ShirleyA schreef:Spannend zeg een nieuwe dame er bij die eigenlijk een tuin is hihi. Leuk hoor. Gaat Amigo naar de opfok waar die kleine v Sjorsie ook staat? Bij Rene Taams?
Maakt voor Brenda ook nog duidelijker dat ze iets anders moet zoeken of heb je al iets Bren?
ik heb iets anders gezocht
net wat ie wil

Na 12 uur dan want daarvoor vier ik oud en nieuw samen met Shirley en Thimo
Apassionata vond ik erg leuk. Sommige acts waren mooier dan andere. De acts met vuur en arabische act vond ik echt prachtig! De lusitano's met de stokken waren ook erg mooi. Geslaagde 2e kerstdag dus
Ik zou les hebben om 6uur, en was aan het losstappen. Had me uitrijdekentje nog op, en was een rondje aan het losdraven met los teugeltje. op een gegeven moment struikelt ze, en kan zich niet herstellen. Ik val voorover en wist dat ik ging vallen. Alleen Bella viel ook! Het ging ZO gek.. we vielen dus voorover, en toen we lagen lag mijn rechterbeen klem onder Bella, en haar achterhand stak omhoog tegen de bakwand. Ik hield hem tegen met mijn linkerhand. Zodat ze niet door kon rollen, want dan zou ik het haasje zijn. Ze lag stil, en ik ook. 'help'..? Luc kwam meteen naar me toe en vroeg wat hij kon doen.. Het was zo'n rare situatie!! Ik had wel pijn in mijn been dus ik zei iets van: 'Ik weet het niet, maar ik wil hier wel graag onderuit, het gaat wel erg zeer doen'! Ik lag echt muurvast, en was als de dood dat Bella zou gaan krabbelen om overeind te komen. Dat deed ze echter niet.. Ze hebben haar wat teruggeduwd, en Nancy heeft me eronder vandaan getrokken... Toen rolde Bella wel door, maar lag dus klem tegen de wand. Mijn zadel hadden ze wel losgemaakt, maar kregen ze er niet onder vandaan..
Bella moet nu wel ophouden met haar stunts zeg
Gelukkig dat ze zo stil bleef liggen!