op tarzan gereden

heb mn leren laarzen, maar jeeeeeeeeetje wat doet dat pijn!!!

maarja.. wel blij mee want ze zijn vet mooi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

welke heb je 

. We zouden iig niet naar de Lindeboom gaan, maar naar de Berries. Maar daar kwam 1 iemand van ons groepje niet in dus dat ging niet door. Toen ff buiten staan praten enzo, was trouwens vet gare gast
. Daarna toch maar naar de Lindeboom gegaan, was ook niet zo heel geweldig maar ik kwam er een gast tegen van me oude school dus ben met diegene mee gegaan naar de Zoet. Nooit geweest en wist dus als 17jarige ook niet dat het voor 21+ was
. Maar ik kwam er wel in heheh, maar ik stond al snel weer buiten
. Daarna nog met 1 of andere vage gast de Notaris geprobeerd binnen te komen, maar we waren te laat. Het was 2 uur en ik kwam de Lindeboom dus ook niet meer in dus we hebben daar een uur op een bankje gezeten tussen allerlei gare mensen, maar was wel lachen. Daarna nog ff kaasding bij de snackbar gehaald en toen weer naar huis gefietst. 

maaitjuh schreef:HAHA. Was gezellig gisteravond.![]()
Ik heb nog steeds lachstuipen af en toe, echt.![]()
Vandaag echt 6 uur op haha, te droog, kon maar 4 uurtjes slapen.
MAAR ECHT HET WAS LEEEUUK! San heeft 2 winstpunten, 181 & 188.
En Marit ook vet goed maar dat mag ze zelf vertellen.![]()
Die heeft wel lekker geslapen haha, neehoor grapje.![]()
Ahum & nu "moet" ik van Sandra op Rebecca zaterdag met wedstrijd maar ik durf niet want als ik geen PP haal dan gaat iedereen me uitlachen want het is een M-paard.![]()
Maar ik ga haar dinsdag weer rijden en dan beslis ik wel. En anders toch lekker U2 ofzo.
Want gister met die video...
Dan zijn we niet alleen

En ook nog een tweede prijs, dus wel weer heel leuk. En daarna nog even lekker onze super paarden MET lintjes geshowd op de manege haha.
En je moet maar gewoon op Rebecca gaan , niemand lacht je uit sufferd... En je hebt weer heel goed voorgelezen vandaag!THANX
... Iets te lekker....hihi. Met als gevolg dat ik vanochtend om half acht wakker werd omdat Sandra me wakker belde. >>We hadden om 7 uur op Poelenburgh afgesproken om te laden....schaam schaam...om half acht lag ik nog te pitten (om half negen had ik mn eerste proef) Maargoed om 8.15 waren we in heiloo en we konden echt heel snel opzadelen
en hebben nog heerlijk gereden ook! Met als gevolg dat Sandra vroeg of ik me volgende keer weer wil verslapen omdat dat geluk brengt hihi ( Jahoor prima!!)

weet ik 

Leuk profiel inderdaad. Marit, gefeliciteerd met je puntjes en je prijs!
. 
(alleen stappen) ik helemaal cap en bodyprotector.. was dus niet egt nodig hij was te braaf... ik had helemaal een zweep nodig om hem vooruit te krijgen

Nouja, wel fijn dat je weer met hem aan de gang kunt.