jij het maar en gaf een bok richting Komiek. Die vervolgens zichzelf los trok en ik kreeg dr niet meer te pakken dus die galloppeerd dr vandoor... Atlas dacht nog joepie ik ga dr achteraan, maar gelukkig had ie respect voor me en toen ik even heel kwaad tegen m deed en 'hier blijven jij' tegen hem schreeuwde bleef ie toch maar naast me stuiteren. Komiek was ondertussen in galop onderweg naar het goede land, maar ja dat hek was dicht... Dus stormde ze maar weer verder door het grote land heen. Alles in de andere landen natuurlijk meestormen... Zag er wel gaaf uit... Staart in de lucht neus omhoog echt net een arabier. Maar ja ik met Atlas het goede land in en Atlas nog maar vast gelaten en het hek wijdt open gedaan en toen Komiek geroepen (had weinig hoop) maar zowaar komt die gekke merrie in galop aanstormen en gaat ze het land in. Ik hek snel dicht gedaan en toen Atlas zn halster af gedaan. Vervolgens naar Komiek toe en haar halster afgedaan. Die dacht toen helemaal joepie vrijheid en ging er met een paar flinke bokkensprongen weer vandoor. Echt weer in galop en in een onwijze mooie uitgestrekte draf door het land heen
. Toen dacht At laat ik ook even gaan showen en die stormde ook als een volleerde hengst met Ko door het land... Echt helemaal gek die twee! Zal wel door het weer komen denk....