stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 18:06

ShirleyA schreef:
Spannend zeg een nieuwe dame er bij die eigenlijk een tuin is hihi. Leuk hoor. Gaat Amigo naar de opfok waar die kleine v Sjorsie ook staat? Bij Rene Taams?
Maakt voor Brenda ook nog duidelijker dat ze iets anders moet zoeken of heb je al iets Bren?

ik heb iets anders gezocht

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 18:14

gelukkig is alles goed gegaan

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:05

willemijn ik heb idd bij afke bakels gestaan! amigo heeft het daar echt supergoed gehad Lachen
Ik was te snel met hem op stal zetten, maar ben wel blij dat hij nu lekker daar staat, kan de hele dag buiten of lekker binnen Haha! net wat ie wil Lachen het is netjes afgesloten dus kan niemand zomaar bij hem komen, dat is ook wel prettig om te weten.

ellen ik heb nu 2 jaar niet op een paard gezeten....*slik*
best wel eng, ik ben de laatste keer knetterhard van mijn paard afgevlogen en daarna niet meer gereden, toen ik weer mocht proberen bleek dat ik zwanger was en toen durfde ik het niet Bloos

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:12

en bij deze dan alvast een foto van mijn nieuwe man Haha!
Afbeelding
hard aan het werk Knipoog

*edit* hoofdfoto erbij ! het koppie waar ik verliefd op werd:

Afbeelding

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:46

Wat fijn dat het zo goed ging met Zirano Mar!! Leuk dat de haf van kekaro nu ook mee is met Zirano. Heeft hij er een gezellig maatje bij! Goede keuze dat je haf ook mee is naar de opfok Kekaro want op Taams heeft zo'n jong ding natuurlijk nog niet veel. Leuk dat je nu een nieuw paardje hebt! Ben benieuwd. Wanneer komt hij naar Taams? Knap koppie heeft ie! En idd niet alleen dravers zijn scheurijzers Knipoog

Ik ben na Apassionata uitgeweest met Daan, Kim en Nathasja (tante Kim). Het was echt super gezellig en met oud en nieuw gaan we weer Tong uitsteken Na 12 uur dan want daarvoor vier ik oud en nieuw samen met Shirley en Thimo Clown Apassionata vond ik erg leuk. Sommige acts waren mooier dan andere. De acts met vuur en arabische act vond ik echt prachtig! De lusitano's met de stokken waren ook erg mooi. Geslaagde 2e kerstdag dus Haha! 1e kerst was ook gezellig samen met mijn moeder en man van mijn moeder bij vrienden gourmetten.

Vanmiddag Omar lekker los gezet met Misje en vanavond gaat Tamara, mijn bijrijdster rijden.

Ik heb nu een heerlijk avondje voor mezelf! Komt niet vaak voor Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 20:55

Toppie Annemieke zo'n avondje even niks doen en te gek dat je eindelijk weer een lekkere kerst had.Leuk dat je met Shirley oud en nieuw viert.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:15

Ik ben weer onderuitgegaan met Bella.. Verdrietig Ik zou les hebben om 6uur, en was aan het losstappen. Had me uitrijdekentje nog op, en was een rondje aan het losdraven met los teugeltje. op een gegeven moment struikelt ze, en kan zich niet herstellen. Ik val voorover en wist dat ik ging vallen. Alleen Bella viel ook! Het ging ZO gek.. we vielen dus voorover, en toen we lagen lag mijn rechterbeen klem onder Bella, en haar achterhand stak omhoog tegen de bakwand. Ik hield hem tegen met mijn linkerhand. Zodat ze niet door kon rollen, want dan zou ik het haasje zijn. Ze lag stil, en ik ook. 'help'..? Luc kwam meteen naar me toe en vroeg wat hij kon doen.. Het was zo'n rare situatie!! Ik had wel pijn in mijn been dus ik zei iets van: 'Ik weet het niet, maar ik wil hier wel graag onderuit, het gaat wel erg zeer doen'! Ik lag echt muurvast, en was als de dood dat Bella zou gaan krabbelen om overeind te komen. Dat deed ze echter niet.. Ze hebben haar wat teruggeduwd, en Nancy heeft me eronder vandaan getrokken... Toen rolde Bella wel door, maar lag dus klem tegen de wand. Mijn zadel hadden ze wel losgemaakt, maar kregen ze er niet onder vandaan.. Verdrietig Verdrietig
Bella moest dus over haar rug heen om los te komen.. OVER het zadel heen Verdrietig
Je kan je voorstellen hoe we eruit zagen! 2 zandmonstertjes. Ik heb niks gebroken, en Bella gelukkig ook niet, ze loopt niet kreupel. Ik ben alleen wel bang dat ze pijn in haar ruggetje zal hebben..
Weer een klap op die rug spieren! Verdorie!
Jolanda bood gelijk haar Cole's Liniment aan, en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt! Haar rug en onderbenen lekker ingesmeerd met (verdunde) Cole's.
Nu maar hopen dat het meevalt met haar... Ik heb in elk geval nu al hartstikke spierpijn in mijn nek, en armen.

Mijn zadel is ook nog heel gelukkig, ik heb hem mee naar huis genomen, en hem uit elkaar gesloopt Tong uitsteken
De boom en zitting is heel gelukkig, alleen was er een schroefje los, van de voorste boom, die je zelf kunt verwisselen.

Sorry voor het lange verhaal!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:21

Kekaro: Je hebt gelijk, wat een onwijs schattig koppie heeft ie!! Haha! Haha! wowie, echt een knapperd hoor!

Willemijn: balen van je aanrijding... veel pijn? Beterschap!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:32

Ellen heb je al ge pmt Gelukkig dat je zo rustig bleef

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:36

Jeetje Ellen, wat een schrik, ik hoop voor je dat Bella en jij er niets aan over houden, hopelijk blijft het bij spierpijn.
Karin, knap koppie heeft ie hoor, ben benieuwd Lachen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:39

hoi Karin ze hebben lekker staan eten hoor en niemand mag die van jou meppen hoor Zrano nooit verwacht dat het een beschermengel zou worden.Wanneer komt die van jou

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:49

Jeetje, Ellen, wat een schrik! Dan is het wel fijn dat er altijd mensen in de buurt zijn om je te helpen. Je moet er toch niet aan denken dat je helemaal alleen bent op stal als er zoiets gebeurt... Gelukkig is het goed afgelopen en nu voor volgend jaar niet meer van de rare acties he?! Knoop dat Bella maar even goed in haar draversoren!!! Wel braaf dat ze zo rustig bleef liggen. Ze zal het wel gevoeld hebben dat ze je anders zou bezeren. Jullie zijn zo op elkaar ingesteld. Top zo'n voorzichtig paard.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:03

jee, daar heb ik eigenlijk nog niet eens bij nagedacht: stel dat we alleen in de bak zouden zijn... brrr
Dan hadden we er misschien wel gelegen totdat er iemand toevallig langskwam ofzo! hahaha
Ja, ik zal het haar morgen nog even vertellen dat ze in 2007 maar weer gewoon moet gaan doen hoor! haha

Marjan gaat Bella morgen even lekker masseren. En 'schade' bepalen. Duimen maar dat het meevalt!
thnxxxx Mar! Haha! je bent echt een engel Cool

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:04

We gaan het haar morgen saampjes even influisteren dat ze nu wel ge genoeg gedaan heeft.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:09

Ja, goed plan, op naar een relaxt jaar! hahaha

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:27

Welterusten allemaal.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:48

jee Ellen ik schrik er van! Heftig zeg. Ik zal Bella ook wel even over haar rug wrijven en wat water geven, voor die afvalstoffen hihi. Hoop dat ze er niets aan overhoudt. Ja jij zal idd wel spierpijn hebben. Denk Bella ook want ze heeft erg haar best gedaan om jou te ontzien: mooi he zo'n braaf beest!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:51

Zirano schreef:
Toppie Annemieke zo'n avondje even niks doen en te gek dat je eindelijk weer een lekkere kerst had.Leuk dat je met Shirley oud en nieuw viert.

Ja ben ik ook blij om Haha! En met Shir en Thimo vind ik ook gezellig en daarna lekker stappen met Daan, Kim en Nathasja Tong uitsteken

Was jullie kerst geslaagd Mar en wat gaan jullie met oud en nieuw doen Verward

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:56

Jeetje Ellen dat is schrikken Bloos! Bella moet nu wel ophouden met haar stunts zeg Bloos! Ik hoop dat het jaar 2007 jullie samen beter af zal gaan! Ik hoop dat het met jullie beiden mee zal vallen met de pijn en voor Willemijn trouwens ook! Gelukkig idd dat je niet alleen op stal was zeg. Wat raar dat Bella ook viel Scheve mond Gelukkig dat ze zo stil bleef liggen!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 00:05

ik ben heeeeeeeeel boos op de gene die MIJ MERRIE VEULEN BROK HEB GEJAT Boos!
IK MOET NIET WETEN WIE HET IK WANT IK HAK 1 VOOR 1 ZIJN VINGERS ERAF Boos!
BLIJF TOCH GVD MET JE KLEREN POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF GVD :( Boos! Boos! Boos!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:16

Niet te geloven he... slot op je trailer maar dan...?

Ja Annemiek, 2007 moet ons jaar worden! haha Met 'ons' bedoel ik dus eigenlijk ons in het algemeen. Niet alleen Bella en mijnjaar, maar ook Jouw en Omar's jaar! En Bo's jaar! Zirano's jaar!! enz. enz. enz.. Haha! Haha!

Ik ga slapen... trusteh! Haha! Doei!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 00:17

ik ga ook slapen truste
morgen vroeg naar taams om een SLOT OP DE TRAILER TEDOEN en dan door naar me werk

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:19

En Ilion (die heeft toch wel de meeste ellende achter de rug denk ik...) zijn jaar en Missie zijn jaar en ........... Gewoon een goed jaar zonder paarden problemen voor iedereen!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 00:19

nog een paar dagen en dan wordt het ONS jaar

voor ons allemaal bij taams Pling

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:21

pascha7 schreef:
nog een paar dagen en dan wordt het ONS jaar

voor ons allemaal bij taams Pling

Daar gaan we voor!!!!!