Ben er nooit meer opgeweest ofzo.. Staan aardig oude foto's op!
Leukk .. Kan weer verder met mn profiel denk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met je eigen titel. 

Ik banjerde er wel echt de hele dag op rond van de zomer...

, wat een dag zeg!

. 

ik ga een poging doen om een beetje te reageren hihi..
?
.
, had je je erg bezeert?
, bij mij gaat alles we goed, ben nogsteeds gesloopt van afgelopen weekens, dus ben weinig bij leo geweest, morgen weer lekker rijden, was afgelopen weekend te carnaval in warmenhuizen.......en jahoor hahahahaha ik had het weer voor elkaar ik en een vriendin hebben gevochten met een gozer
, en het gaat het hele dorp rond
, was echt naar de klote hahahaha het was echt te erg 

Heb m al x gezien, was ze op instructieweekend.
Haha!! 
Lekker dan.
....we waren allebij best ver heen en ik zat op een bagage drager van een fiets, en zij zat op der hurken naast mij, toen kwam er een gozer aan begon over pijpen pijpen blablabla,....dus Sanne zegt (meer in de trend van:jonge wat ben jij een stakker): ja tuurlijk trek je broek dan naar beneden.......en toen deed hij dat dus..............echt een mafkes, hij kwam er meteen achter dat hij dit soort grappen niet bij bepaalde meiden uit kan halen, we konden hem ook niet ofzo.....echt een mafkees jonge
, Naja het mooie is, dat we hem te pakken hadden genomen, nam hij hard hollend de benen en rende hij naar huis...21 jaar
....
ben zo blij