is er altijd nog wel iemand hier die er wat mee kan. (Hier achter deze pc welteverstaan!!!!) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is er altijd nog wel iemand hier die er wat mee kan. (Hier achter deze pc welteverstaan!!!!) Natas schreef:Ik heb leuk nieuws:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foxy is van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jus_dOrange schreef:Nah ze vinden me allebei lievv..
Stace vond de wortelstok ook liev en Whis deed d'r neusgaten heel wijd open.

Maar wel een lieve muts

Ja zo ken ik er nog 10. Het horen toch dierenvrienden te zijn? En ja, ik snap dat het moeilijk is maar je kan het op zijn minst proberen? Ze zijn toch niet voor niets de dierenambulance. En ik wil best achter die eend aan gaan maar daar heb ik de middelen niet voor. In tegenstelling tot hun. Wat een dierenvrienden daar

Het niet meer vroeg vrij zijn. 

Maar gaaf als het nog hoger kan! Ben benieuwd. Mag je dan herkansen als je een voldoende hebt gehaald bij jullie? 
Je mag van de PTA week 1 PTA herkansen en dat mag je helemaal zelf uitkiezen.
Wij mochten niet eens meer bij een 5.5 herkansen. Omdat het een voldoende was

Jus_dOrange schreef:Ik had Stace helemaal schoongemaakt, spierwitte sokjes... Ik zet d'r terug, draai me om en ze zag er alweer uit alsof ze 4 sokloze benen had.

Moet je een keer doen als je in een hongerige bui bent.

't Is echt heeeeerlijk en dan mag 't af en toe wel.

Bij de spareribexpress hebben ze ook B&J maar die is nu 7 euro ofzo... Dan fiets ik liever even naar de supermarkt.
Ik heb trek ik B&J's..... Neeeeeeeej nu krijg ik trek in B&J!!! Fout Fout Fout!