Hoezo ze lijken op elkaar..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Doe goed je best hé, en terug komen met wp's het liefst!
Daar kom ik 10000000000000000000% zeker niet mee terug

Nataschaa schreef:Just have fun
En kom maar terug met een mooie super toffe herinnering, & met een ervaaring rijker..
(Wp is uiteraad mee genomen , maar niet hoofdzakelijk)
Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:Just have fun
En kom maar terug met een mooie super toffe herinnering, & met een ervaaring rijker..
(Wp is uiteraad mee genomen , maar niet hoofdzakelijk)
Het is wel zo, maar het is heel frustrerend om aan een wedstrijd te beginnen, terwijl je nog helemaal niet zo ver bent dat je paard een beetje normaal de bak door kan lopen..
Ik train liever net zo lang totdat het goed gaat, en dan pas beginnen met wedstrijden, dan al te beginnen terwijl je van te voren al weet dat het niks gaat worden..
Dat is niet echt makkelijk. Ik denk dat het door alle vocht dat elke keer op de grond valt het hout is gaan krom trekken.. 

Heb wel een beetje honger, en vooral dorst !
. Melanieetjuh schreef:Waarom begin je dan?
!!!
)
Iriis_ schreef:poedersuiker!! Anna! de eerste week van de vakantie is al volgeboekt bij reealer!!![]()
![]()
![]()
!!!
. Niet zo'n zin
. Misschien fiets ik nog even naar de paardjes hier tegenover
. Emmaa_ schreef:Ik ga vandaag niet narar de manege. Niet zo'n zin
. Misschien fiets ik nog even naar de paardjes hier tegenover
.
.

(Alleen nog de kleine dingetjes, zoals lampjes.. )

ben benieuwd wat d'r punten zijn!! 
Emmaa_ schreef:Heeft 1 van jullie al met Sabine afgesproken hoe laat ze op de manege is? :S, want ik ben pas om 10 over half 4 uit :S.
.