Lavandula schreef:Safari is de GVR![]()
Wat is GVR
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:Safari is de GVR![]()

Nandoman schreef:Bonte: die rechter lijkt mij Oquendo
ong. eind kalfjes laan Lavandula schreef:He wat vervelend Alano!!..
Sterkte!
Edit: kan je filmpje wel openen, erg schattig die 2 koppies! Welke is Alano?..
Vriendin van mij staat nu sinds gisteren ook in een van die boxen, maar dan aan de andere kant, schuin tegenover Moonlight, 4e box (Nora)
Lavandula schreef:Bonte: Van wie is die Belg (of wat is het, dat heeele grote paard)? Is toch geen manege paard?

Nandoman schreef:Bonte: Metter is volgens mij al weer terug naar haar eigen baasje.
erg he?!.. heb je toen wel langs zien hobbelen met de wedstrijd laatst (paar maanden terug ofzo) Maar weet er niet veel meer van.. Maar ik kom vast binnenkort wel weer even theeleuten en dan geef ik wel een seintje! We moeten nou toch écht eens een keer gaan meeten! In plaats van stug naast elkaar bij de bar te gaan zitten zonder zeker te weten wie wie is haha
Lavandula schreef:Nando: Ik heb echt geen idee welk paard van jou is..erg he?!.. heb je toen wel langs zien hobbelen met de wedstrijd laatst (paar maanden terug ofzo) Maar weet er niet veel meer van.. Maar ik kom vast binnenkort wel weer even theeleuten en dan geef ik wel een seintje! We moeten nou toch écht eens een keer gaan meeten! In plaats van stug naast elkaar bij de bar te gaan zitten zonder zeker te weten wie wie is haha
Nandoman schreef:De verblindende schoonheid van mijn nieuwe merrie![]()
![]()
Ja, leuk! Meeten!!!! En dan ook nog even kletsen
)

haha nou daaaaaaag
Schimmelig schreef:Ik lees mee
Gaat helemaal nergens over!!! hahaha 
Lavandula schreef:Hihihi ik dacht al bijna dat je ziek was Schimm..![]()
haha nou daaaaaaag
![]()
![]()

Nandoman schreef:Schimmelig schreef:Ik lees mee
Kan je het nog volgen?Gaat helemaal nergens over!!! hahaha