Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en bzzzzzzzzzzz hihi..
Hij is behoorlijk groot, ontzettend sterk en lening! En die nagels.. brr.. wil je niet in je armen hebben..

En het paard is misschien Z niveau maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook ben. Het is voor mij een leerpaard en ik moet gewoon onderaan beginnen. Daarnaast is ze op dit moment niet op Z niveau. Ze was 8 maanden niet getraind. De oefeningen zitten er wel in maar ze wil bijv. nog niet goed op haar achterbeen, en ze houd vast op rechts en is nog niet heel fijn over haar rug.. ditchie schreef:Omdat ik niet hoger mag startenEn het paard is misschien Z niveau maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook ben. Het is voor mij een leerpaard en ik moet gewoon onderaan beginnen. Daarnaast is ze op dit moment niet op Z niveau. Ze was 8 maanden niet of slechts 2x per week getraind. En ze heeft een veulen gehad. De oefeningen zitten er wel in maar ze wil bijv. nog niet goed op haar achterbeen, en ze houd vast op rechts en is nog niet heel fijn over haar rug.. Daarnaast moet ze weer helemaal in de bespiering komen. Dus ik heb nog wel wat werk te verrichten hoor
ditchie schreef:Omdat ik niet hoger mag startenEn het paard is misschien Z niveau maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook ben. Het is voor mij een leerpaard en ik moet gewoon onderaan beginnen. Daarnaast is ze op dit moment niet op Z niveau. Ze was 8 maanden niet getraind. De oefeningen zitten er wel in maar ze wil bijv. nog niet goed op haar achterbeen, en ze houd vast op rechts en is nog niet heel fijn over haar rug..
Ik zou geloof ik wel hoger starten.
Hoewel ik misschien wel overkom nu.
Je komt er vanzelf wel!
Of er hier in het noorden ook gehoefte is aan een soort van 'clinic' over het 'natuurlijk' (tja wat is natuurlijk tegenwoordig) houden, rijden en onderhouden van paarden.
RianneH schreef:Ik zat zo te denken, tijdens het uitmestenOf er hier in het noorden ook gehoefte is aan een soort van 'clinic' over het 'natuurlijk' (tja wat is natuurlijk tegenwoordig) houden, rijden en onderhouden van paarden.
RianneH schreef:Ik zat zo te denken, tijdens het uitmestenOf er hier in het noorden ook gehoefte is aan een soort van 'clinic' over het 'natuurlijk' (tja wat is natuurlijk tegenwoordig) houden, rijden en onderhouden van paarden.
Mijn hoefsmid, natuurlijk bekapper, wil vast wel een voorlichting geven met demonstratie, bitloos rijden kunnen we ook vast wel regelen, en zelfs proberen op onze paarden. Daarnaast nog allemaal andere personen natuurlijk, die info komen geven. Het hoeft niet persé 'natural' te zijn, zolang het maar interessant is, dus suggesties zijn welkom.
Het zal dan plaatst vinden in de zomer op de kinderboerderij, in bears dus. Stukje promotie voor ons en natuurlijk leuk om te doen.
Maar denken jullie dat er interesse voor is? Veel van deze dingen worden meer in het midden van het land gehouden..
Maar, goed, ik ebn benieuwd, suggesties zijn natuurlijk ook welkom
Jobbeltje schreef:RianneH schreef:Ik zat zo te denken, tijdens het uitmestenOf er hier in het noorden ook gehoefte is aan een soort van 'clinic' over het 'natuurlijk' (tja wat is natuurlijk tegenwoordig) houden, rijden en onderhouden van paarden.
Behoefte misschien wel, of wilde je de clinic alleen voor de paarden geven? Dus zonder eigenaren?![]()
![]()
![]()

Misschien, hangt van de onderwerpen dat het paard ook nog mee kan. Ik moet even zien, brainstormen enz. maar het leek me al leuk om te organiseren.
Jobbeltje schreef:RianneH schreef:Ik zat zo te denken, tijdens het uitmestenOf er hier in het noorden ook gehoefte is aan een soort van 'clinic' over het 'natuurlijk' (tja wat is natuurlijk tegenwoordig) houden, rijden en onderhouden van paarden.
Behoefte misschien wel, of wilde je de clinic alleen voor de paarden geven? Dus zonder eigenaren?![]()
![]()
![]()
Tja, mn toetsenbord staat denk ik nog in de 'goedemoggel'-stand
wordt (en is) mn werk
Super!