Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:07

Gefeliciteerd met je paard!!!!! Enne als jij of Rob niet kunnen Lachen is er altijd nog wel iemand hier die er wat mee kan. (Hier achter deze pc welteverstaan!!!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:16

Natas schreef:
Ik heb leuk nieuws:

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Foxy is van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEEEEEERD!!!!! Echt, ik ben zo blij voor je, super gewoon!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:26

Jus_dOrange schreef:
Nah ze vinden me allebei lievv..

Stace vond de wortelstok ook liev en Whis deed d'r neusgaten heel wijd open. Clown

Ja vast Suus, je zat die kat er vast mee te meppen Tong uitsteken

Nou dat word wat met de clinic, bang voor het stokkie, wat een muts kan ze toch ook zijn he? Nagelbijten / Gniffelen Maar wel een lieve muts *LOL*

Idd, die namen lijken eigenlijk niet echt op hun echte naam. Voor Whis zou ik geen naam kunnen bedenken. Missy is te meisjesachtig, General klinkt niet en Command klinkt te streng en klinkt ook niet. Dan maar Whiskey.

Van die baan is zeker weten een meevaller, het was al eens ter sprake gekomen maar had er niet op gerekend. Maar er is iig een last van me af gevallen.

Heel erg veel plezier trouwens met Foxy he? Ze is echt leuk, jullie passen heel goed bij elkaar Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:24

Gaaf Natas, ik had al zo'n voorgevoel, en jij had het ook moeilijk bij het vooruitzicht dat ze eventueel weg zou gaan. Gefeliciteerd! Super gewoon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 11:45

Goedemiddag iedereen *LOL*

Tss, kom net van school vandaan en op de heen en terugweg zag ik een eendje met een gebroken vleugeltje. Dus ik de dierenambulance bellen. Krijg ik dit te horen: Kunt u het eendje pakken? Ik: Nee want dan gaat ze het water in. Mevrouw: Ja dan kunnen wij haar ook niet vangen en we gaan niet het water in. Ik: Ja maar jullie hebben toch van die netten? Mevrouw: Ja maar dat gaat niet, als u haar weet te vangen komen wij haar ophalen.

Pffff Boos! Ja zo ken ik er nog 10. Het horen toch dierenvrienden te zijn? En ja, ik snap dat het moeilijk is maar je kan het op zijn minst proberen? Ze zijn toch niet voor niets de dierenambulance. En ik wil best achter die eend aan gaan maar daar heb ik de middelen niet voor. In tegenstelling tot hun. Wat een dierenvrienden daar Rolleyes

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:27

Pff jah zo redt je veel dieren... Rolleyes

Ik zit op school, na dit uur ga ik naar stal. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:30

Heerlijk dat je straks naar stal kan. Dat is het enigste dat ik mis aan naar school gaan Nagelbijten / Gniffelen Het niet meer vroeg vrij zijn.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:36

Hihi ik ben niet altijd vroeg uit, maandag en dinsdag ben ik altijd heel laat uit, vrijdag ook redelijk laat. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:39

Ja idd maar wij hadden soms echt wel relaxte roosters. Bijna iedere dag om 14u vrij. En we hebben zelfs 1 keer op maandag roostervrij gehad!!! (heeft maar 3 weken mogen duren)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:43

Hihi stoer. Tong uitsteken

Ik ga trouwens m'n wiskunde herkansen van afgelopen periode, ik had een 6,6 maar dat kan beter. Ik sta nu een 7,1 voor wiskunde en dat kan dus nog omhoog. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:47

Wow, dat is echt hoog *LOL* Maar gaaf als het nog hoger kan! Ben benieuwd. Mag je dan herkansen als je een voldoende hebt gehaald bij jullie?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:49

Als ik wil zou ik zelfs m'n 8,8 mogen herkansen... Clown Je mag van de PTA week 1 PTA herkansen en dat mag je helemaal zelf uitkiezen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 14:22

Bloos! Wij mochten niet eens meer bij een 5.5 herkansen. Omdat het een voldoende was Rolleyes

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:23

Alles wat boven voldoende is, is pure uitsloverij (zei mijn vader altijd).
Dat je goede cijfers hebben wilt om ingeloot te worden in een studie kan ik begrijpen. Maar als je echt iets wilt, kun je er ook zonder numerus fixus inrollen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:53

Nou, ik denk dat ik toch wel heel wat toetsen over had gedaan als deze regel bij mij op school zou zijn Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:02

Tsja ik kan wel heel erg graag willen maar aangezien de opleiding maar 68 plaatsen beschikbaar heeft die ingeloot worden via de IBG gok ik er liever niet op. Nagelbijten / Gniffelen

Ik had Stace helemaal schoongemaakt, spierwitte sokjes... Ik zet d'r terug, draai me om en ze zag er alweer uit alsof ze 4 sokloze benen had. Frusty

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:02

Ohja, de spareribexpress komt straks eten brengen. Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:16

Jus_dOrange schreef:
Ik had Stace helemaal schoongemaakt, spierwitte sokjes... Ik zet d'r terug, draai me om en ze zag er alweer uit alsof ze 4 sokloze benen had. Frusty

Stees wil gewoon geen sokjes Nagelbijten / Gniffelen

Hmm lekker joh! Daar wil ik ook wel eens iets bestellen. Vanavond word het laat eten voor mij, ik ga naar huis en ga pas na de les eten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:17

Hihi ik heb Whis trouwens buitengezet, maar kon geen halster vinden voor Whis. Heb ik Stace d'r halster op z'n grootst gemaakt en omgedaan, stond erg snoezig. Huilen van het lachen

Hihi spareribexpress kan ik je echt aanraden, best duur maar zooooo lekker. Lovers Moet je een keer doen als je in een hongerige bui bent. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:18

Thank yoooouuuu! Hahaha had het wel willen zien Clown

Af en toe een beetje meer geld betalen voor lekker eten moet kunnen toch? *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:20

Hihi 't was jammer dat ik m'n camera vandaag toevallig niet mee had. *LOL*

Ja 't Is echt heeeeerlijk en dan mag 't af en toe wel. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:27

Hahaha idd jammer Lachen

Ja, die mening deel ik met je *B&J* Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:29

*LOL* Bij de spareribexpress hebben ze ook B&J maar die is nu 7 euro ofzo... Dan fiets ik liever even naar de supermarkt. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:49

Hahaha zeg dat wel *LOL* Ik heb trek ik B&J's..... Neeeeeeeej nu krijg ik trek in B&J!!! Fout Fout Fout!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:53

B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J B&J

Is de trek al weg? Clown