Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Dank je Meelen. Die link kreeg ik vandaag ook via Hyves. Idd erg leuk, staat bij m'n favo'sDit kreeg ik toegestuurd via Hyves, vinden jullie vast ook wel leuk.
http://horsus.nl/olympischespelen/
Er staat ook iedere dag een nieuw filmpje op.
Nou BBQ-ers, het weer is beter dan dat ze voorspeld hadden, gelukkig maar. Alvast veel plezier voor vanaaf.
. 

ATE schreef:incognito schreef:
We gaan hem bij mij thuis schrijven.
Kunnen de kinders lekker spelen.
Waarschijnlijk 's ochtends.
Als je ook wilt komen, laat het even weten, dan
geef ik je mijn adres. Gezellig.
mag ik ook komen >>>>>>>>>>>>>>
incognito schreef:ATE schreef:
mag ik ook komen >>>>>>>>>>>>>>
Ja natuurlijk.
Morgen om half 11.
Laat het even weten, dan stuur ik je mijn adres.
xan schreef:Op 6 september heb ik op mijn werk een open dag over Saendelft. Nu wordt daar dadelijk natuurlijk reclame voor gemaakt. En Mart en Skip (onze zoon en neefje) zijn de modellen voor deze advertentie. Dus als jullie dadelijk in Abri's in zaanstad 2 kanjers van jongetjes zien (met visspullen) dan weten jullie nu dat de rechter onze zoon is en de linker jongen (met emmer) onze neef.
Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet op zo'n enorme poster.
De jongens krijgen er zelf ook een voor op hun kamer (kan je gelijk een wand mee behangen)
incognito schreef:ATE schreef:mag ik ook komen >>>>>>>>>>>>>>
Ja natuurlijk.
Morgen om half 11.
winnitou schreef:Ik duik mijn bed zo maar in, eerst nog even de muizenklemmen controleren, heb er gisteren toch 3 gevangen.
Weterusten!
winnitou schreef:incognito schreef:
Ja natuurlijk.
Morgen om half 11.
Kunnen jullie mooi even om 11.00 uur met elkaar voor mij duimen, heb tweede gesprek (je weet wel waar he Incognito)
ATE schreef:ik ga vanavond de stal van ate ff schilderen moet het er ff van nemen nu hij in kootwijk zit
_sandra schreef:ATE schreef:ik ga vanavond de stal van ate ff schilderen moet het er ff van nemen nu hij in kootwijk zit
gezellie ate, dan ben ik ook op de manege, ga jij schilderen, ga ik lekker rijden hihi. mis je ate?