Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Talida schreef:he hallo!!!! Hier is het warm en vies en nat!
kohtje schreef:Ik heb hem zien liggen(denk ik) bij de traktor, op het stalnieuws stond dat deze zou worden weggegooid als hij niet voor een bepaalde datum daar weg was. Zou het even op kantoor vragen.
kohtje schreef:Nee die zijn er niet meer, het liep altijd uit op ruzie!
Ria boos , klanten boos en 10 nieuwe regels erbij!
Talida schreef:ik ga nu naar stal, zal nog even speuren of er misschien iets gered is!
Basic_ schreef:Wat een gezelligheid hier.
Ohw echt, Zo heb je 2 en half jaar nooit wat met je paard, en nu 2 keer in 1 week.
Eerst was hij voor al kreupel, niet duidelijk welk been maar we dachten links voor.
Liep hij vandaag iets beter, valt ie bijna in de mesthoop, nouja 1 been wel al, liggen ze beentjes open (vooral rechtsachter.. lekker dan. Benen werden wel al dik. Hij kan er wel op staan en hij hinkte ook niet met stappen. Zometeen maar weer naar Willie wandelen en afspuiten.
Wat een kleuter is het toch ook...
Wat vervelend Carina, hopelijk valt het verder mee.
wollies schreef:Hoi Denies,
z'n box ziet er goed uit hoor, gisteren werd hij nog door 2 dames verwend en vandaag kwam Helga hem appeltjes brengen.
Volgens mij vermaakt hij zich wel![]()
Wat vervelend Carina, hopelijk valt het verder mee.
Vanavond weer rijden, ze is super braaf, maar ik blijf het spannend vinden....

Gelukkig ga jij al beter. 
Veel plezier op de laatste dag he. 
en niet door ria dus kohtje schreef:Nee die zijn er niet meer, het liep altijd uit op ruzie!
Ria boos , klanten boos en 10 nieuwe regels erbij!
ik zal voorzichtig rijden, hoor